BLOG

Co se děje ve světě e-mail marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ E-MAIL

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (SmartSelling a.s.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. 

Dark Mode v e-mailu a proč ho využívat

Dark Mode (tmavý režim) se stal trendem operačních systémů, webových prohlížečů i aplikací a svět e-mailu není žádnou výjimkou. S jistotou můžeme říct, že Dark Mode tady je a dále zůstane. V článku vám přiblížíme, co vlastně Dark Mode v e-mailu obnáší a na co při tvorbě vašich e-mailů myslet. 

Jak je to s tím double opt-in?

Téma získávání souhlasu se zasíláním obchodních sdělení rezonovalo podnikatelskou veřejností nejvíce v roce 2018 s očekávaným příchodem GDPR. Spolu s GDPR totiž přišly upřesňující podmínky, jak získat souhlas. Někteří podnikatelé se s trochou nadsázky (ale ne zas tak moc) dozvěděli, že aby mohli zasílat obchodních sdělení svým ne-zákazníkům, měli by nějaký souhlas mít. O tom,...

E-mail marketing v roce 2021

Není žádným tajemstvím, že rok 2020 nám přinesl několik neočekávaných trendů ve způsobu uvádění produktů a služeb na trh. Co se ale nezměnilo, je to, že e-mail byl pro firmy i zákazníky důležitý nejen v České republice, ale po celém světě. Zajímá vás, co to pro e-mail znamená v roce 2021? Pak čtěte dál.

I malá pomoc se počítá

Už možná víte, že rádi spolupracujeme s neziskovou organizací Adra. Izolace je v aktuální situaci sice nutná, ale pro lidskou psychiku velmi zatěžující. A v místech jako Domov se zvláštním režimem Pomocné ruce v Brně je jakýkoliv důvod k radosti velkou pomocí. Proto jsme přemýšleli, jak vykouzlit seniorům úsměv na tváři. Zapojili jsme naše děti...

Mluvme jako lidi: Ohlédnutí za Communication Summitem

V marketingové komunitě se nám rozmohl takový nešvar. Marketéři často neumějí mluvit jako lidi. Ve snaze působit chytře a odborně se z komunikace vytrácí jednoduchost. Firmy a úřady mluví uměle a sdělení cílové skupiny míjí. Proč se tak děje a jaké je pozadí za lidským rozhodováním, nasloucháním a komunikací podrobně rozebralo několik skvělých řečníků na...

Máte 2 a více e-shopů na Shoptetu? Využijte SMART administraci pro e-mailing.

Všechny e-shopy na Shoptetu na jednom místě? Tak může vypadat správa vašich e-mailových kampaní. Čas je vedle financí v provozu online byznysu důležitou veličinou. Každý e-shopař má rád jednoduché a hlavně přehledné řešení ideálně s jednou administrací. Ne vždy se tohle přání může splnit. Pro všechny e-shopy na Shoptetu jsme proto připravili vychytanou funkci, která...

Představujeme Meera design – udržitelná móda v Česku a e-mailing?

Obecně se ve SmartEmailingu snažíme podporovat naše klienty, poznat jejich produkty a pokud se nám líbí, nakupovat zboží u nich. Občas se ale stane, že na to, že daná značka jede na SmartEmailingu, přijdeme až později. A to je taky příběh Meera Design. Fandím českým návrhářům, mám ráda udržitelnost a v oblečení dávám přednost pohodlí....

Shoptet a Smartemailing

10 důvodů proč je SmartEmailing pro Shoptet skvělá volba

Uplynul téměř rok, kdy jsme připravili propojení na Shoptet. Data jsou jednou z nejcennějších komodit online byznysu, se kterými stojí za to pracovat. Na Shoptetech nám záleží, nejen proto, že někteří z nás jsou součástí této komunity e-shopařů. Vnímáme vzrůstající zájem o kvalitní e-mailing pro e-shopy, ctíme potenciál a jsme připraveni stále vylepšovat propojení, které...

Tomáš Mužík

Tomáš Mužík: Bez e-mail marketingu si svůj byznys nedokážu představit

Tomáš Mužík je zakladatel platformy SocialSprinters, která se zabývá vývojem aplikací pro virální šíření, získávání kontaktů, sbírání hodnocení a nástroji pro tvorbu landing pages. Dříve vedl marketingovou agenturu. Nyní sám podniká a mimo vlastní byznys tvoří i edukační videa, ve kterých se dozvíte, jak naplno využívat sociální sítě a znásobit své prodeje. 

Střípky ze zákulisí koupě SmartEmailingu

Stalo se toho tolik a tolikrát se směr koupě změnil. V následujícím článku se s vámi chci podělit o některé okamžiky, které pro mě byly klíčové. Jsou psány mým osobním pohledem a mohou tak být zkreslené.  Seděli jsme na zahradě u Davida a bavili jsme se jako přátelé o tom, kam by chtěl osobně dál...