Individuální školení
pro firmy

Zvolte si termín a my za Vámi přijedeme se školením na míru vaší společnosti.

  • Nehodí se vám běžné termíny školení? 
  • Nechcete se ptát před ostatními a odkrývat podrobnosti svého podnikání?
  • Upřednostňujete individuální přístup?

Co znamená školení na míru?

5 - 10 účastníků

Na místě, které vyberete

U nás v kanceláři (Brno) nebo ve vašich prostorách

V termínu, který si domluvíme

Obsah, který si vyberete

Vyberte si obsah svého školení

Sestavte si školení podle svých představ, na výběr máte:

VARIANTA A

E-MAIL
MARKETING

S efektivním e-mail marketingem získáte víc. A nepotřebujete k tomu tým profíků, grafika, kodéra, copywritera ani předražený software. Ukážeme vám, jak na to v českých podmínkách. 

VARIANTA B

PRÁCE S APLIKACÍ SMARTEMAILING

Nemusíte studovat všechny nápovědy a videa, hledat souvislosti a učit se na svých chybách. Přímo na místě s Vámi nastavíme potřebné procesy, které Vám usnadní práci a zautomatizují Váš byznys.

VARIANTA A+B

E-MAIL MARKETING A PRÁCE S APLIKACÍ

A obě varianty můžeme zkombinovat, naučit Vás základy e-mailmarketingu a to, jak je promítnout přímo do Vašeho podnikání. Zároveň vše potřebné nastavíme ve SmartEmailingu.

"Známe e-mailing a SmartEmailing.
Známe chyby, které zákazníci nejčastěji dělají. Vy nemusíte."

Varianta A:

Jak získat více zákazníků díky e-mail marketingu

Jak získat pozornost a sbírat kontakty na potenciální zákazníky?

Jak mají vypadat a kam nejlépe umístit webové formuláře na webu. Jak návštěvníky webu zaujmout a co jim výměnou za e-mail nabídnout? Jak sbírat e-mailové adresy offline?

Jak získat důvěru a postavit newsletter, který prodá?

Jak postavit e-mail, aby prodával? Jaký zvolit předmět?

Jak budovat loajalitu a jak proměnit stávající zákazníky v nadšené fanoušky, kteří vás budou rádi doporučovat?

Systém péče a jeho vliv na opakované nákupy. Jak posílat přání k svátku?

Jak to všechno dělat v souladu s českou legislativou a neposílat spam?

Co je to spam a jak ho neposílat? Co musí ze zákona obsahovat každé obchodní sdělení? Povolené způsoby odhlašování. Co je to obchodní sdělení? Ochrana osobních údajů a povinnost registrovat se jako správce.

Jak začít dělat e-mail marketing skutečně efektivně? Krok za krokem.

Bez ohledu na to, kde se zrovna nacházíte, dozvíte se, jak můžete začít dělat e-mail marketing efektivně právě vy. Jak zlepšit to, co děláte a dosáhnout ještě lepších výsledků.

Jak newslettery správně vyhodnocovat?

Bounce rate - open rate - click rate. Jak nejlépe měřit výkon kampaní. Jak využít A/B testování k lepším výsledkům?

Varianta B: Efektivní práce s aplikací SmartEmailingu

Kontakty

Založení a editace kontaktu, vlastní pole, informace o aktivitě kontaktu.

Seznamy

Přemýšlení nad seznamy – návaznost na segmenty.

Segmenty

Jak nad nimi přemýšlet, nejpoužívanější typy, živé segmenty.

Import kontaktů

Možnosti importu kontaktů a jak očistit kontakty o kontakty s neexistující doménou.

Webové formuláře

Klasické, vyjížděcí, pop-up.

Kampaně

Použití šablony a SmartEditoru.

Odesílání kampaně

Okamžitě, později, ve správný čas.

SmartKampaně

Na co je používat, jak vytvořit SmartSérii.

Triggery

Nejpoužívanější trigger – přání k svátku. 🙂

Statistiky

Jak je správně číst – vráceno, otevřeno, prokliknuto.

VAŠI LEKTOŘI A ŠKOLITELÉ

Kateřina FIŠEROVÁ
Kateřina FIŠEROVÁ
projektová manažerka aplikace
Dagmar KOŽINOVÁ
Dagmar KOŽINOVÁ
obchod a marketing
Michal <br>KOLÁŘ
Michal
KOLÁŘ
marketing a affiliate spolupráce
Jirka SVOBODA
Jirka SVOBODA
technická péče a podpora aplikace
Markéta DANIŠOVÁ
Markéta DANIŠOVÁ
zákaznická péče a podpora aplikace, organizace živých akcí

REFERENCE

Školení E-mailing, která zákazníci milují se slečnou Fišerovou nás velmi nadchlo. Lektorka byla velmi profesionální a dokázala nám odpovědět na všechny naše otázky. Ujasnili jsme si, jak má komunikace v naší společnosti vypadat a co je jejím cílem.

Zuzana Coufalová, Simona ČejkováNetDirect

„Když někdo uvádí jako součást reference, že bylo nějaké školení super přínosné, může se to zdát jako klišé. U Katky jsem absolvoval školení copywritingu a e-mail marketingu a ano – obě pro mě byly skutečně přínosné:) Jako člověk, který se pohybuje v oboru řadu let, poznám, když někdo ví, o čem mluví. Katka Fišerová to ví.“

Jan ŠáfrMajitel Pekne-sperky.cz

KOLIK TO STOJÍ?

Školení může proběhnout v naší kanceláři v Brně. Rádi však přijedeme i za Vámi. Koncipované je na 6-8 hodin. Vhodné je pro skupiny 5 - 10 účastníků. V ceně jsou školící materiály a závěrečný certifikát. 

Cena školení je:

14 900 Kč bez DPH + cestovné

Chci se domluvit na individuálním školení

NIC NERISKUJETE.

Když nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze.

Nic neriskujete, protože tak jako na každý náš produkt, i na workshop se vztahuje 100% garance vrácení peněz. Pokud nebudete s workshopem spokojeni, na místě vám vrátíme peníze.