SmartEmailing_logo
Seznam_logo
EtneteraActivate_logo
SocialSprinters_logo
KroupaHelan_logo

24. 9. 2019 | Etnosvět Praha

První skutečně live e-mailingová konference

ZE ŽIVOTA E-MAILU 2019

Návratnost investice z e-mail marketingu stále roste. Průměrná čísla uvávějí ROI  44:1. V loňském roce to bylo 42:1. (Pro představu investovaná koruna a zpátky 44 korun). To, že e-mail neumřel a rozhodně neumře, ba naopak je stále živější jsme se rozhodli dokázat.

Na konferenci Ze života e-mailu - postavené na klíčových tématech e-mailingu a především na případových studiích jsme pozvali top české uznávané odborníky na e-mail marketing.

Spojili jsme řečníky z předních marketingových agentur (Etnetera Activate, Wunderman, Včeliště), poskytovatelů freemailů (Seznam.cz, VirusFree) a speakry zrozené z infopodnikatelského světa. Všichni vystoupí na stejném pódiu. 

Inspiraci a tipy na vylepšení svých kampaní si odnese rozhodně každý. Nerozhoduje jestli začínáte nebo e-mailing děláte roky. Program je sestavený tak, aby zkušené marketéry potěšil a začátečníky jednoduše vedl postupnými kroky.

Vše kolem e-mailu jsme pro vás rozdělili do bloků k hlavním okruhům: 

  • Jak získávat kontakty na budoucí zákazníky
  • Trable na cestě: právní otázky, spam, doručitelnost
  • Zvyšování výkonu e-mailu (open rate, proklikovost, konverze)

Přidali jsme taky bonusový blok o životě, se vším co nás zajímá. (Třeba to jak zkloubit rodinu a podnikání, jak se vypořádat se stresem, co můžeme dělat se životním prostředím. Současně vám dáme nahlídnout pod pokličku připravovaných novinek ve SmartEmailingu, které ho od základu změní. ) 

Kateřina Fišerová 
CEO SmartEmailing

Program

Blok I.

Jak získávat kontakty na budoucí zákazníky

Databáze kontaktů je zlatý důl. Ano, ale pouze v případě, že s ní umíte pracovat. Není lead jako lead, a tak se v úvodním bloku podíváme na to, kde dělají firmy nejčastější chyby při sběru kontaktů a jak vytvořit magnet na skutečně potenciální zákazníky. Ukážeme, které tipy magnetů jsou účinné a jak celý proces práce s leadem optimalizovat. 

Přednášky tohoto bloku:

  • Martin Císař: Kde dělají firmy zbytečné chyby při sběru kontaktů
  • Josef Řezníček: Jak sbírat cílené leady na potenciální zákazníky
  • Tomáš Mužík: Které magnety fungují především na sociálních sítích
  • Jindřich Jíra: Kouzlo brandu jako magnet na zákazníky

Jindřich Jíra
LeadMagnet.cz

Martin Císař
Etnetera Activate

Josef Řezníček
Včeliště.cz

Tomáš Mužík
SocialSprinters


Blok II.

Komplikace na cestě e-mailu (UOOU, SPAM TRAPA, angažovanost databáze)

Do druhého bloku jsme seskupili témata, nad kterými se naši zákazníci nejčastěji zasekávají. Například jak legálně budovat databázi a co se smí a nesmí posílat. Co je to doručitelnost, jak se dá ovlivnit a jestli nejsou ty spamové pasti tak trochu nafouknutá bublina. Proč se pořád mluví o angažovanosti databáze a jestli se opravdu vyplatí kontakty při neaktivitě mazat?

Přednášky tohoto bloku:

  • David Finger + Tomáš Charvát: Doručitelnost a spamové pasti (co ovlivňuje doručitelnost a dá se zničená reputace zachránit?)
  • Kristýna Gembalová: Právní otázky e-mail marketingu a AHA momenty z praxe
  • Pavel Pola: Zájem nad zlato - kdy se vyplatí začít od nuly

David Finger
Seznam E-mail

Tomáš Charvát
VirusFree

Mgr. Kristýna Gembalová
KroupaHelán

Blok III.

Jak zvýšit výkonnost e-mailu

Co vše ovlivňuje výkon e-mailových kampaní? Někdy stačí změnit málo a výsledek je ohromný. Podíváme se, co má vliv na open rate a výslednou konverzi. Na co v e-mailech nezapomenout aneb důležitost textů, příběhů i tlačítek. Pokud vás zajímá, jak posouvat své kampaně neustále kupředu, těšte se na následující přednášky.

Přednášky tohto bloku:

  • Martina Brandová: Není e-mail jako SEXY e-mail
  • Pavel Pola: Co rozhoduje o open rate a jak jej zvýšit
  • Pavel Kuhn: Proč sbírat zpětnou vazbu od zákazníků a jak?
  • Milan Janecký: Rozdíl mezi chytrou automatizací a šelmostrojem?
  • Jakub Čižmař: A/B testování v e-mail marketingu

Bonusový blok

Život není jenom o e-mailu, jak se z toho neposrat

V závěrečném bonusovém bloku vám představíme nové připravované funkce SmartEmailingu, které vám hodně (ale hodně) zjednoduší vaše marketingové úsilí a promění váš e-mailing v chytrý šelmostroj. Kromě toho vám řekneme pár slov o tom, proč se snažíme být slušnou firmou a co to pro nás znamená. Na závěr celého dne jsme si pozvali Martina Jotova, certifikovaného transformativního kouče, který promluví o tom, jak zvládat stres, ať se děje, co se děje a žít šťastnější a naplněnější život navzdory všem okolnostem.

Martin Jotov

Transformativní kouč a ředitel nanotechnologické společnosti

Martin Strouhal

Šéf architekt aplikace SmartEmailing a krajinářský fotograf

Ondřej Ratajský

Hlavní showman SmartEmailingu, skvělý táta 

Kateřina Fišerová

Šéfka SmartEmailingu, transformativní koučka a obyčejná holka

Vstupenky

Konference Ze života e-mailu je uzavřená pro širokou veřejnost.

K dispozici do prodeje půjde pouze zákazníkům SmartEmailingu a na vybraných partnerských akcích.

 


Registrace_later

VIP After Party

V duchu hesla "Po práci legraci" se s našimi řečníky přesuneme do Andělského pivovaru, kde si na své přijdou milovníci piva - pro zájemce jsme zajistili ochutnávku piv z pražských lokálních minipivovarů. After party je ideální prostor pro vyvrcholení networkingové části, která bude probíhat celý den - s účastníky i našimi experty. 

Vstup na After party není zahrnutý v ceně vstupenky.

Kudy na konferenci

Místo konání konference

Etnosvět

Legerova 1832/40, 120 00 Praha

Místo konání VIP party

Andělský pivovar

Lidická 337/30, 150 00 Praha 5

Kontakt pro účastníky

Markéta Danišová

+420 773 781 625

marketa@smartemailing.cz