JAK SE PŘIPRAVIT NA GDPR?

Záznam aktivity u kontaktu

Vycházíme z vašich přání. I my potřebujeme ke kontaktu někdy něco připsat – poznámku, komentář, že jsme se na něčem domluvili a podobně. Někteří k tomu používáme CRM systém, proč byste si ale nemohli takovou poznámku napsat přímo ve SmartEmailingu?

Screen funkce: Záznam o aktivitě

Obr. Screen funkce: Záznam o aktivitě

Možnost přidat záznam o aktivitě najdete v detailu každého kontaktu a na výběr zatím máte: obecná poznámka, obchodní případ a telefon.

 

Screen funkce: Přidat záznam o aktivitě

Obr. Screen funkce: Přidat záznam o aktivitě

Líbí se vám tato nová funkce, jež je možná první z řady mini CRM funkcí? Napište nám komentář pod článkem.

Kateřina Fišerová

Pomáhala rozjet email marketingové strategie desítkám českých firem. Dnes je manažerkou a lídrem značky SmartEmailing, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Propaguje myšlenky efektivního email marketingu jako nástroje pro budování vztahu se zákazníky. Nesnáší SPAM a jako lektorku a spíkra ji můžete potkat na konferencích. Více se dozvíte na www.katkafiserova.cz.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 844 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *