5 kroků pro váš emailing

Pokud s email marketingem právě začínáte, může se vám hodit tento stručný 5-ti krokový postup, jak emailing a hromadné rozesílání emailů nastartovat ve firmě ještě dnes:

1. Vložte registrační fomuláře na vaše stránky

Registrační formuláře jsou tím nejlepším způsobem jak získávat ty správné a cílené kontakty do vaší databáze. Registrační formuláře pro odběr newsletteru nebo hodnotných informací by na vaší stránce neměly chybět.

Experimentujte, nabídněte lidem odměnu, pokud se u vás registrují. Takto získané kontakty jsou relevantní a mají hodnotu.

Nikdy nepoužívejte databázi, kterou vám někdo dal nebo „někde“ získal. Z takové databáze budete mít jen malý užitek, emailing s ní efektivní nebude.

Tip: Také by vás mohly zajímat články proč dělat ve firmě email marketing, jak připravit newsletter, jaký je rozdíl mezi direct emailem a direct mailem, jak na firemní emailing nebo jak zabezpečit hromadné rozesílání emailů bez posílání spamu.

2. Importujte vaše stávající kontakty

Firemní hodnotou je také databáze kontaktů. Využijte kontakty na zákazníky, minulé zákazníky, potenciální zákazníky, partnery a dodavatele nebo jinak historicky získané, ale relevatní kontakty k vašemu podnikání. Také všechny tyto kontakty použijte pro váš emailing seznam pro obesílání.

3. Vytvořte šablonu pro vaše e-maily

Nezačínejte bez pořádné šablony. Je to vaše vizitka a ta vás může provázet po dlouhé měsíce nebo i léta. Dejte si záležet na tom, aby měla styl, byla účelná a výrazná.

Nejlépe je nechat si šablonu také optimalizovat pro správné zobrazení v jednotlivých poštovních prohlížečích a účtech. Budete tak mít jistotu, že vaše e-mailu budou vždy správně zobrazeny.

4. Rozhodněte, co pošlete

Obsah vašich e-mailů bude mít klíčový význam na to, zda budou vaše emailing kampaně úspěšné nebo ne. Chcete přece, aby si příjemce otevřel i váš další mailing, je to tak? Proto, by měl být obsah vždy relevantní k tématu vašeho podnikání, předmět e-mailu by měl výstižně popsat obsah e-mailu a vaše zpráva by měla vést čtenáře k dalšímu kroku. Přečtení článku nebo přímo k objednávce.

5. Emailujte systematicky

Pokud se jednou rozhodnete pro email marketing a komunikaci se zákazníky pomocí emailu, držte se plánu a buďte konzistentní. Pro emailing používejte stejnou šablonu, pokuste se dodržet periodu odesílání (pokud jednou vynecháte z nedostatku kvalitního obsahu, je to lepší než odeslat email bez hodnoty) a také den a dobu odesílání.

Vyzkoušejte emailing systém SmartEmailing ještě dnes zdarma.

Tip: Také by vás mohly zajímat články proč dělat ve firmě email marketing, jak připravit newsletter, jaký je rozdíl mezi direct emailemdirect mailem, jak na firemní emailing nebo jak zabezpečit hromadné rozesílání emailů bez posílání spamu.

Kateřina Fišerová

Pomáhala rozjet email marketingové strategie desítkám českých firem. Dnes je manažerkou a lídrem značky SmartEmailing, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Propaguje myšlenky efektivního email marketingu jako nástroje pro budování vztahu se zákazníky. Nesnáší SPAM a jako lektorku a spíkra ji můžete potkat na konferencích. Více se dozvíte na www.katkafiserova.cz.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 705 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře
  1. toptenbiz napsal:

    (pokud jednou vynecháte nedostatek kvalitního obsahu, je lepší než poslat e-mail bez hodnoty)

  2. daij napsal:

    Nezačínejte bez pořádné šablony. Je to vaše vizitka a ta vás může provázet po dlouhé měsíce nebo i léta

  3. coinmaster napsal:

    Registrační formuláře jsou tím nejlepším způsobem jak získávat ty správné a cílené kontakty do vaší databáze.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů