Naučte se ovládat SmartEmailing z pohodlí domova - oblíbené školení je nyní ONLINE - jen za 250 Kč.
Naučte se ovládat SmartEmailing z pohodlí domova - oblíbené školení je nyní ONLINE - jen za 250 Kč.
Stránka pro klienty i koncové příjemce emailů
SmartEmailing jako přední nástroj pro email marketing v Čechách a na Slovensku je lídrem i ve své antispamové politice.
SPAM JEDNODUŠE NETOLERUJEME.
Všichni klienti SmartEmailingu s antispamovou politikou souhlasili a berou na vědomí, že při porušení některého z následujících pravidel jim přestane býti poskytována služba, bez nároku na náhradu.
Vlastní budovaná databáze se souhlasem se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů
V souladu s českou legislativou umožňujeme odesílat obchodní sdělení pouze na vlastní zákazníky či emailové adresy s uděleným informovaným souhlasem se zasíláním obchodních sdělení a souhlasem se zpracováním poskytnutých osobních údajů. Nepodporujeme rozesílku na cizí kupované databáze. Klienti s importem kontaktů potvrzují, že mají uvedené souhlasy k dispozici.
Použití odhlašovací patičky SmartEmailing
Odhlašovací odkaz je ze zákona povinností v každém emailu. Aby se mohli odběratelé jednoduše odhlásit, všichni klienti používají naši předpřipravenou odhlašovací patičku. Odhlašovací odkaz musí být jasně označen textem vedoucím k odhlášení a viditelnou barvou a fontem.
Označení odesílatele
Každá kampaň musí obsahovat označení odesílatele, podle kterého odběratel pozná, kdo mu píše. (Rada: Nepoužívejte pouze název společnosti, pokud se vaše webové stránky či služba jmenují jinak. Je ve vašem zájmu, aby si váš email odběratel spojil s tím, komu souhlas udělil.)
Označení obchodních sdělení
Ze zákona musí být každé obchodní sdělení označeno. (Tip: nedávejte O.S. do předmětu emailu. Text ve smyslu: "Tento email je ze zákona obchodním sdělením", již je umístěn v naší patičce. Pokud jej úmyslně nesmažete, nemusíte se o nic starat.)
Nespamování i mimo zákon - práce s databází
Všechny klienty vedeme ke správnému zacházení s databází - segmentaci kontaktů podle zájmů a oborů, podle aktivity. Posílání emailů 5xdenně na celou databázi rovněž považujeme za spam, a to i za předpokladu, že máte souhlas se zasíláním O.S.
CO SLEDUJEME?
Hranice tolerance pro bounce je nastavena na 1 %. Pokud je bounce u importu kontaktů či z odeslané kampaně vyšší než 2 % - spolupráce nezapočne nebo bude ukončena.
Vaši odběratelé mohou vybrat při odhlášení z databáze jako důvod neposkytnutí souhlasu. V tomto případě vás vyzveme o doložení.
Pokud míra odhlášení z kampaně přesáhne 1 %, může být spolupráce ukončena.
Díky FBL - zpětné vazbě od Seznam.cz, Volný.cz, Email.cz, Centrum.cz, Centrum.sk, Volný.sk a Gmail.com - víme, kolik uživatel označuje vaše kampaně jako SPAM. Tyto hlášení započítáváme mezi odhlášené.
Hranice tolerance pro hard bounce je nastavena na 1 %. Pokud je hard bounce u importu kontaktů či z odeslané kampaně vyšší než 1 % - spolupráce nezapočne nebo bude ukončena.
Pokud vaše kampaň není v souladu s naším antispamem, budete upozorněni ještě před jejím uložením a vyzváni k úpravě.
Všechna výše uvedená pravidla slouží k zajištění maximální doručitelnosti vašich kampaní. Pokud máte k našemu antispamu jakékoli otázky, prosím napište nám na: podpora@smartemailing.cz.