JAK SE PŘIPRAVIT NA GDPR?

Své poselství „vidět ženy šťastné“ šíří Anna Lukšová pomocí SmartEmailingu

Anna o sobě říká, že její vizí je vidět ženy šťastné (nejen) po boku svých mužů. Její vášní jsou partnerské vztahy. Ukazuje cestu jak nezadaným ženám, které hledají muže svého srdce, tak i zadaným ženám, které si chtějí dlouhodobě udržovat partnerskou harmonii. Je autorkou pěti e-booků. Mimo to píše články a točí motivační videa, které najdete na jejích webech: annaluksova.cz a partnerskaharmonie.cz

anna

Mohla bys nám na úvod říci pár vět o sobě? V čem podnikáš, jak dlouho a co na internetu konkrétně prodáváš??

S internetovým marketingem jsem začala cca před rokem. Píšu e-booky pro ženy, které chtějí být šťastné (nejen) po boku svých mužů. Zaměřuji se jak na nezadané ženy, které stále hledají muže svého srdce, tak na zadané ženy, které chtějí vnést do svého stávajícího vztahu novou šťávu. Cílová skupina mé databáze je 29-45 let.

S jakými největšími překážkami jsi se setkala, když jsi začala podnikat na internetu?

Největší překážkou byl strach, jestli to dokážu. Po prvním prodaném e-booku jsem získala pocit, že i já můžu.

S kolika kontakty jsi začínala a jak jsi vlastně začala budovat svou databázi?

Neměla jsem žádný kontakt, budovala jsem od nuly. Začala jsem přes sociální sítě.

Proč jsi si vybrala právě SmartEmailing pro realizaci strategie email marketingu?

Protože tu najdu vše jednoduše a přehledně. Od vytvoření e-mailu až po statistiky otevíratelnosti.

Jak konkrétně využíváš SmartEmailing ve svém podnikání?

Když napíšu nový článek nebo natočím video, napíšu e-mail své databázi. Kontakty tak nepřijdou o novinky na mém webu.

Anna má na svém webu vytvořený také pop up formulář na sběr kontaktů:

anna2

Můžeš nám prozradit, kolik se Ti podařilo již získat kontaktů do Tvé databáze? Za jak dlouho a jak jsi toho docílila?

V databázi mám k dnešnímu dni cca 900 kontaktů. Získala jsem je v rozmezí jednoho roku.

 

Anna sbírá nové kontakty do své databáze díky tomu, že má na hlavní stránce eBook zdarma výměnou za emailový kontakt:

anna1

 

Jak se získanými kontakty dále pracuješ? Máš vytvořené nějaké automatizované či segmentované emailové kampaně?

Ano, mám a je to skvělý pomocník. Mám v databázi jak zadané, tak nezadané ženy. Každou z nich zajímá trošku něco jiného. Podle toho, jaký magnet si stáhly, mám vysegmentované kontakty. Zasílám jim tak informace, které je skutečně zajímají. Novým kontaktům posílám uvítací sérii. Jsou oddělené od kontaktů, které mám v databázi déle. Zamezím tak tomu, aby mým kontaktům chodilo velké množství e-mailů.

Mnoho lidí by určitě zajímala nějaká čísla. Můžeš s námi posdílet, jaká je přibližně Tvá míra otevření emailů a míra prokliku?

Otevíratelnost je v průměru 22 % a míra prokliku 11 %

Znáš hodnotu jednoho svého kontaktu ve své databázi?

15 Kč

Co bys doporučila lidem, kteří by chtěli také email marketing začít dělat, ale neví kde začít?

Důležité je najít si téma, které s nimi rezonuje. Pak založit web a pokračovat se SmartEmailingem. I já jsem na začátku cítila strach, ale dnes svého rozhodnutí začít s info podnikáním nelituji.

Petra Svobodová

je svobodná a šťastná online podnikatelka. Členka týmu Davida Kirše, kterému pomáhá nejen s publishingem na firemních blozích, ale i s marketingovými videi a tvorbou videonávodů pro podnikatele, např. jak si nastavit SmartSelling (MioWeb, FAPI, SmartEmailing a jiné podnikatelské aplikace pro podnikání).


Také pomáhá a radí online podnikatelům, jak díky videím mohou oslovit své zákazníky. Jejím cílem je dělat pro klienty animovaná videa, která jednoduše, zábavně a lidsky vystihnou podstatu, výhody a výjimečnost jejich projektu.


Je autorkou online kurzů Online Video Academy ,dále Milionový Web a tvůrkyní projektu Animačka.

Také ráda vaří, jí, cestuje, tancuje a vzdělává se :) Můj příběh si přečtete zde >>

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 845 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *