
Dosažení úspěšného e-mailového marketingu a angažovanosti v letní, tzv. okurkové sezóně, může být obtížné. Zákazníci se běžně vydávají na dovolenou a najednou zjišťujeme, že naše metriky, na které jsme byli zvyklí, ve statistikách klesají. Znamená to ale, že je vše ztraceno? Jak můžete očekávat jakoukoli angažovanost, když v kanceláři téměř nikdo není? Letos navíc může...

A/B testování, jak už ostatně vyplývá ze samotného názvu, spočívá v porovnání dvou různých variant – nejčastěji se jedná o layout webových stránek (vzhled). Obě verze jsou rovnoměrně zobrazovány návštěvníkům. První skupině návštěvníků webu je zobrazována první varianta, další skupině druhá varianta. Běžný uživatel přitom nepozná, že se na nějakém průzkumu vůbec podílí. A/B testování probíhá za...

Začínáte s podnikáním? Velkým podnikatelem se může stát v podstatě kdokoli. Pro zahájení něčeho, co by se mohlo stát velkým úspěchem, nepotřebujete nutně vysokoškolský titul, spoustu peněz v bance ani obchodní zkušenosti. Potřebujete však nápad, odvahu, obchodního ducha a hlavně dobrou strategii, aby se váš záměr naplnil. K tomu může ze začátku významně pomoci e-mail...

Koronavirus ovlivnil celý svět a s ním i e-mail marketing. Lidé začali trávit více času na internetu, změnilo se nákupní chování, změnily se také marketingové investice a tím vznikl výkyv v mnoha segmentech. V infografice, která je doplňkem článku: Vyjádření odborníků: Jak koronavirus zamával s e-mailingem?, přinášíme přehled vybraných zajímavých dat. Celou infografiku si můžete...

Pandemie koronaviru zamávala s mnoha zajetými kolejemi, a tak nás napadly 4 otázky, na které jsme se zeptali 5 odborníků v oblasti e-mail marketingu. Odpovídají Pavel Pola (Etnetera), Jakub Čižmař (www.jakubcizmar.cz), Petr Cikán (Sherpas), Pavel Vondruška (www.pavelvondruska.cz) a Lucie Prokopová (SmartEmailing). 1. Jak zahýbal koronavirus s trendy e-mail marketingu? Odborníci se shodují, že s technologickými trendy...

Transakční e-mail je typ automatizovaného e-mailu, který je spouštěn událostmi, interakcemi nebo preferencemi v rámci služby nebo aplikace. Často slýcháme, že transakční e-maily stačí jednou nastavit a dále jen tiše přinášejí peníze. To však úplně neplatí. Téměř každá firma se spoléhá na transakční e-maily, jako jsou například potvrzení o objednávce, odeslání zboží, informace o doručení,...

Český národ v prvních dnech nouzového stavu spustil velkou vlnu šití chybějících roušek. Chybí vám šicí stroj nebo zručnost? Nevadí, způsobů, jak můžete pomoct, je nesčetně. V době koronaviru totiž vznikla spousta krásných projektů a iniciativ, do kterých se může kdokoli zapojit. Inspirovat se můžete v našem článku, který kombinuje nápady, jak si vzájemně pomoci...

Od začátku pandemie naše e-mailové schránky zaplavily e-maily v souvislosti s COVID-19. Obsahují informace o tom, jakým způsobem firmy na krizovou situaci reagují, co se v jejich byznysu změnilo a jak se přizpůsobili. Jakým chybám se nyní při komunikaci vyhnout a na co naopak myslet? V krizových dobách bývá e-mail nejvyužívanější nástroj pro komunikaci. Proč...

25.3. proběhla konference pořadatele BlueGhost.cz s názvem: Lesk a bída personalizace v digitálním marketingu. Konference měla původně proběhnout v klubovně Modrý duch, což vzhledem k vládním opatřením v souvislosti s koronaviriem nebylo možné. Naštěstí se akce přesunula do on-line prostředí a my jsme si mohli poslechnout 4 informacemi nabité přednášky o personalizaci – relativně nový,...
Při přípravě rozhovoru s Jirkou Rosteckým pro MladyPodnikatel.cz se Jirka zmínil, že se aktuální situace nepříjemně dotýká mimo jiné i nakladatelství Melvil, kterému vypadly příjmy z prodeje v kamenných obchodech. My máme knížky od Melvila moc rádi a vzhledem k tomu, že aktuálně probíhá na Melvilovi řada super slev, řekli jsme si tak je na...