Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Lukáš Pítra

Zákaznická zkušenost je střet očekávání s realitou

Natália Smolka

Saas aplikace mě baví už hodně dlouho, ale až ve SmartEmailingu jsem si uvědomila, jak dokáží pomoct a ulehčit práci marketérům nebo obchodníkům. Jako marketingová specialistka ukazuji světu, že i nemožné se stáva skutečným.

Lukáš Pítra

Lukášem Pítrou 15 let pomáhá klientům marketingově růst a doručovat lepší zákaznickou zkušenost a je garantem CX Summitu pro Czech On-line Expo 2025.

 

O čem jsme se bavili:

  • 9 z 10 českých e-shopů nemá žádnou formu zákaznického výzkumu a e-shopaři o očekáváních a následné zkušenosti svých zákazníků neví vůbec nic.

  • Pravdou ale je, že drtivá většina zákazníků nakoupí vždy jen jednou.

Další podcasty

Vyhledávače nejsou jen Google. Neomezujte se v inzerci
Technologie emoci nenahradí. V obchodu už nejde nic samo
Na Sněžku bez trička? I pár minut vám změní den
Polili jsme si v hospodě triko pivem a založili CityZen
Na osobní značce můžete postavit i celý marketing
Brand je pro mě hlavně o intuici

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.