BLOG

Co se děje ve světě email marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ EMAIL

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (SmartSelling a.s.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. 

Personalizace_obrazku

Personalizujte obrázky a získejte pozornost!

Obrázky v e-mailu mají jediný cíl: získat pozornost a vzbudit emoce Dokáží vyvolat emoce rychleji než sebedokonalejší text. Představte si třeba upoutávku na hamburger. Budou se vám rychleji sbíhat sliny nad názvem sendviče, nebo nad jeho fotografií? A když už přitáhnete čtenářovu pozornost výběrem dobrého obrázku, zlatým hřebem může být jeho oslovení. Zůstaneme-li u hamburgeru, představte...

5 psychologických triků pro lepší výsledky vašich e-mailů

Zapojte principy psychologie a zvyšte efektivitu e-mail marketingu Pokud se zamyslíte, nad způsobem myšlení příjemců a využijete běžných zásad z každodenního života, budou uživatelé e-maily otevírat raději, častěji se prokliknou na cílové stránky a udělají více konverzí. Ačkoliv ne všechny zákonitosti mezilidské komunikace snesou měřítka on-line propagace, některé metody se pro e-mail marketing přímo nabízejí.

10 bodů pro správce údajů podle ÚOOÚ

Co všechno musíte dodržet a která opatření se vás naopak netýkají? Platnost evropského nařízení GDPR se blíží a 25. května se každý majitel webových stránek nebo e-shopu stane z právního hlediska správcem. Úřad pro ochranu osobních údajů zveřejnil na svých stránkách Desatero zpracování pro správce, které v 10 bodech zestručňuje základní pravidla ochrany osobních údajů pro...

Jak s funkcí Double opt-in vyhovět GDPR

Double opt-in není žádnou novinkou, přesto se o této metodě nejvíc mluví hlavně v poslední době. V e-mailingu se totiž stane nejvhodnější metodou, kterou vyhovíte GDPR. Víte, jakým způsobem vám double opt-in pomůže a jak ho pro svůj e-mailing nastavíte?

5 tipů, jak budovat přehlednou e-mailovou databázi

List Management je v e-mail marketingu nezbytný k údržbě databáze kontaktů. Jeho účelem je zachovat pořádek v seznamu příjemců tak, aby byla rozesílka efektivnější z hlediska zlepšení statistik nebo snížení spam skóre. Zároveň je důležitý i ve světle přicházejícího nařízení GDPR. Inspirujte se našimi 5 tipy, díky kterým vám správa kontaktů přinese lepší výsledky.

Jak na Landing Pages v e-mail marketingu

Landing page je prvním místem na vašem webu, na které se zákazník proklikne – nejčastěji přes e-mail nebo placenou reklamu. Tato stránka má za cíl pouze a jedině konverze, kterými jsou typicky nákup, stáhnutí e-booku nebo vyplnění přihlašovacího formuláře. Víte, jak landing pages využijete pro lepší výsledky svého e-mail marketingu?

E-mailový Time Management: Kdy odesílat e-maily?

E-mailový Time Management V e-mail marketingu se řídíme nepsaným pravidlem, že pokud lidé e-mail neotevřou do 48 hodin, nejspíš je už nezajímá. Proto je mnohem lepší jim zprávy posílat právě ve chvíli, kdy jsou na ně připraveni. Existují ale nějaké denní hodiny nebo dny v týdnu, které lámou rekordy v míře otevírání?

Lepší doručitelnost zpráv a ochrana formulářů

Nejvychytanější novinky z naší aplikace! Co nového se ve světě SmartEmailingu!  A aktuality ze světa e-mail marketingu!

GDPR anketa: Co si myslíte o novém nařízení EU

GDPR a e-mailing Obávané nařízení Evropské unie o ochraně osobních dat se blíží. Kromě hrozby rekordně vysokých pokut přináší do firem také zmatky, jak se vlastně připravit. GDPR začne v celé EU platit 25. května. Tento zákon může být užitečnou šancí, jak začít dělat e-mail marketing kvalitněji a s lepší databází. Co si o novém...

Vyhodnocujte, sledujte, testujte a upravujte

Analýzou k lepším výsledkům e-mail marketingu Zlepšovat úroveň svého e-mailingu, dosahovat tím větších konverzí a tedy i vyšších tržeb – to jsou dost pádné důvody k tomu nehodit své zprávy za hlavu hned ve chvíli, kdy dokončíte jejich přípravu a odešlete je adresátům. Následné testování vám totiž nejlépe pomůže odhalit, co vám funguje a čím jste...