JAK SE PŘIPRAVIT NA GDPR?

SmartCoffee v roce 2017 – pravidelné vzdělávání online ZDARMA

scse2_atribut

Ani v roce 2017 nezahálíme a připravujeme pro vás stále nová témata a okruhy k diskuzi v rámci našich online setkání.

Vy máte otázky, my máme odpovědi…

Připojte se k nám a zeptejte se rovnou, s čím si ve SmartEmailingu nevíte rady.
Buďte s námi živě, nebo se kdykoliv vraťte k záznamům.

Startujeme už 10. 1. v 16:30 s tématem: Začátek práce s aplikací: jak se orientovat, jak urychlit komunikaci s podporou pomocí ID. Podíváme se také na to, jak si vybrat/upravit tarif a jak postupovat, když překročíte svůj předplacený limit.

Témata vysílání pro leden 2017:
  • 10. 1. 2017, 16:30 – Začátky práce s aplikací (orientace a základní nastavení v aplikaci, podpora, nápověda, tarify, fakturace)
  • 17. 1. 2017, 15:00 – Seznamy a kontakty (import, vlastní pole, export, stavy kontaktů, štítky, blacklist, vrácené kontakty, kontakty bez přiřazeného seznamu)
  • 24. 1. 2017, 15:00 – Segmenty v praxi (jak vytvářet segmenty, nejpoužívanější segmenty v praxi, kdy se hodí segment obnovovaný)
  • 31. 1. 2017, 15:00 – Základy i vychytávky při tvorbě kampaně (SmartEditor, šablony, SMS, správce souborů, plánovaná rozesílka, fronta kampaní, preferovaný čas pro odeslání atd.)

Nemusíte nikam chodit a ani se nikam registrovat, stačí si zapnout stránku s vysíláním a dívat se. Pokud chcete vysílání připomenout před jeho začátkem nebo vás zajímají další témata, která chystáme, zaregistrujte se pro zaslání připomínky >>

Těšíme se na vás!

snimek-obrazovky-2017-01-09-v-16-44-59

Kateřina Fišerová

Pomáhala rozjet email marketingové strategie desítkám českých firem. Dnes je manažerkou a lídrem značky SmartEmailing, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Propaguje myšlenky efektivního email marketingu jako nástroje pro budování vztahu se zákazníky. Nesnáší SPAM a jako lektorku a spíkra ji můžete potkat na konferencích. Více se dozvíte na www.katkafiserova.cz.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 845 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *