Kompletní záznam konference Ze života Emailu 2019  nyní k dispozici >> 

BLOG

Co se děje ve světě email marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ EMAIL

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (SmartSelling a.s.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. 

Víme, co se dělo na E-mail Restartu 2019

Pečlivě jsme poslouchali kolegy ze světa e-mailu a přinášíme report z letošního E-mail Restartu Konference E-mail Restart, kterou pořádá agentura Taste proběhla 24. 6. 2019 v Divadle pod Palmovkou a program byl nabitý celý den. Přinášíme alespoň některé zajímavosti ze světa e-mailingu, které na přednáškách padly. Jan Tichý (Keynote) Úvodu se za agenturu Taste zhostil...

Wordpress plugin pro formulare

Co všechno umí nový WordPress plugin pro webové formuláře?

Sbírejte kontakty přes formuláře SmartEmailingu Sbírání kontaktů tak, aby se do vaší databáze dostaly jen správně napsané, uživateli potvrzené a reálně fungující adresy, je složité. Vlastnosti našich formulářů jako double opt-in, kontrola překlepů a ochrana před spamboty pomáhají udržet vaši databázi kontaktů v pořádku. Doposud jste mohli tyto formuláře vkládat přes HTML, Java Script nebo...

Lead Scoring

Jak využít skórování kontaktů k odhalení potenciálních zákazníků?

Skórování kontaktů neboli „bodování“ jednotlivých uživatelů podle určitých kritérií pomáhá k rozdělení databáze na skupiny. Na rozdíl od segmentace, kdy uživatel jednoduše splňuje nebo nesplňuje zadané kritérium (např. ano, je žena) vám skórování prozradí, jak moc je pro vás konkrétní uživatel obchodně zajímavý.

Konference B. Pettita

Jak SmartEmailing ke konferenci “Zdraví zevnitř ven” přišel

Rozhovor s Katkou Fišerovou o partnerství s Porozumění mysli SmartEmailing (SE) se stal generálním partnerem konference Dr. Billa Pettita, která proběhne 6. 6. 2019 v Praze, a kterou v týmu představila Katka Fišerová. Ostatním se nápad natolik zalíbil, že se plánované akce zúčastní celý SE tým. Protože se zdá, že toto partnerství je úplně mimo...

V Síti

Stali jsme se partnerem dokumentu V síti

Stali jsme se hrdým partnerem dokumentu V síti! Není nám lhostejná bezpečnost na internetu, a proto jsme se rozhodli podpořit vznikající dokument V síti, který oklamal predátory číhající na mladistvé uživatele a otočil hru proti nim. Falešné, velmi důvěryhodně vypadající profily, používání internetových doplňků a triků ke schování pravé identity, ale i viditelná masturbace před kamerou....

Netradiční teambuilding SmartEmailingu

Dárcovství nemusí být jen o penězích Nezisková organizace Adra se věnuje podpoře seniorů a dala nám možnost udělat teambuilding se seniory.  V našem týmu i celé firmě se nápad velmi zalíbil a dnes už máme za sebou dvě společné a hlavně neobyčejné akce, které všechny obohatily. Rozhodli jsme se společně s Adrou pro koncept úplně obyčejné akce a...

Personalizace_obrazku

Personalizujte obrázky a získejte pozornost!

Obrázky v e-mailu mají jediný cíl: získat pozornost a vzbudit emoce Dokáží vyvolat emoce rychleji než sebedokonalejší text. Představte si třeba upoutávku na hamburger. Budou se vám rychleji sbíhat sliny nad názvem sendviče, nebo nad jeho fotografií? A když už přitáhnete čtenářovu pozornost výběrem dobrého obrázku, zlatým hřebem může být jeho oslovení. Zůstaneme-li u hamburgeru, představte...

5 psychologických triků pro lepší výsledky vašich e-mailů

Zapojte principy psychologie a zvyšte efektivitu e-mail marketingu Pokud se zamyslíte, nad způsobem myšlení příjemců a využijete běžných zásad z každodenního života, budou uživatelé e-maily otevírat raději, častěji se prokliknou na cílové stránky a udělají více konverzí. Ačkoliv ne všechny zákonitosti mezilidské komunikace snesou měřítka on-line propagace, některé metody se pro e-mail marketing přímo nabízejí.

10 bodů pro správce údajů podle ÚOOÚ

Co všechno musíte dodržet a která opatření se vás naopak netýkají? Platnost evropského nařízení GDPR se blíží a 25. května se každý majitel webových stránek nebo e-shopu stane z právního hlediska správcem. Úřad pro ochranu osobních údajů zveřejnil na svých stránkách Desatero zpracování pro správce, které v 10 bodech zestručňuje základní pravidla ochrany osobních údajů pro...

Jak s funkcí Double opt-in vyhovět GDPR

Double opt-in není žádnou novinkou, přesto se o této metodě nejvíc mluví hlavně v poslední době. V e-mailingu se totiž stane nejvhodnější metodou, kterou vyhovíte GDPR. Víte, jakým způsobem vám double opt-in pomůže a jak ho pro svůj e-mailing nastavíte?