JAK SE PŘIPRAVIT NA GDPR?

Ohlédnutí za rokem 2015

Ohlédli jsme se zpět, abychom zjistili, co po nás a naší práci ve SmartEmailingu za loňský rok zůstalo. Přišla nám do cesty spousty příležitostí, které jsme se pokusili plně využít, i lekcí, ze kterých jsme se snažili poučit. 🙂 Učíme se stejně jako každá jiná firma, každý den. Právě proto budiž tento článek především vyjádřením vděčnosti, že jste přitom všem s námi. Děkujeme. 

Co jsme si do roku 2015 přáli se můžete podívat v našem starším článku na blogu: SmartEmailing v roce 2015.

TOP 10 vylepšení SmartEmailingu

Loňský rok byl na technická vylepšení skutečně plodný. Většina z nich souvisela s vylepšením doručitelnosti a antispamovou politikou, tudíž pokud jste neposílali spam, nejspíš o těchto „vylepšeních“ ani nevíte. (Pokud jste spam posílali, patrně již s námi díky těmto vylepšením nejste :D). Níže přidávám výčet TOP funkcí, které – doufám – s radostí využíváte 🙂

  • SmartEmailing 2.0
    Spustili jsme novou vylepšenou verzi celé aplikace a pustili jsme do ní všechny stávající klienty.
  • SmartSelling a možnost odesílat SMS
    Pro zjednodušení integrace se stal SmartEmailing nedílnou součástí chytrého prodejního systému SmartSelling. V rámci SmartSellingu klienti nově získávají možnost odesílat nejen emaily, ale také SMS.
  • Odeslání emailu v moment, kdy kontakt emaily nejčastěji otevírá
  • Segmentace muži a ženy, skloňování oslovení
    S novým segmentem můžete podle křestního jména (českého i slovenského kalendáře) rozdělit svou databázi na muže i ženy.
  • Pop-up vyskakovací a vyjížděcí formuláře
    Naučili jsme naše formuláře řádnému chování 🙂 Umí vyskakovat či vyjíždět ve správný čas. Žádný kontakt už vám neunikne.
  • Možnost odesílat časované SmartKampaně v přesnou hodinu
  • Očištění databáze o emaily s neexistující doménou
  • Segmenty pro odhalení neaktivních kontaktů
    Snadno zjistíte, kdo vaše emaily nikdy neotevírá a nereaguje na ně.
  • Segment nový kontakt v celé databázi – ideální pro uvítací kampaň
  • Nový SmartEditor
    To nejlepší na závěr. Nový SmartEditor vám pomůže vytvořit pěkný a přehledný email, bez kodéra a grafika. S připravenými šablonami, které si přizpůsobíte, máte jistotu responzivního chování.

Budujeme komunitu – SmartCommunity

Jedním z našich hlavních záměrů pro rok 2015 bylo začít vytvářet komunitu vědomých podnikatelů, více se potkávat a propojovat naše klienty mezi sebou. To se povedlo. 🙂 V rámci EmailAcademy 2.0 a následného setkávání vzniklo hned několik formátů setkávání: klasické workshopy a školení, SmartDay – zaměřené na sdílení a předávání know-how – a SmartCoffees. Termíny těchto setkání pro rok 2016 se dozvíte zde. Rádi se potkáme i s vámi.

DSC_0268_panorama-2

Sjednocená podpora 2015

Na závěr roku jsme pro vás spustili sjednocenou podporu. Co to znamená? Všichni, kteří vám na zákaznické podpoře pomáhají, se  pro vás rozvíjí a vzdělávají. Pozornost posledních měsíců našeho interního vzdělávání je zaměřená na propojování a sjednocení našich aplikací. Už nemusíte volat na tři různá telefonní čísla nebo emaily, když potřebujete poradit se SmartEmailingem a současně s Fapi či MioWebem. Nové jednotné tel. číslo zákaznické podpory je 511 444 321 (po-pá od 9:00 do 16:00) a email: podpora@smartselling.cz).

 

Pár čísel na závěr – SmartEmailing 2015

Odeslali jsme 750 316 265 emailů.
Pomohli jsme tak 5 752 firmám a živnostníkům zlepšit komunikaci s jejich zákazníky.
Na podpoře jsme pro vás odpověděli na 58 083 emailových dotazů a bylo nám ctí potkat se s 387 z vás živě na našich školeních.

Budu moc ráda, pokud nám napíšete, jaký byl váš rok 2015.
Za co jste vy v roce 2015 vděční? Napište nám komentář níže. ♡

Kateřina Fišerová

Pomáhala rozjet email marketingové strategie desítkám českých firem. Dnes je manažerkou a lídrem značky SmartEmailing, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Propaguje myšlenky efektivního email marketingu jako nástroje pro budování vztahu se zákazníky. Nesnáší SPAM a jako lektorku a spíkra ji můžete potkat na konferencích. Více se dozvíte na www.katkafiserova.cz.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 844 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *