Připojte se k našemu SmartEmailing TALK O AUTOMATIZACI!

Druhé online vysílání začíná

Dní
Hodin
Minut
Sekund

Individuální školení pro firmy, agentury i volnonožce

Zvolte si termín a my za vámi přijedeme se školením na míru vašim potřebám.

Vojta Bulíř

Hlavní benefity individuálního školení

5-10 účastníků

V termínu, který si domluvíme

Na místě, které vyberete

Vhodné i pro agentury a volnonožce

Vyberte si obsah svého školení

Naučte se přesně to, co potřebujete

VARIANTA A

E-MAIL MARKETING

S efektivním e-mail marketingem získáte víc. A nepotřebujete k tomu tým profíků, grafika, kodéra, copywritera ani předražený software. Ukážeme vám, jak na to v českých podmínkách.

VARIANTA B

PRÁCE S APLIKACÍ

Nemusíte studovat všechny nápovědy a videa, hledat souvislosti a učit se na svých chybách. Přímo na místě s vámi nastavíme potřebné procesy, které vám usnadní práci a zautomatizují váš byznys.

VARIANTA A+B

E-MAIL MARKETING
A PRÁCE S APLIKACÍ

Kombinace obou variant, kdy vás naučíme základy e-mail marketingu a jak je promítnout přímo do vašeho podnikání. Zároveň vše potřebné nastavíme ve SmartEmailingu.

Provázet vás budou

Jan Krčmář

Jan Krčmář

Vedoucí oddělení Specialistů

Ladislav Žaba

Ladislav Žaba

Vedoucí oddělení Projektů

Markéta Danišová

Markéta Danišová

Manžerka zákaznické péče

Detailní obsah variant školení

Sestavte si školení podle svých představ, na výběr máte:

Jak získat více zákazníků díky e-mail marketingu

Jak získat pozornost a sbírat kontakty na potenciální zákazníky?

Jak mají vypadat a kam nejlépe umístit webové formuláře na webu. Jak návštěvníky webu zaujmout a co jim výměnou za e-mail nabídnout? Jak sbírat e-mailové adresy offline?

Jak získat důvěru a postavit newsletter, který prodá?

Jak postavit e-mail, aby prodával? Jaký zvolit předmět?

Jak budovat loajalitu a jak proměnit stávající zákazníky v nadšené fanoušky, kteří vás budou rádi doporučovat?

Systém péče a jeho vliv na opakované nákupy. Jak posílat přání k svátku?

Jak to všechno dělat v souladu s českou legislativou a neposílat spam?

Co je to spam a jak ho neposílat? Co musí ze zákona obsahovat každé obchodní sdělení? Povolené způsoby odhlašování. Co je to obchodní sdělení? Ochrana osobních údajů a povinnost registrovat se jako správce.

Jak newslettery správně vyhodnocovat?

Bounce rate – open rate – click rate. Jak nejlépe měřit výkon kampaní. Jak využít A/B testování k lepším výsledkům?

Jak začít dělat e-mail marketing skutečně efektivně? Krok za krokem.

Bez ohledu na to, kde se zrovna nacházíte, dozvíte se, jak můžete začít dělat e-mail marketing efektivně právě vy. Jak zlepšit to, co děláte a dosáhnout ještě lepších výsledků.

Kolik stojí celodenní školení?

Školení může proběhnout v naší kanceláři v Brně. Rádi však přijedeme i za vámi. Koncipované je na 6-8 hodin. Vhodné je pro skupiny 5 – 10 účastníků. V ceně jsou školící materiály a závěrečný certifikát.

od 14 900 Kč bez DPH + cestovné

Protože tak jako na každý náš produkt, i na školení se vztahuje 100% garance vrácení peněz.

Když nebudete spokojeni, na místě vám vrátíme peníze.

Reference

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.