JAK SE PŘIPRAVIT NA GDPR?

Jak ho sestřelil? Rozhovor s výhercem iPadu nejen o strategii získání 1798 likes

Ing. Jiří Sedlačík - šťastný výherce

Ing. Jiří Sedlačík – šťastný výherce

Tak a je to venku. Už víme, kdo a už dokonce víme  i jak! Ano, řeč je o zázračném střelci Ing. Jiřímu Sedlačíkovi z České zbrojovky, který si na přelomu června a července v naší akci SmartStory: iPad za Váš příběh, „vystřílel“ hlavní cenu.

Ačkoli byl Jirka v plném zápalu balení před dovolenou, našel si chvilku na sdílení svých pocitů a odkryl nám karty strategie, která mu iPad přinesla.

Věříme, že pro Vás bude náš rozhovor inspirací.

Pro mě povídání s Jiřím rozhodně inspirativní bylo a mluvím za celou firmu, když říkám, že se velmi těšíme na další „ostřílenou spolupráci.“ 🙂

Začněme, ale pěkně polehounku…

Jaká byla Vaše radost z nového jablíčka?
Když jste se rozhodl do akce zapojit, napadlo Vás, že můžete vyhrát?

Tak radost to byla opravdu „ooobrovská“. 🙂  Mám iPhone a je to takový jeho větší bráška.

Když jsem začal psát náš příběh, vůbec mě nenapadlo, že bychom mohli vyhrát. Očekával jsem silnou konkurenci. Mám spolupráci se SmartEmailingem, a dělání e-mail marketingu obecně spojené s radostí a lehkostí, o kterou jsem se chtěl podělit. A prostě to zkusit.

Když máme dobrý příběh, žijeme ho, tak proč to nezkusit a neposlat ven! Když jsem si pak pročítal příběhy ostatních, moc jsem ve výhru nevěřil. Bylo tam hodně pro mě silných příběhů.

A co bylo dál?

Bylo to vlastně dost jednoduché. Napsal jsem článek a připravil fotku. Spojení zbraně a něžného pohlaví funguje vždycky, takže při výběru motivu ilustračního obrázku nebylo dlouho co řešit. A mimochodem ta slečna na obrázku, není jen tak obyčejná slečna. Je to naše oblíbená přední střelkyně, která střílí na světové úrovni. S pistolemi to opravdu umí. 🙂

Na výběru zbraně záleží - tou naší je SmartEmailing!

Na výběru zbraně záleží – tou naší je SmartEmailing!

 No a kde se vzalo těch výherních 1798 likes? Zaslechla jsem nějaké vtipy o tom, že každý zaměstnanec zbrojovky dostal rozkaz: založit FB a dát LIKE… Jak to bylo? 🙂

Tak to jste mě pobavila 😀 😀 😀 Úplně to vidím, jak je u píchaček připravený počítač a vrátný kontroluje splněnou povinnost. 🙂 Takhle to u nás díky bohu vážně nefunguje. 🙂 Ačkoli počet zaměstnanců by tomu skoro odpovídal. 😀

Upřímně, jsem vůbec takový výsledek nečekal!  Rozeslal jsem odkaz na článek všem svým známým a kamarádům, kteří se točí okolo zbraní a marketingu. Přidal jsem popisek  ve smyslu: „Tak jako záleží střelcům na výběru zbraně, tak nám záleží také na komunikaci. Proto jsme si jako hlavní komunikační zbraň zvolili SmartEmailing.“

Osobně si myslím, že mi někteří chtěli pomoci vyhrát, velkou část ale zasáhla právě jejich vlastní vášeň ke zbraním, či chytrému marketingu. A dokonce si myslím, že při přečtení našeho příběhu podvědomě likovali také SmartEmailing a jeho brand.

Myslím, že to souvisí s následující otázkou:  Jirko, co pro Vás znamená marketing a Vaše práce? Je to vášeň?

Práce ve zbrojovce pro mě byla velká výzva. Chtěl jsem dělat marketing v opravdu velké firmě. To se mi splnilo a moc mě to baví. Slovo práce – to mě baví. Je to spíš už životní styl. Nerozlišuju práci a zábavu, dělám to, co mě baví.

Jaká byla Vaše cesta  ke SmartEmailignu?

Jsem fanouškem moderních technologií a Smartemailing toto kritérium bezesporu splňuje. Proto padl výběr právě na něj. A dneska jsem tomu vážně rád. 😀 (A to rozhodně ne jen pro ten iPad.)

Co byste vzkázal těm, kteří budou tento článek číst?
(Ať už „poraženým“, těm co Vás podpořili nebo našim zákazníkům?)

Chtěl bych hlavně říct fakt velké díky všem, kteří mě podpořili. Velice si vážím také myšlenek, které zazněly v ostatních článcích a také skvělých lidí, kteří je napsali. V ostatních SmartStories jsem našel hodně inspirace a někde jsem se i zahlédl. Podobné věci jsem prožíval a řešil také. Sdílení takových příběhů mi dává smysl:) Díky.

Jirka si dnes užívá svou dovolenou v Chorvatsku a já Vám musím napsat ještě jedno číslo. Při ukončení letní akce měla jeho vítězná SmartStory 1798 likes. Dnes jich je 2847. WOW.

Napadá mě k tomu, že opravdu vidíme věci až moc složitě. Za vším hledáme háčky, složité techniky a díky tomuhle strachu nezvedneme zadek. Za mě v tomhle příběhu vyhrála prostě čistá hlava, odvaha a akce.  A to nejen ta Jiřího, ale všech, kteří se odhodlali a svůj příběh nám napsali. Všechny SmartStory si můžete přečíst ZDE.

Pokud máte i Vy svůj příběh, který s e-mail marketingem žijete, napište mi ho na katka @ smartemailing.cz. Akce o iPad sice už neprobíhá, ale věřte mi, že inspirace, kterou přinesete, bude k nezaplacení. A to nejen pro ostatní, ale především Vy sami si psaním své SmartStory mnohé uvědomíte. 🙂 Krásné léto plné inspirace!

 

Kateřina Fišerová

Pomáhala rozjet email marketingové strategie desítkám českých firem. Dnes je manažerkou a lídrem značky SmartEmailing, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Propaguje myšlenky efektivního email marketingu jako nástroje pro budování vztahu se zákazníky. Nesnáší SPAM a jako lektorku a spíkra ji můžete potkat na konferencích. Více se dozvíte na www.katkafiserova.cz.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 844 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *