Netradiční teambuilding SmartEmailingu

Dárcovství nemusí být jen o penězích

Nezisková organizace Adra se věnuje podpoře seniorů a dala nám možnost udělat teambuilding se seniory.  V našem týmu i celé firmě se nápad velmi zalíbil a dnes už máme za sebou dvě společné a hlavně neobyčejné akce, které všechny obohatily.

Rozhodli jsme se společně s Adrou pro koncept úplně obyčejné akce a vyrazili jsme s milými seniory z Domova se zvláštním režimem na zahrádku na pivo. Z důvodu, že někteří jsou skutečně duševně nemocní, jiní imobilní na invalidním vozíku, a někteří potřebují podporu při chůzi, nás nakonec bylo 12. Zúčastnil se skoro celý tým SmartEmailingu a ještě pár dalších známých, kterým se náš nápad také líbil.

Na prvním setkání nakonec kvůli špatnému počasí na pivo nedošlo, ale i přesto jsme si nakonec společný čas užili. První seznámené se seniory bylo přímo v domově, a to v jeho společenské místnosti a jídelně, kde na nás čekalo několik seniorů. Někteří byli starší, jiní mladší, na některých bylo jejich onemocnění vidět, další vypadali ve formě. Za každým z nich však byl důležitý příběh, ať už se jednalo o příběh maminky, manželky, babičky, účetní, muzikanta nebo milovnice zvířat.

Příběhy více přibližovala nástěnku na chodbě, kde na jednom velkém papíře visely vzpomínky na rok 1968: jedna paní byla v té době mladá a zamilovaná, jiná se zrovna vdala a čekala dítě, někteří měli při okupaci strach a jiní ji téměř nevnímali, ale všichni žili svůj obyčejný život. Uběhlo pár let a stejní lidé jsou najednou v situaci, kdy potřebují naši podporu, aby si mohli zajít na pivo.

S Adrou na pivo

Následující dvě hodiny jsme povídali, hráli hry a smáli se. Bylo  to pro nás neuvěřitelné si s některými povídat a společně vzpomínat na jejich mládí, děti, bydlení a práci, a doufáme, že i seniory to s námi bavilo, když jsme naše pracovní role vyměnily za ty více „lidské“.

Po prvním setkání se v týmu strhla diskuse, která svědčila o tom, že tento den byl pro nás všechny výjimečný a skutečně obohatil nejen náš tým, ale hlavně každého z nás individuálně. Najednou jsme byli zase o něco více vděční za naše životy, možnost se o sebe postarat a zároveň jsme pochopili, že to tak nemusí být navždy.

Bylo jasné, že se do Domova vydáme znovu. Druhé setkání proběhlo v září a my jsme konečně vyrazili na to pivo. Bylo krásně, sluníčko svítilo a cestou na zahrádku jsme se na chvíli zastavili u výběhu s koňmi a odpočinuli si při pohledu na ně. Při posezení jsme si nakonec i zazpívali lidové písničky, zasmáli se a příjemně se pobavili. Sešli jsme se dobrá skupina milých lidí, tak vše krásně plynulo a netradiční pivo bylo opět velmi obohacující.

Za SmartEmailing jsme po setkáních poslali seniorům užitečné pomůcky do kuchyně a difuzéry na aromaterapii. Všichni, kteří se zúčastnili, vidí přínos nejen pro ty, kterým pomáháme, ale hlavně pro nás, kteří můžeme pomáhat.

Těšíme se na další společně úsměvy a setkání!

 

Kateřina Fišerová

Pomáhala rozjet email marketingové strategie desítkám českých firem. Dnes je manažerkou a lídrem značky SmartEmailing, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Propaguje myšlenky efektivního email marketingu jako nástroje pro budování vztahu se zákazníky. Nesnáší SPAM a jako lektorku a spíkra ji můžete potkat na konferencích. Více se dozvíte na www.katkafiserova.cz.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 646 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře
  1. Ilona napsal:

    Až na ty hrubky, palec nahoru za myšlenku a realizaci akce.

  2. gmail sign up napsal:

    bylo to velmi netradiční pivo

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů