Naučte se ovládat SmartEmailing z pohodlí domova  - oblíbené školení je nyní ONLINE - jen za 250 Kč. 

10 důvodů proč je SmartEmailing pro Shoptet skvělá volba

Uplynul téměř rok, kdy jsme připravili propojení na Shoptet. Data jsou jednou z nejcennějších komodit online byznysu, se kterými stojí za to pracovat. Na Shoptetech nám záleží, nejen proto, že někteří z nás jsou součástí této komunity e-shopařů.

Vnímáme vzrůstající zájem o kvalitní e-mailing pro e-shopy, ctíme potenciál a jsme připraveni stále vylepšovat propojení, které pomůže řešit mnoho otázek. Podnikáte na Shoptetu? Chcete automatizovat a zkvalitnit svůj e-mailing? Máme pro Vás skvělé zprávy. Podívejte se na 10 důvodů, proč si vybrat pro svůj e-mail marketing právě SmartEmailing.  

1.       Doplněk zdarma – propojení dat v reálném čase, trial na vyzkoušení

Data z objednávek jsou velmi cenné údaje, se kterými lze efektivně pracovat nejen pro rozvíjení vztahů se zákazníky. Pečujete o své kontakty? SmartEmailing můžete pomocí doplňku pro Shoptet zdarma propojit. Data se tak budou přenášet v reálném čase a vy s nimi můžete okamžitě efektivně pracovat. Ze Shoptetu umí SmartEmailing přenášet všechny zákazníky včetně neregistrovaných, jejich zákaznické skupiny, přidělené ceníky i objednávky včetně vlastního stavu, typu platby i dopravy. Tato data pak lze jednoduše segmentovat a tím sestavit jednoduše efektivní personalizovaný obsah. Objednejte si doplněk zdarma ještě dnes přímo zde. Získáte k němu trial pro otestování na 14 dní zdarma.

2.       Dva a více e-shopů v jedné administraci

Máte více e-shopů na platformě Shoptet? Nově máte možnost integrovat více e-shopů do jednoho účtu ve SmartEmailingu. Tuto funkci oceníte nejen při CZ a SK verzích obchodu, ale také pokud právě rozjíždíte další e-shop a databázi kontaktů teprve sbíráte. Díky propojení více e-shopů do jednoho účtu ušetříte nejen finance za tarif, ale také čas vynaložený na správu kampaní.

3.       Rozesílka v čase, kdy zákazníci nejvíce čtou

Jedním z oblíbených benefitů je vlastní řešení rozesílky. To nám umožňuje kromě perfektní doručitelnosti také shromažďovat informace o tom, kdy kontakty sdělení nejvíce otevírají. Zachytíte-li zákazníka v čase, kdy e-maily nejvíce otvírá, zvýšíte tím své šance na konverze. Po několika prvních rozesílkách si pak nemusíte lámat hlavu nad tím, kdy je ideální čas rozesílky pro vaše zákazníky. Zašlete jim svá sdělení v čase, kdy rozesílku očekávají.

4.       Free fotobanka pro rychlé hledání

Pracujete rádi s kvalitní fotoilustrací, ale nestíháte procházet fotobanky, které nabízí nepřeberné množství materiálů? Přímo v editoru najdete fotobanku, kde pořídíte krásné fotografie na vaše téma zdarma.

5.       Zabezpečení dat a GDPR přehled na prvním místě

Krabicové řešení má svá úskalí. Abychom Vám pomohli chránit data, jako je obsah vašeho e-shopu a přesto nabídli možnost vložit položky z e-shopu na pár kliknutí, připravili jsme již v nastavení integrace prostor pro HASH, tedy zabezpečení vašeho Google či Heureka feedu. Přesný návod na implementaci najdete tady.

Máte-li obavy, zda vaše databáze splňuje všechna doporučení GDPR, evidenci expirace kontaktů ale také právní důvody držení kontaktů evidujeme u každé adresy zvlášť. Získáte tak bezpečný přehled pro případnou kontrolu z úřadu pro ochranu osobních údajů. Chcete-li dát kontaktům ještě na výběr, zda Vás chtějí sledovat, při importu kontaktů můžete jednoduše zadat double opt-in kampaň. Toto dvojí ověření adresy doporučujeme aktivně využívat i u sběru nových kontaktů.

6.       Jedna cena pro všechny funkce – speciální ceny pro Shoptet

Sympatická česká podpora, segmentace, automatické rozesílky i další pokročilé funkce. Nejen to jsou benefity dostupné v ceně standardního tarifu. Pokud posíláte nepravidelně, všechny benefity můžete využít také u kreditového systému. Kolik Vás e-mailing bude stát? Podívejte se na výhodnou nabídku pro Shoptet řešení.

7.       Školení – vzdělávejte se s námi v e-mailingu a zvládnete ho sami jako profesionálové

Záleží nám na tom, jaké e-maily posíláte. E-mailing není raketová věda, ale má mnoho zásad, které se vyplatí dodržovat pro kvalitní výsledky. Nabízíme nejen videonávody pro celou aplikaci, ale také pravidelné online i offline kurzy, vzdělávací programy a individuální konzultace. Povedeme vás cestou kvalitní rozesílky, která nese výsledky. Potkat se s námi můžete také na mnoha offline marketingových konferencích, kde naši přední specialisté prezentují osvědčené tipy z naší praxe.

8.       Konzultace přímo pro Shoptet

V týmu máme specialisty přímo pro Shoptet a e-mailing e-shopů. Neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám poradíme, jak nastavit také svůj e-shop pro získávání těch nejlepších dat. 

9.       Nastavíme to za vás

Nemáte kapacity začít nebo e-mailing provozovat? Náš tým služeb vám pomůže připravit technické nastavení, ale také najít ideální strategii vytvořenou na míru vašeho byznysu. Poptávat svá řešení můžete na e-mailu: sluzby@smartemailing.cz.

10.   Vývoj ženeme dopředu mílovými kroky

Neustále pracujeme na vylepšení, která se hodí pro e-shopy. Rádi nasloucháme Vám, našim zákazníkům a připravujeme jednoduchá řešení pro sofistikovaná přání online trhu. Nejedno vylepšení právě vzniklo touto cestou. Máte nějaká přání? Napište nám je! Rádi se na ně podíváme a případně zařadíme do vývoje. Již nyní se můžete těšit na automatizované scénáře pro okamžité využití. Posíláte elektronický obsah? Pojďte s námi automatizovat tento časově náročný proces tak, aby fungoval spolehlivě a nesl výsledky. Ty si budete moci zkontrolovat u každé rozesílky.

Lucie Prokopová

Lucku jste ještě před několika lety mohli potkat v mediích. Od žurnalistiky se i vlivem studia strategie reklamní tvorby přesunula do online marketingu. Po rozběhnutí rodinného e-shopu se naplno začala věnovat e-mailingu. V posledních letech se coby Shoptet partner specializuje na e-mailing e-shopů. Jejím cílem je automatizovat vše, co ji přijde do cesty.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 21 140 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře
  1. Vigro Deep napsal:

    To be honest you have convinced me with this content.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů