Poslední volná místa na školení DORUČITELNOST (24. 3.) a PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Školení DORUČITELNOSTI začíná za

Hodin
Minut
Sekund
Logo SmartEmailing

5P pro perfektní email

Váš email je odeslán. Čeká ve schránce v řadě přijatých zpráv a až přijde na řadu k přečtení, má jen pár sekund na to, aby na příjemce udělal dojem. Těch pár sekund zpravidla rozhodne o tom, jestli bude otevřen, přehlídnut nebo přesunut do spamu.

Tady je důležitých 5P, které vašemu emailu zvýší šanci na jeho otevření. 

5P PRO PERFEKTNÍ EMAIL

PŘEDMĚT

Právě předmět jako první rozhodne o tom, jestli příjemce email otevře. Nebojte se být originální, neotřelí, šokující a zajímaví. Zároveň v něm nepoužívejte velká písmenka nebo znaky. Snížíte tím pravděpodobnost toho, že spadne do spamu.

PERSONALIZACE

Používejte oslovení.

Email, ve kterém jeho příjemce oslovíte křestním jménem, působní osobně. Zvýší zájem o přečtení emailu a napomáhá k budování důvěrného vztahu. Vždyť málokteré slovo nám zní sladčeji než naše vlastní jméno.

POUTAVOST

Nebojte se i obsahem emailu být originální, vtipní, uvolněte se a dejte prostor fantazii. Vžijte se sami do role příjemce emailu a představte si, co vás osobně by při jeho čtení pobavilo, rozesmálo, zaujalo, a neváhejte to použít. Ať je to text, obrázek, nebo třeba video.

PRAVIDELNOST

Hýčkejte si svou databázi. Je to zlatý poklad vašeho podnikání. Nejprve pomáhejte a teprve ve druhém či třetím emailu prodávejte. Vždyť více než 80 procent prodejů se uskuteční až po 5. oslovení. Buďte důslední v pravidelnosti tak, abyste příliš častou frekvencí neobtěžovali a naopak příliš nízkou neupadli do zapomnění. Ideální rozptyl vašich kampaní jsou cca 3 týdny. Pro bezpracnou rozesílku si nastavte systém SmartKampaní.

POCTIVOST

Pracujte s kontakty z databáze, kterou získáte svou vlastní obchodní činností. Pro sběr kontaktů využijte nejúčinnější nástroj – webový formulář.

Kupovat databázi je jen vyhazování peněz z okna, není efektivnější rozesílky než na kontakty, které mají o vaše produkty opravdový zájem.

PS: pokud používáte aplikaci SE 2.0, ta umí už vkládat vlastní pole oslovení nejen do kampaně, ale taktéž do předmětu emailu

Ahoj, {{df_salution}} -> ahoj, Markétko

Článek 5P pro perfektní email pro vás připravila…

Autor: Markéta Danišová

Markéta

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 24MB (9.38% of 256MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.