Naučte se ovládat SmartEmailing z pohodlí domova  - oblíbené školení je nyní ONLINE - jen za 250 Kč. 

Jak vybudovat emailovou databázi a rozesílat obchodní sdělení, aniž byste porušili zákon?

korinkova_briza_fb

  • Chcete vědět, jak získat souhlas se zasíláním obchodních sdělení?
  • Zjistit, jaké právní minimum musíte ovládat, aby bylo vše v suchu?
  • Co musí ze zákona obsahovat každé obchodní sdělení a co všechno vlastně obchodním sdělením je?
  • Zajímá vás, jestli se i vy musíte registrovat u Úřadu pro ochranu osobních údajů?
  • Jestli existuje způsob, jak koupit emailovou databázi legálně?
  • Zjistěte odpovědi na tyto a další otázky, které vás už dlouho trápí a máte u nich otazníky.

Nenechte si ujít přednášku Petra Břízy a Markéty Kořínkové 26. 9. od 19 hod. na Email Marketing Online Summitu.

Snímek obrazovky 2016-09-19 v 14.30.03

Petr Bříza je advokátem a partnerem advokátní kanceláře Bříza & Trubač, s. r. o.

Specializuje se zejména na smluvní a spornou agendu, problematiku práva EU, mezinárodního práva soukromého, práva mezinárodního obchodu (včetně arbitráží) či ochranu osobních údajů. Jako partner advokátní kanceláře Bříza & Trubač prosazuje koncept vědomé právní firmy.

briza

Nyní máte jedinečnou možnost zúčastnit se jeho přednášky zcela ZDARMA.
Ještě nejste zaregistrovaní? Tak na co čekáte? 🙂

P. S.: Přečtěte si krátký rozhovor s Petrem Břízou o tom, na co se můžete na Email Marketing Online Summitu těšit a co se naučíte:

1. Jaké je Vaše expertní téma na Email Marketing Online Summitu 2016?

Právní otázky spojené s email marketingem, tj. jak vybudovat a vést zákaznickou databázi a rozesílat obchodní sdělení, aniž bych porušil zákon.

2. Proč jste se rozhodl vystoupit na Email Marketing Online Summitu?

Protože věřím Davidu Kiršovi a jeho vizím a z osobní zkušenosti vím, že on i jeho spolupracovníci dělají skvělou práci a pomohli mnoha lidem rozjet jejich podnikání, takže moc rád přispěji projektu, který může mnoha firmám pomoci k tomu, aby byly v tom, co dělají, ještě lepší, a to nikoliv na úkor konkurence, ale bez ohledu na konkurenci.
korinkova_fb

3. Proč by si lidé neměli nechat ujít Vaši přednášku?

Aby viděli, že i když se právní aspekty online podnikání mohou zdát složité, není to zas až taková věda a s trochou úsilí se to dá zvládnout. Naše přednáška by lidem měla ukázat, jak si poradit s těmi největšími nástrahami české legislativy.

4. Jakým způsobem mohu oslovovat nové potenciální zákazníky, abych neporušoval zákon a nebyl to spam?

Na to se nedá odpovědět jednou větou, odpověď na tuto otázku tvoří značnou část naší přednášky. S velkým zjednodušením se dá ale říci, že klíčem je vytvořit si databázi zákazníků, kteří poskytnou své emailové adresy s vědomím, že mohou být využity k zasílání obchodních sdělení. A musí mít vždy možnost se z odběru vašich emailů odhlásit.

5. Co se lidé dozví/naučí na Vaší přednášce, co by se jinde nedozvěděli?

To bych byl špatný právník, kdybych vám sliboval, že se určitě dozví něco, co se jinde dozvědět nemůžou, když s jistotou nevím, co všechno se přednáší jinde. 🙂 Ale věřím, že i když se v rámci přednášky dozví něco, co by si mohli přečíst/nastudovat jinde, od nás to dostanou praktickou formou, na konkrétních příkladech a způsobem, který by měl snadno pochopit i člověk bez právního vzdělání.

 

ODNESTE SI TO NEJAKTUÁLNĚJŠÍ ZE SVĚTA EMAIL MARKETINGU OD EXPERTŮ „UVNITŘ“ A VYUŽIJTE NEJVÝNOSNĚJŠÍ OBOR KOMUNIKACE I PRO SEBE A FIREMNÍ ONLINE MARKETING.

Kateřina Fišerová

Katka je generální ředitelkou SmartEmailingu. Společnost vede v duchu svobodné a slušné firmy, přijímající zodpovědnost za společnost a prostředí, ve kterém žijeme. Je také místopředsedkyní The Human Potential Academy z.s., zakládající členkou spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelkou módní značky Ilka fashion. Vším, co dělá, se snaží spojovat a podporovat českou a slovenskou společnost.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 21 140 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů