Naučte se ovládat SmartEmailing z pohodlí domova  - oblíbené školení je nyní ONLINE - jen za 250 Kč. 

BLOG

Co se děje ve světě email marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ EMAIL

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (SmartSelling a.s.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. 

transakcni emaily

Proč a jak pracovat s transakčními e-maily

Transakční e-mail je typ automatizovaného e-mailu, který je spouštěn událostmi, interakcemi nebo preferencemi v rámci služby nebo aplikace. Často slýcháme, že transakční e-maily stačí jednou nastavit a dále jen tiše přinášejí peníze. To však úplně neplatí.  Téměř každá firma se spoléhá na transakční e-maily, jako jsou například potvrzení o objednávce, odeslání zboží, informace o doručení,...

Společně to zvládneme

Český národ v prvních dnech nouzového stavu spustil velkou vlnu šití chybějících roušek. Chybí vám šicí stroj nebo zručnost? Nevadí, způsobů, jak můžete pomoct, je nesčetně. V době koronaviru totiž vznikla spousta krásných projektů a iniciativ, do kterých se může kdokoli zapojit. Inspirovat se můžete v našem článku, který kombinuje nápady, jak si vzájemně pomoci...

E-mailing v době koronavirové: na co myslet a čemu se vyhnout?

Od začátku pandemie naše e-mailové schránky zaplavily e-maily v souvislosti s COVID-19. Obsahují informace o tom, jakým způsobem firmy na krizovou situaci reagují, co se v jejich byznysu změnilo a jak se přizpůsobili. Jakým chybám se nyní při komunikaci vyhnout a na co naopak myslet? V krizových dobách bývá e-mail nejvyužívanější nástroj pro komunikaci. Proč...

Ohlédnutí za konferencí: Lesk a bída personalizace digitálního marketingu

25.3. proběhla konference pořadatele BlueGhost.cz s názvem: Lesk a bída personalizace v digitálním marketingu. Konference měla původně proběhnout v klubovně Modrý duch, což vzhledem k vládním opatřením v souvislosti s koronaviriem nebylo možné. Naštěstí se akce přesunula do on-line prostředí a my jsme si mohli poslechnout 4 informacemi nabité přednášky o personalizaci – relativně nový,...

Inspirace, která posune váš byznys, zdraví i náladu

Při přípravě rozhovoru s Jirkou Rosteckým pro MladyPodnikatel.cz se Jirka zmínil, že se aktuální situace nepříjemně dotýká mimo jiné i nakladatelství Melvil, kterému vypadly příjmy z prodeje v kamenných obchodech. My máme knížky od Melvila moc rádi a vzhledem k tomu, že aktuálně probíhá na Melvilovi řada super slev, řekli jsme si tak je na...

Počítadlo v e-mailu za 3, 2, 1!

Návod, jak na odpočet v e-mailu Akční nabídky, urgence, časově omezené akce a jejich vizualizace může uživatele přesvědčit o tom, že je správný čas nakoupit nebo udělat konkrétní akci než stanovený čas vyprší. A proto přinášíme krátký návod, jak dostat počítadlo jednoduše i do vašeho newsletteru tvořeného v editoru. 1. Najdete vhodný nástroj Na internetu...

Letos si dárečky v kanceláři nerozbalíme

A jsme za to moc rádi! Tradiční Vánoce v našem týmu probíhají u nazdobeného stromku, s dobrým jídlem a pitím a samozřejmě také s dárky. Každoročně každý z nás donese pod stromeček dárek a děláme tzv. tajného Santu, kdy si každý náhodně vybere jeden z donesených balíčků a rozbalí si ho. Na listopadovém týmovém setkání...

Nevíte, jak napsat poutavý předmět?

My ano! A tak přinášíme tipy pro e-mailové předměty, které zvýší čtenost vašich newsletterů. O tom, zda uživatel e-mail otevře, rozhoduje kromě jeho náklonnosti k vaší značce a zájmu o pravidelné informace, také správně napsaný a promyšlený předmět. Jelikož poutavý předmět vede k otevření e-mailu, po kterém lze očekávat pročtení informací, po přečtení a zaujetí...

Jak na vánoční e-mailové kampaně?

Pro některá odvětví je čas Vánoc dobou okurkovou, a je proto dobré je využít jinak. Můžete partnerům poděkovat za spolupráci, popřát pohodový advent, vyzdvihnout úspěchy uplynulého roku nebo veřejně ocenit své zaměstnance. Jinde, a to hlavně u e-shopů a B2C prodejců je zimní sezóna vrcholem roku a počet i hodnota objednávek rostou. Proto by vaším...

O významu zpětné vazby se Surfey.cz

Rozhovor s Pavlem Kuhnem, Surfey.cz Máte hodně návštěvníků na stránkách, ale málo objednávek? Nedaří se vám zjistit, o jaké nové produkty by vaši klienti měli zájem nebo pozorujete příliš mnoho nedokončených registrací? Problém může být v nastavení procesů, webových stránkách nebo špatně zvolené textaci. Řešením je sběr zpětné vazby od uživatelů v ten správný moment...