Pro všechny, kteří se nevešli do sálu
Ze života e-mailu 2019, přinášíme

KOMPLETNÍ ZÁZNAMY 

všech 12 přednášek našich hostů a něco k tomu...

Návratnost investice z e-mail marketingu stále roste. Průměrná čísla uvávějí ROI  44:1. V loňském roce to bylo 42:1. (Pro představu investovaná koruna a zpátky 44 korun). To, že e-mail neumřel a rozhodně neumře, ba naopak je stále živější jsme se rozhodli dokázat.

Na konferenci Ze života e-mailu - postavené na klíčových tématech e-mailingu a především na případových studiích jsme pozvali top české uznávané odborníky na e-mail marketing.

Spojili jsme řečníky z předních marketingových agentur (Etnetera Activate, Wunderman, Včeliště), poskytovatelů freemailů (Seznam.cz, VirusFree) a speakry zrozené z infopodnikatelského světa. Všichni vystoupili na stejném pódiu. 

Spustili jsme prodej a do týdne měli vyprodáno. To jsme nečekali. Naším záměrem bylo "jen" rozšířit náš pravidelný VIP den pro klienty a pozvat pár lidí zvenku navíc ...  

Pro všechny, kteří se do sálu nevešli, máme záznam. I vy tak můžete naboostovat výkon svého e-mailingu díky know-how konference s důrazem na případové studie a praktické zkušenosti. Výsledky můžete vidět ještě letos před Vánoci. Stačí se do toho pustit. 

Všechny přednášky se točí kolem 3 hlavních okruhů e-mailingu:

  • Jak získávat kontakty na budoucí zákazníky
  • Trable na cestě: právní otázky, spam, doručitelnost
  • Zvyšování výkonu e-mailu (open rate, proklikovost, konverze)

Nepřipravíme vás ani o záznam bonusového bloku o životě, se vším co nás zajímá. (Třeba to jak zkloubit rodinu a podnikání, jak se vypořádat se stresem, co můžeme dělat se životním prostředím.) 

Kateřina Fišerová 
CEO SmartEmailing

Záznamy přednášek

Blok I.

Jak získávat kontakty na budoucí zákazníky

Databáze kontaktů je zlatý důl. Ano, ale pouze v případě, že s ní umíte pracovat. Není lead jako lead, a tak se v úvodním bloku podíváme na to, kde dělají firmy nejčastější chyby při sběru kontaktů a jak vytvořit magnet na skutečně potenciální zákazníky. Ukážeme, které tipy magnetů jsou účinné a jak celý proces práce s leadem optimalizovat. 

Přednášky tohoto bloku:

  • Martin Císař: Kde dělají firmy zbytečné chyby při sběru kontaktů
  • Josef Řezníček: Jak sbírat cílené leady na potenciální zákazníky
  • Tomáš Mužík: Které magnety fungují především na sociálních sítích
  • Jindřich Jíra: Kouzlo brandu jako magnet na zákazníky

Jindřich Jíra
Lead Magnet

Martin Císař
Etnetera Activate

Josef Řezníček
Včeliště

Tomáš Mužík
SocialSprinters


Blok II.

Komplikace na cestě e-mailu (UOOU, SPAM TRAPA, angažovanost databáze)

Do druhého bloku jsme seskupili témata, nad kterými se naši zákazníci nejčastěji zasekávají. Například jak legálně budovat databázi a co se smí a nesmí posílat. Co je to doručitelnost, jak se dá ovlivnit a jestli nejsou ty spamové pasti tak trochu nafouknutá bublina. Proč se pořád mluví o angažovanosti databáze a jestli se opravdu vyplatí kontakty při neaktivitě mazat?

Přednášky tohoto bloku:

  • David Finger + Tomáš Charvát: Doručitelnost a spamové pasti (co ovlivňuje doručitelnost a dá se zničená reputace zachránit?)
  • Kristýna Gembalová: Aktuální postoje a názory UOOU, zážitky z praxe
  • Pavel Pola: Zájem nad zlato - kdy se vyplatí začít od nuly

David Finger
Seznam E-mail

Tomáš Charvát
VirusFree

Kristýna Gembalová
KroupaHelán

Blok III.

Jak zvýšit výkonnost e-mailu

Co vše ovlivňuje výkon e-mailových kampaní? Někdy stačí změnit málo a výsledek je ohromný. Podíváme se, co má vliv na open rate a výslednou konverzi. Na co v e-mailech nezapomenout aneb důležitost textů, příběhů i tlačítek. Pokud vás zajímá, jak posouvat své kampaně neustále kupředu, těšte se na následující přednášky.

Přednášky tohto bloku:

  • Pavel Pola: Co rozhoduje o open rate a jak jej zvýšit
  • Pavel Kuhn: Proč sbírat zpětnou vazbu od zákazníků a jak?
  • Milan Janecký: Rozdíl mezi chytrou automatizací a šelmostrojem?
  • Jakub Čižmař: A/B testování v e-mail marketingu

Pavel Kuhn
Surfey

Jakub Čižmař
JakubCizmar.cz

Milan Janecký
Wunderman


Bonusový blok

Život není jenom o e-mailu, jak se z toho neposrat

Na závěr celého dne jsme si pozvali Martina Jotova, certifikovaného transformativního kouče, který promluví o tom, jak zvládat stres, ať se děje, co se děje a žít šťastnější a naplněnější život navzdory všem okolnostem.

 

Přednášky tohto bloku:

  • Martin Jotov: Jak se vypořádat se stresem a mít radost ze života, ať se děje cokoli

Martin Jotov

Transformativní kouč a ředitel nanotechnologické společnosti

Cena záznamu konference

Ze života e-mailu 2019


Získáte záznamy všech 12 přednášek, které obsahují:

  • video záznamy
  • audio záznamy pro poslech třeba v autě
  • prezentace

Díky členské sekci budete mít online přístup 24/7 po dobu minimálně dalších 5 let.


Dárek k objednávce

Všichni účastníci konference a ti, kteří si zakoupí záznam od nás, dostanou také rezervaci přednostního místa na konferenci Ze života e-mailu 2020 +  VIP vstupenku za cenu běžného vstupu, pokud se budou chtít zúčastnit v příštím roce.

SmartEmailing_logo
Seznam_logo
EtneteraActivate_logo
SocialSprinters_logo
KroupaHelan_logo