Poslední volná místa na školení DORUČITELNOST (24. 3.) a PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Školení DORUČITELNOSTI začíná za

Hodin
Minut
Sekund
Logo SmartEmailing

5 kroků pro váš e-mailing

Pokud s e-mail marketingem právě začínáte, může se vám hodit tento stručný 5-ti krokový postup, jak e-mailinghromadné rozesílání e-mailů nastartovat ve firmě ještě dnes:

1. Vložte registrační fomuláře na vaše stránky

Registrační formuláře jsou tím nejlepším způsobem jak získávat ty správné a cílené kontakty do vaší databáze. Registrační formuláře pro odběr newsletteru nebo hodnotných informací by na vaší stránce neměly chybět.

Experimentujte, nabídněte lidem odměnu, pokud se u vás registrují. Takto získané kontakty jsou relevantní a mají hodnotu.

Nikdy nepoužívejte databázi, kterou vám někdo dal nebo „někde“ získal. Z takové databáze budete mít jen malý užitek, e-mailing s ní efektivní nebude.

Tip: Také by vás mohly zajímat články proč dělat ve firmě e-mail marketing, jak připravit newsletter, jaký je rozdíl mezi direct e-mailemdirect mailem, jak na firemní e-mailing nebo jak zabezpečit hromadné rozesílání e-mailů bez posílání spamu.

2. Importujte vaše stávající kontakty

Firemní hodnotou je také databáze kontaktů. Využijte kontakty na zákazníky, minulé zákazníky, potenciální zákazníky, partnery a dodavatele nebo jinak historicky získané, ale relevatní kontakty k vašemu podnikání. Také všechny tyto kontakty použijte pro váš e-mailing seznam pro obesílání.

3. Vytvořte šablonu pro vaše e-maily

Nezačínejte bez pořádné šablony. Je to vaše vizitka a ta vás může provázet po dlouhé měsíce nebo i léta. Dejte si záležet na tom, aby měla styl, byla účelná a výrazná.

Nejlépe je nechat si šablonu také optimalizovat pro správné zobrazení v jednotlivých poštovních prohlížečích a účtech. Budete tak mít jistotu, že vaše e-mailu budou vždy správně zobrazeny.

4. Rozhodněte, co pošlete

Obsah vašich e-mailů bude mít klíčový význam na to, zda budou vaše e-mailing kampaně úspěšné nebo ne. Chcete přece, aby si příjemce otevřel i váš další mailing, je to tak? Proto, by měl být obsah vždy relevantní k tématu vašeho podnikání, předmět e-mailu by měl výstižně popsat obsah e-mailu a vaše zpráva by měla vést čtenáře k dalšímu kroku. Přečtení článku nebo přímo k objednávce.

5. E-mailujte systematicky

Pokud se jednou rozhodnete pro e-mail marketing a komunikaci se zákazníky pomocí e-mailu, držte se plánu a buďte konzistentní. Pro e-mailing používejte stejnou šablonu, pokuste se dodržet periodu odesílání (pokud jednou vynecháte z nedostatku kvalitního obsahu, je to lepší než odeslat e-mail bez hodnoty) a také den a dobu odesílání.

Vyzkoušejte e-mailing systém SmartEmailing ještě dnes zdarma.

Tip: Také by vás mohly zajímat články proč dělat ve firmě e-mail marketing, jak připravit newsletter, jaký je rozdíl mezi direct e-mailemdirect mailem, jak na firemní e-mailing nebo jak zabezpečit hromadné rozesílání e-mailů bez posílání spamu.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 24MB (9.38% of 256MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.