ŠKOLENÍ PRO VŠECHNY, KTEŘÍ CHTĚJÍ, ABY JIM E-MAILING JEDNODUŠE VYDĚLÁVAL.

ŠKOLENÍ E-MAIL MARKETINGU
"JINAK A BEZ SPAMU".

aktuálně nemáme k dispozici žádný termín školení

CHCETE VĚDĚT ...

  • Kde vzít kontakty?
  • Jak neposílat spam a vyhnout se složce Hromadné a Promo?
  • Jak s e-mailingem začít, nebo jak ho dál posunout?
  • Jak postavit newsletter, aby (více) prodával?
  • Jak zapojit e-mailing mezi ostatní online marketingové kanály?

JAK TO UDĚLAT, ABY VAŠE NEWSLETTERY NEOBTĚŽOVALY.
BA NAOPAK. ABY PRODÁVALY A
ZÁKAZNÍCI VÁS MILOVALI?

Vím, co funguje a ráda to naučím i vás. Od roku 2008 je e-mail marketing mojí hlavní obživou. Pomohla jsem úspěšně nastartovat e-mailing desítkám eshopů a českých firem. Dnes zastupuji přední českou aplikaci pro hromadný e-mail marketing, školím a přednáším. Tahle stránka ale nemá být o mně, ale o tom, co může efektivní e-mail marketing přinést vám. 

CHCETE ZÍSKAT DO ROKA
2X VÍCE ZÁKAZNÍKŮ?

S efektivním e-mail marketingem získáte víc. A POZOR. Nepotřebujete k tomu tým profíků, grafika, kodéra, copywritera ani předražený software. Ukáži vám, jak na to v českých podmínkách. 

 

ZÍSKÁTE ODPOVĚDI NA VŠECHNY KLÍČOVÉ OTÁZKY E-MAIL MARKETINGU:

  • 1

    Jak získat pozornost a sbírat kontakty na potenciální zákazníky?

    Jak mají vypadat a kam nejlépe umístit webové formuláře na webu. Jak návštěvníky webu zaujmout a co jim výměnou za e-mail nabídnout? Jak sbírat e-mailové adresy offline?
  • 2

    Jak získat důvěru a postavit newsletter, který prodá?

    Jak postavit e-mail, aby prodával? Jaký zvolit předmět?
  • 3

    Jak budovat loajalitu a jak proměnit stávající zákazníky v nadšené fanoušky, kteří vás budou rádi doporučovat?

    Systém péče a jeho vliv na opakované nákupy. Jak posílat přání k svátku?
  • 4

    Jak to všechno dělat v souladu s českou legislativou a neposílat spam?

    Co je to spam a jak ho neposílat? Co musí ze zákona obsahovat každé obchodní sdělení? Povolené způsoby odhlašování. Co je to obchodní sdělení? Ochrana osobních údajů a povinnost registrovat se jako správce.
  • 5

    Jak začít dělat e-mail marketing skutečně efektivně? Krok za krokem.

    Bez ohledu na to, kde se zrovna nacházíte, dozvíte se, jak můžete začít dělat e-mail marketing efektivně právě vy. Jak zlepšit to, co děláte a dosáhnout ještě lepších výsledků.
  • 6

    Jak newslettery správně vyhodnocovat?

    Bounce rate - open rate - click rate. Jak nejlépe měřit výkon kampaní. Jak využít A/B testování k lepším výsledkům?

+ 2 BONUSOVÁ TÉMATA

  • SPAM A DORUČITELNOST

    Co vše ovlivňuje jestli bude váš e-mail doručen? Na co je dobré si dát pozor.
  • Úvod do GDPR

    Od května 2018 přichází v platnost nové nařízení Evropské unie a přináší revoluci v oblasti ochrany osobních údajů. Na co je třeba se připravit?

Dozvíte se toho ještě mnohem více. Ale nebojte se. Nechci, abyste odešli s hlavou jako pátrací balón, a proto:

 

V CENĚ ŠKOLENÍ DOSTANETE:

  • Pracovní sešit

    Se kterým snadno udržíte pozornost celý den a nic vám neuteče.
  • Akční checklist

    Odejdete domů s jasnou představou a plánem toho, co potřebujete udělat jako další krok.
  • Certifikát o absolvování

CO O ŠKOLENÍ ŘEKLI?

Školení E-mailing, která zákazníci milují se slečnou Fišerovou nás velmi nadchlo. Lektorka byla velmi profesionální a dokázala nám odpovědět na všechny naše otázky. Ujasnili jsme si, jak má komunikace v naší společnosti vypadat a co je jejím cílem.

Zuzana Coufalová, Simona ČejkováNetDirect

„Když někdo uvádí jako součást reference, že bylo nějaké školení super přínosné, může se to zdát jako klišé. U Katky jsem absolvoval školení copywritingu a e-mail marketingu a ano – obě pro mě byly skutečně přínosné:) Jako člověk, který se pohybuje v oboru řadu let, poznám, když někdo ví, o čem mluví. Katka Fišerová to ví.“

Jan ŠáfrMajitel Pekne-sperky.cz

Tohle školení patrně otočí vaše vnímání online marketingu naruby. Otevře vám oči. Přestanete plýtvat za reklamu, která vám nic nepřináší a konečně zjistíte, jak dělat e-mail marketing efektivně.

Pokud budete praktikovat triky, které vám na školení ukáži, získáte do roka 2x více zákazníků než máte dnes. A to je fakt.

KOLIK TO STOJÍ?

Za hodinovou konzultaci si běžně účtuji 1970 Kč. S vámi budu celý den a ptát se mě můžete na cokoliv. Udělám vše, co bude v mých silách, abyste si odnesli přesně to, co potřebujete. 

4.990 Kč bez DPH

NIC NERISKUJETE.

Nic neriskujete.  Ještě se mi to nestalo, pokud byste ale nebyli se školením spokojení, vrátím vám peníze bez zbytečného vyptávání.