JAK SE PŘIPRAVIT NA GDPR?

Ještě chytřejší segmenty

Taky někdy potřebujete odeslat kampaň jen na některé kontakty ve své databázi, ale to, jak jste si je původně roztřídili do seznamů, vám nestačí? Řešením pro vás jsou segmenty. Vzpomínáte na školu a na množiny a podmnožiny? Tak přesně o tom to je. 🙂

Se SmartEmailingem můžete běžně vytvářet např. následující segmenty:

  • muž/žena,
  • kontakt je/není obsažen v následujícím seznamu (či jiném segmentu),
  • kontakt otevřel/neotevřel zaslanou kampaň,
  • klikl na odkaz v kampani,
  • pole u kontaktu obsahuje…,
  • je v seznamu déle než X dní,
  • je neaktivní déle než X dní,
  • atd.

NOVINKOU jsou pokročilé segmenty. Nově můžete výše uvedená pravidla mezi sebou kombinovat a vytvářet například segment typu:

Kontakt je v některém z těchto seznamů – A, B, C, a SOUČASNĚ není v žádném ze seznamů D, E, F.

K pokročilým segmentům se dostanete kliknutím na tlačítko Pokročilý segment.

Snímek obrazovky 2016-05-06 v 18.49.15

Podrobnou nápovědu k segmentům najdete ZDE >>

Kateřina Fišerová

Pomáhala rozjet email marketingové strategie desítkám českých firem. Dnes je manažerkou a lídrem značky SmartEmailing, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Propaguje myšlenky efektivního email marketingu jako nástroje pro budování vztahu se zákazníky. Nesnáší SPAM a jako lektorku a spíkra ji můžete potkat na konferencích. Více se dozvíte na www.katkafiserova.cz.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 845 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *