Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Individuálne školenie pre firmy, agentúry i voľnonožcov

Zvoľte si termín a my za vami prídeme so školením na mieru vašim potrebám.

Vojta Bulíř

Hlavné benefity individuálneho školenia

5-10 účastníkov

V termíne, ktorý si dohodneme

Na mieste, ktoré vyberiete

Vhodné aj pre agentúry a voľnonožcov

Vyberte si obsah svojho školenia

Naučte sa presne to, čo potrebujete

VARIANT A

E-MAIL MARKETING

S efektívnym e-mail marketingom získate viac. A nepotrebujete k tomu tím profíkov, grafika, kodéra, copywritera ani predražený software. Ukážeme vám, ako na to v slovenských podmienkach.

VARIANT B

PRÁCA S APLIKÁCIOU

Nemusíte študovať všetky návody a videá, hľadať súvislosti a učiť sa na svojich chybách. Priamo na mieste s vami nastavíme potrebné procesy, ktoré vám uľahčia prácu a zautomatizujú váš biznis.

VARIANT A+B

E-MAIL MARKETING
A PRÁCA S APLIKÁCIOU

Kombinácia oboch variant, kedy vás naučíme základy e-mail marketingu a ako ich premietnuť priamo do vášho podnikania. Zároveň všetko potrebné nastavíme v SmartEmailingu.

Sprevádzať vás budú

Jan Krčmář

Jan Krčmář

Vedúci oddelenia Špecialistov

Ladislav Žaba

Ladislav Žaba

Vedúci oddelenia Projektov

Markéta Danišová

Markéta Danišová

Manažérka zákazníckej starostlivosti

Detailný obsah variant školení

Zostavte si školenie podľa svojich predstáv, na výber máte:

Jak získat více zákazníků díky e-mail marketingu

Jak získat pozornost a sbírat kontakty na potenciální zákazníky?

Jak mají vypadat a kam nejlépe umístit webové formuláře na webu. Jak návštěvníky webu zaujmout a co jim výměnou za e-mail nabídnout? Jak sbírat e-mailové adresy offline?

Jak získat důvěru a postavit newsletter, který prodá?

Jak postavit e-mail, aby prodával? Jaký zvolit předmět?

Jak budovat loajalitu a jak proměnit stávající zákazníky v nadšené fanoušky, kteří vás budou rádi doporučovat?

Systém péče a jeho vliv na opakované nákupy. Jak posílat přání k svátku?

Jak to všechno dělat v souladu s českou legislativou a neposílat spam?

Co je to spam a jak ho neposílat? Co musí ze zákona obsahovat každé obchodní sdělení? Povolené způsoby odhlašování. Co je to obchodní sdělení? Ochrana osobních údajů a povinnost registrovat se jako správce.

Jak newslettery správně vyhodnocovat?

Bounce rate – open rate – click rate. Jak nejlépe měřit výkon kampaní. Jak využít A/B testování k lepším výsledkům?

Jak začít dělat e-mail marketing skutečně efektivně? Krok za krokem.

Bez ohledu na to, kde se zrovna nacházíte, dozvíte se, jak můžete začít dělat e-mail marketing efektivně právě vy. Jak zlepšit to, co děláte a dosáhnout ještě lepších výsledků.

Koľko stojí celodenné školenie?

Školenie môže prebehnúť v našej kancelárii v Prahe alebo v Tábore. Radi však prídeme aj za vami. Koncipované je na 6-8 hodín. Vhodné je pre skupiny 5 – 10 účastníkov. V cene sú školiace materiály a záverečný certifikát.

od 19 900 Sk bez DPH + cestovné

Pretože tak ako na každý náš produkt, aj na školenie sa vzťahuje 100% garancia vrátenia peňazí.

Keď nebudete spokojní, na mieste vám vrátime peniaze.

Referencie

Memory: 4MB (1.56% of 256MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.