JAK SE PŘIPRAVIT NA GDPR?

BLOG

Co se děje ve světě email marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ EMAIL

EMOS_2017_blog_kolar_bez_1200x627

Jak získat důvěru nových zákazníků? Říkejte si e-mailem o doporučení

Zákazník spokojený s vaší službou je jedním z nejlepších možných marketingových nástrojů. Podařilo se vám získat ho na svou stranu? Pokuste se to dál zužitkovat! Obvyklá zákazníkova cesta má 4 části: vědět, věřit, koupit, doporučit. Právě doporučením můžete tomu dalšímu vše usnadnit – začne vám věřit, jakmile se o vás dozví. Sobě tak naopak ušetříte práci. Jak si říct o...

EMOS_2017_pola_1200x627

Jak zvýšit Open Rate a CTR a dosáhnout nadprůměrných výsledků

Děláte e-mail marketing? A děláte ho správně? Pokud váháte, hodně vám napoví vyhodnocování, o kterém jsme už psali v jednom z minulých článků. Mezi nejsledovanější ukazatele by u vašich e-mailů měly patřit především Open Rate a CTR. Open Rate (míra otevření) udává, kolik procent adresátů vaši zprávu otevřelo. Za nadprůměrný výsledek se dá považovat alespoň 60% míra otevření. Click Through Rate (míra prokliku)...

EMOS_2017_blog_tichy_bez_1200x627

Vyhodnocujeme e-mailing: 6 ukazatelů, které vám pomohou uspět

Pravidelně vyhodnocovat úspěšnost zasílaných zpráv je základem k fungování e-mail marketingu. Díky statistikám si nejlépe uvědomíte úspěchy i chyby. Jedině tak se můžete z obojího poučit a stanovit tak další strategie, které vám zvýší zisky. Jakých 6 ukazatelů byste určitě měli sledovat? Míra doručitelnosti (delivery rate) Neexistující nebo přeplněné schránky adresátů způsobí, že se vám odeslané e-maily vrátí jako nedoručené. Míra doručitelnosti se...

EMOS_2017_blog_koubek_1200x627

5 tipů na copywriting e-mailu aneb Jak svými texty zaujmete

Dobře napsaný e-mail sklízí úspěch – zaujme, vytvoří vztah, pomůže prodávat. Na předmětu a prvních řádcích záleží, jestli vaše snaha skončí úspěchem, nebo krachem. K napsání skvělého textu přitom vůbec nemusíte být profesionální copywriter. Stačí si nastudovat základní pravidla a pak už jenom psát, psát a psát. S trochou praxe a se znalostí našich 5 tipů se výsledky začnou...

EMOS_2017_blog_korinkova_charvát_1200x627

GDPR ve vašem e-mailingu: nová hrozba za 20 milionů euro?

Věnujete se e-mail marketingu nebo se k tomu chystáte? V tom případě máte v rukou skvělý obchodní nástroj. Zároveň vám ale zbývá rok, abyste se připravili na nové nařízení Evropské unie. O co jde? Už jste slyšeli o GDPR? Co to GDPR je? GDPR (General Data Protection Regulation) je nové nařízení na ochranu osobních údajů, které vstoupí v platnost dne...

EMOS_2017_cikan_1200x627

Chytré automatické e-maily: jak vám ušetří čas a vydělají peníze?

Aby e-mail marketing co nejlépe fungoval, je důležité cílit ve správnou dobu na správné příjemce. Ruční rozesílání bez dobrého nástroje je náročné na čas i koordinaci, přitom účinnost zdaleka nemusí být taková, jaká se potenciálně v e-mailingu skrývá. Mnohem vhodnějším řešením je automatizace. Automatizace umožňuje vytvářet kampaně a ty potom směřovat adresátům podle jejich preferencí. Systém automaticky sbírá informace o zákazníkovi a podle toho pak...

EMOS_2017_blog_pola_finger_1200x627

Posíláte zákazníkům e-maily? Poradíme, jak nezískat nálepku spammera

Pokud to s e-mail marketingem jako účinným nástrojem svého podnikání myslíte vážně, rozhodně byste se měli vyvarovat toho, aby vás kdokoli vnímal jako pouhého rozesílatele spamu. Co že to vůbec ten SPAM je? Za SPAM se dá označit každé nevyžádané obchodní sdělení – pro účely tohoto článku předpokládejme to, které je zaslané elektronickou poštou. K zasílání obchodního sdělení musíte...

Magnet

5 tipů na obsahový magnet: jak přitáhnout nové kontakty?

Bez obsahových magnetů se v e-mail marketingu neobejdete. Přitáhnou čtenářovu pozornost, vyřeší jeho problém a způsobí, že vám na sebe okamžitě rád zanechá kontakt. Možností, jak toho dosáhnout, je celá řada. V každém konkrétním případě podnikání funguje něco jiného, proto neváhejte vyzkoušet více variant. Třeba se vám nakonec osvědčí všechny. Mezi ty nejpřitažlivější a osvědčené magnety...

7 tipů_citat_2017

7 osvědčených tipů, jak budovat e-mailovou databázi

Kvalitní, dlouhodobě budovaná databáze je základem účinného e-mail marketingu. Přestože se výsledky nemusí dostavit hned, trpělivost se v případě dobrého obsahu vyplatí. To se nedá říct o rychlých řešeních – třeba zakoupení seznamu e-mailových adres lidí, kteří pak uskuteční jen minimum konverzních akcí a spíš se vám z newsletteru odhlásí – hned potom, co vaši poštu označí za spam. Co vám tedy pro...

reznicek_citat_2017

Začínáte s e-mail marketingem? Přečtěte si, co všechno byste měli vědět

E-mailových adres je na světě 3× více než účtů na Facebooku a Twitteru dohromady. Přestože ne všechny jsou využívané, je e-mail marketing jeden z nejmocnějších nástrojů, jak na internetu udržovat kontakt se svými zákazníky a budovat tak úspěšně svůj byznys. Jak s e-mailingem začít ještě dnes, aby vám přinesl užitečné výsledky? Stanovte si cíle Nezačínejte s e-mailingem, dokud si nestanovíte, co...