Naučte se ovládat SmartEmailing z pohodlí domova  - oblíbené školení je nyní ONLINE - jen za 250 Kč. 

BLOG

Co se děje ve světě email marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ EMAIL

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (SmartSelling a.s.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. 

Shoptet a Smartemailing

10 důvodů proč je SmartEmailing pro Shoptet skvělá volba

Uplynul téměř rok, kdy jsme připravili propojení na Shoptet. Data jsou jednou z nejcennějších komodit online byznysu, se kterými stojí za to pracovat. Na Shoptetech nám záleží, nejen proto, že někteří z nás jsou součástí této komunity e-shopařů. Vnímáme vzrůstající zájem o kvalitní e-mailing pro e-shopy, ctíme potenciál a jsme připraveni stále vylepšovat propojení, které...

Tomáš Mužík

Tomáš Mužík: Bez e-mail marketingu si svůj byznys nedokážu představit

Tomáš Mužík je zakladatel platformy SocialSprinters, která se zabývá vývojem aplikací pro virální šíření, získávání kontaktů, sbírání hodnocení a nástroji pro tvorbu landing pages. Dříve vedl marketingovou agenturu. Nyní sám podniká a mimo vlastní byznys tvoří i edukační videa, ve kterých se dozvíte, jak naplno využívat sociální sítě a znásobit své prodeje. 

Střípky ze zákulisí koupě SmartEmailingu

Stalo se toho tolik a tolikrát se směr koupě změnil. V následujícím článku se s vámi chci podělit o některé okamžiky, které pro mě byly klíčové. Jsou psány mým osobním pohledem a mohou tak být zkreslené.  Seděli jsme na zahradě u Davida a bavili jsme se jako přátelé o tom, kam by chtěl osobně dál...

SmartEmailing mění majitele

Po 10ti letech SmartEmailing změnil svého majitele. Není tajemstvím, že David Kirš, který společnost založil, sledoval jeho vývoj posledních několik let spíše z povzdálí a nijak SmartEmailing neovlivňoval. Domluvili jsme se proto a společně s managementem jsme od něj firmu koupili. Od června 2020 má SmartSelling a.s. „nové“ majitele. V úvozovkách „nové“ proto, že všichni...

O bezpečnosti e-mailu s Tomášem Charvátem

Tomáš Charvát je majitelem společnosti Excello a přední expert na český boj se spammery. Služba VirusFree, kterou mimo jiné provozuje, je druhým největším příjemcem e-mailů v ČR a 3. největším na Slovensku. Společně jsme prošli témata jako jsou začátky antispamu v Čechách, množství odesílaných a příchozích e-mailů, doručitelnost e–mailů, kyber útoky, spamové pasti nebo jak...

e-mailing pres leto

Okurková sezóna: Jak na e-mailing přes léto

Dosažení úspěšného e-mailového marketingu a angažovanosti v letní, tzv. okurkové sezóně, může být obtížné. Zákazníci se běžně vydávají na dovolenou a najednou zjišťujeme, že naše metriky, na které jsme byli zvyklí, ve statistikách klesají. Znamená to ale, že je vše ztraceno? Jak můžete očekávat jakoukoli angažovanost, když v kanceláři téměř nikdo není? Letos navíc může...

AB_test

A/B testování – co to je a jak na něj

A/B testování, jak už ostatně vyplývá ze samotného názvu, spočívá v porovnání dvou různých variant – nejčastěji se jedná o layout webových stránek (vzhled). Obě verze jsou rovnoměrně zobrazovány návštěvníkům. První skupině návštěvníků webu je zobrazována první varianta, další skupině druhá varianta. Běžný uživatel přitom nepozná, že se na nějakém průzkumu vůbec podílí. A/B testování probíhá za...

začátky podnikání

E-mail marketing v začátcích podnikání

Začínáte s podnikáním? Velkým podnikatelem se může stát v podstatě kdokoli. Pro zahájení něčeho, co by se mohlo stát velkým úspěchem, nepotřebujete nutně vysokoškolský titul, spoustu peněz v bance ani obchodní zkušenosti. Potřebujete však nápad, odvahu, obchodního ducha a hlavně dobrou strategii, aby se váš záměr naplnil. K tomu může ze začátku významně pomoci e-mail...

Infografika: COVID-19 vs. e-mailing

Koronavirus ovlivnil celý svět a s ním i e-mail marketing. Lidé začali trávit více času na internetu, změnilo se nákupní chování, změnily se také marketingové investice a tím vznikl výkyv v mnoha segmentech. V infografice, která je doplňkem článku: Vyjádření odborníků: Jak koronavirus zamával s e-mailingem?, přinášíme přehled vybraných zajímavých dat.  Celou infografiku si můžete...

Vyjádření odborníků: Jak koronavirus zamával s e-mailingem?

Pandemie koronaviru zamávala s mnoha zajetými kolejemi, a tak nás napadly 4 otázky, na které jsme se zeptali 5 odborníků v oblasti e-mail marketingu. Odpovídají Pavel Pola (Etnetera), Jakub Čižmař (www.jakubcizmar.cz), Petr Cikán (Sherpas), Pavel Vondruška (www.pavelvondruska.cz) a Lucie Prokopová (SmartEmailing). 1. Jak zahýbal koronavirus s trendy e-mail marketingu? Odborníci se shodují, že s technologickými trendy...