BLOG

Co se děje ve světě email marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ EMAIL

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (SmartSelling a.s.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. 

Jednou za čas je potřeba protřídit e-maily v databázi. Tipy a rady najdete v článku.

Jak vést reaktivační kampaň a uspět?

Také si myslíte, že klíčem k úspěchu v e-mail marketingu je mít co největší databázi kontaktů? Pak nejspíš nepočítáte s kontakty bez interakce, které nepřináší vašemu e-mailingu žádný užitek. Pokud příjemci vaše zprávy neotevírají, nikam se neproklikávají nebo e-maily od vás rovnou vyhazují do koše, jen vám zbytečně zabírají místo v databázi. Kromě toho, že...

Nechte si poradit s e-mail marketingem a začněte vydělávat.

Úspěšný e-mailing od základů: vytvořte účinnou strategii a stanovte požadavky

Posílání e-mailů je jedním z nejúčinnějších způsobů online marketingu s potenciálem vydělávat. Pokud ale vaše zprávy přistávají ve schránkách příjemců jako neřízené střely, těžko můžete čekat skvělé výsledky. Důležitou součástí e-mail marketingu je proto příprava strategie. Co to je strategie? Strategie e-mailingu je dokument, do kterého si budete zaznamenávat aktuální stav e-mailingu, zhodnocení a návrhy...

Pozvedněte svůj i český e-mailing: 5 tipů, jak být efektivnější!

Na e-mail marketing jsou u nás stále ještě nejednoznačné názory. Zatímco někteří lidé vnímají alespoň ty užitečné e-maily pozitivně, pro jiné je jakákoliv komerční korespondence ve schránce jen otravný spam. Víte, jak si u příjemců se svým e-mailingem stojíte vy? Podívejte se na 5 tipů, jak být efektivnější a prospěšnější nejen sobě, ale také celému...

Víte, jak efektivně budovat e-mailovou databázi pomocí Facebooku?

27Důvody k budování databáze pomocí Facebooku jsou jasné – je to levný, rychlý a autentický nástroj. Na této sociální síti jsou v České republice aktivní dvě třetiny internetové populace a tráví zde průměrně 2,5 hodiny denně. Pokud to se svou propagací na internetu myslíte vážně, na Facebooku byste měli být vidět. Způsoby propagace na Facebooku Fanouškovské stránky...

Poznejte své zákazníky a zlepšete výsledky e-mailingu: řešením je A/B testování

Mají vaši zákazníci radši, když jim tykáte, nebo vykáte? Nevydrží nekliknout na dokonalou fotku vašeho zboží, nebo je radši udržíte u monitoru pořádně šťavnatým textem? Pokud nevíte, měli byste to co nejdříve napravit a začít se věnovat A/B testování. A/B testování je důležité pro správné nastavení e-mailingových kampaní, které příjemce zpráv nejlépe navedou k akci. Možnost optimalizovat zasílané zprávy tak, aby byly pro...

Péče o zákazníka: 7 tipů, jak aktivní poprodejní e-mailing zvedne vaše obchody

Konverzí ani prodejem to nekončí. Pokud si chcete dlouhodobě udržet spokojeného zákazníka, který se k vám bude rád vracet, zůstaňte s ním v kontaktu a budujte vztah. A až znovu projeví zájem o vaše zboží nebo službu, snažte se mu jeho cestu nákupem co nejvíc usnadnit. Péče o zákazníka a poprodejní e-maily by měly být důležitou součástí vašeho...

Jak zvýšit úspěšnost e-mailu personalizací?

Věděli jste, že personalizované e-maily jsou 6× úspěšnější než ty neosobní? Pošta adresovaná na tělo víc naláká k otevření, přečtení i provedení konverzní akce. Zkuste také posílat zprávy, které v zákazníkovi vzbudí pocit, že ho znáte a promlouváte právě k němu. 4 tipy na personalizaci Chcete-li správně cílit, sbírejte a třiďte potřebné informace. Teprve pak máte...

Jak získat důvěru nových zákazníků? Říkejte si e-mailem o doporučení

Zákazník spokojený s vaší službou je jedním z nejlepších možných marketingových nástrojů. Podařilo se vám získat ho na svou stranu? Pokuste se to dál zužitkovat! Obvyklá zákazníkova cesta má 4 části: vědět, věřit, koupit, doporučit. Právě doporučením můžete tomu dalšímu vše usnadnit – začne vám věřit, jakmile se o vás dozví. Sobě tak naopak ušetříte práci. Jak si říct o...

Jak zvýšit Open Rate a CTR a dosáhnout nadprůměrných výsledků

Děláte e-mail marketing? A děláte ho správně? Pokud váháte, hodně vám napoví vyhodnocování, o kterém jsme už psali v jednom z minulých článků. Mezi nejsledovanější ukazatele by u vašich e-mailů měly patřit především Open Rate a CTR. Open Rate (míra otevření) udává, kolik procent adresátů vaši zprávu otevřelo. Za nadprůměrný výsledek se dá považovat alespoň 60% míra otevření. Click Through Rate (míra prokliku)...

Vyhodnocujeme e-mailing: 6 ukazatelů, které vám pomohou uspět

Pravidelně vyhodnocovat úspěšnost zasílaných zpráv je základem k fungování e-mail marketingu. Díky statistikám si nejlépe uvědomíte úspěchy i chyby. Jedině tak se můžete z obojího poučit a stanovit tak další strategie, které vám zvýší zisky. Jakých 6 ukazatelů byste určitě měli sledovat? Míra doručitelnosti (delivery rate) Neexistující nebo přeplněné schránky adresátů způsobí, že se vám odeslané e-maily vrátí jako nedoručené. Míra doručitelnosti se...