JAK SE PŘIPRAVIT NA GDPR?

SMARTCOFFEE

STRÁNKA S VYSÍLÁNÍM

Seznamte se s funkcemi SmartEmailingu v pohodlí vašeho domova nebo kanceláře

ZDE SE MŮŽETE ROVNOU PŘIPOJIT
A PTÁT SE ŽIVĚ PŘES HANGOUT

PŘIPOMENOUT ZAČÁTEK

ZÁZNAMY VYSÍLÁNÍ

  1. Radovan Dušek napsal:

    Dobré odpoledne, chtěl jsem se zeptat, zda by šlo vysílat video ve vyšším rozlišení. V případě přepnutí na celou obrazovku nejsou detaily na zobrazované stránce dobře čitelné. Děkuji. R. Dušek

  2. Martina Matějková napsal:

    Děkuju za další vysílání. Moc se mi líbí, jak se o nás zákazníky staráte a vzděláváte nás. Je to fajn pocit, mít takový servis :-). Martina

  3. Robin napsal:

    Dobrý den, rád bych se zeptal, zda lze v případě, že mám nastavenu Smart Kampaň, odebrat kontakty, které produkt v průběhu kampaně zakoupili? Aby jim pak nechodila celá prodejní serie emailů. Děkuji, Robin

  4. Jana napsal:

    Dobrý den,
    zajímá mě zabezpečení přístupů do členské sekce rozesílaných emailem. Nedávno jsem se přihlásila do online jazykového kurzu a přihlašuji se ze dvou počítačů. Vždy mi přijde oznámení, že je přihlášený ještě někdo jiný a jsem odhlášena. Musím se znova přihlásit přes email. V nastavení, informace o uživateli, jsem našla údaje o počítači, ID, databázi, počtu přihlášení atd. Funfuje nebo bude fungovat takto i SE?
    Děkuji za odpověď Jana

  5. Ladislav napsal:

    Poprosím Vás vysielate program ktorý je planovaný na 17.1. alebo opakujete z 10.1

    • marketa@smartemailing.cz napsal:

      Dobrý den, Ladislave,
      vysíláme živě, přesně v 15:00.
      Těšíme se na vás!
      Markéta

  6. Helena Mášlová napsal:

    Dobrý den, mám nastavenou Smart kampaň. Zajímalo by mne, jak pracovat ještě jinak dál se seznamem kontaktů. Děkuji mnohokrát, jste skvělí, Helena.

  7. Lukas Michalek napsal:

    Dobrý deň, zaujíma ma, ako sa spýtať potenciálnych klientov, či im môžem posielať emialy s ponukou, alebo newsletter, aby som od nich mal suhlas, ze ANO mozem. Potrebujem ma pisomny suhlas od klienta ?
    Dakujem

  8. Petr Lopušník napsal:

    Přeji dobrý den, možná odpověď na tuto otázku zazní ve videu a pokud ne, tak je možné přesunout klienta v smartemailingu z jedné smart kampaně do druhé, třeba za pomoci odkazu na který klikne (či jinak)? A aby mu chodily emaily pouze z jedné smart kampaně, nikoliv z obou. Děkuji za odpověď a za váš pořad.

  9. Mira napsal:

    Lze prosím nějak segmentovat platbu kartou? Či lze rovnou automaticky otevřít bonusový kurz na základě platby kartou? Děkuji, Mira

  10. Martin napsal:

    Dobrý den,
    Jak řeší FAPI EET?
    Děkuji. MB

  11. Dodka napsal:

    Vdaka za všetky smartcoffee a prístup k záznamom – supeer ! Chcem sa spýtať, či sa budete venovať aj téme dotazníkov – ako ich dostať do emailu alebo blogu v miowebe.
    Vdaka ! =)

  12. Dodka napsal:

    Ahojte, chcem sa spýtať, či napr. na „7 – dnový emailový kaučing alebo tréning …“ je vhodné využiť smartkampan alebo niečo iné ?
    Vdaka,
    Dodka

  13. Jan Richter napsal:

    Dobrý den, dnes se vysílání nekoná? JR

  14. Lucie napsal:

    Hezký den, můžete ukázat nějaký vytvořený email pro double opt-in, jak se tam vloží ten potvrzovací link?

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *