

RAYNET CRM
Online software, který pomáhá obchodníkům a manažerům řídit vztah se zákazníky, mít dokonalý přehled, evidovat byznys jednoduše a prodávat s čistou hlavou.




Data o zákaznících na jednom místě




Od adres klientů přes důležité poznámky, reklamace, schůzky nebo třeba e-maily od klienta. Díky Raynetu si držíte nadhled a kontrolu nad celým obchodem, šetříte čas na poradách i při nabídkách a svůj byznys můžete konečně řídit s čistou hlavou.
Raynet CRM vám umožní analýzu na všech úrovních (vývoj prodeje, porovnání obchodníků nebo týmů, pipeline analýzu), správu dokumentů (sdílet, komentovat, organizovat) nebo třeba odesílání hromadných e-mailů (pracovat s kontakty i v rámci e-mail marketingových kampaní díky propojení se SmartEmailingem). A přes mobilní verzi CRM můžete přidat nového zákazníka nebo zkontrolovat výsledky třeba hned po schůzce s klientem.




Kateřina Fišerová
Generální ředitelka
Raynet a SmartEmailing přináší na český trh pohodlné řešení pro všechny, kteří řídí svůj obchod přes CRM a zároveň využívají všech výhod e-mailingového marketingu. Propojení těchto dvou služeb vám šetří čas automatickým přenášením informací o kontaktech z jedné aplikace do druhé, bez nutnosti ručního zásahu.
SmartEmailing a Raynet
Mít v obou aplikacích přehled o odeslaných kampaních zákazníkům a všech důležitých detailech? Klidně hned – stačí si zapnout integraci SmartEmailingu a Raynetu. 🙂 Potom už se vám budou automatizovaně přenášet informace jako:
e-mail, jméno, oslovení, narozeniny a další základní údaje,
hodnota obchodního vztahu,
datum nejbližší plánované aktivity u kontaktu,
informace o odhlášeném kontaktu (ve SmartEmailingu se zařadí na Blacklist, v Raynetu se označí zatržítkem „Neposílat kampaně“),
kategorie,
hodnota otevřených obchodních případů.
e-mail, jméno, oslovení, narozeniny a další základní údaje,
hodnota obchodního vztahu,
datum nejbližší plánované aktivity u kontaktu,
informace o odhlášeném kontaktu (ve SmartEmailingu se zařadí na Blacklist, v Raynetu se označí zatržítkem „Neposílat kampaně“),
kategorie,
hodnota otevřených obchodních případů.
S takovými daty už se potom dají dělat pěkná kouzla v e-mailingu – třeba personalizovat obsah podle hodnoty obchodního vztahu se zákazníkem nebo pracovat s nejbližší naplánovanou aktivitou u kontaktu.