6.5.2021
SmartEmailing patří mezi české nástroje, takže s přehledem ovládá skloňování českých jmen i český kalendář. Klidně si v něm můžete nastavit, aby posílal personalizované e-maily vašim zákazníkům například s přáním k svátku a podobně. Co se týče základních vlastností, nástroj má vše důležité a ještě něco navíc. Sází především na celkovou automatizaci procesů a chytrém fungování. Výhodou je také podpora i uživatelské prostředí kompletně v českém jazyce. Doporučujeme ho všem, kdo chtějí spolehlivý český nástroj s pokročilými funkcemi a nevadí jim trochu vyšší cena.
5.8.2021
SmartEmailing je e-mailový nástroj, který vám usnadní komunikaci se zákazníky. V podstatě jde o online propagaci formou sdělení, která se posílají zákazníkům z databáze. Pomůže vám rozesílat obchodní poštu a newsletter, podpoří prodej i váš vztah se zákazníkem.
6.5.2021
13.4.2021
Dva velcí hráči ve svém oboru přicházejí s kombinovanou službou, která zajišťuje komplexní datovou správu zákazníků a aktivaci pomocí automatizace multikanálové komunikace. Oběma společnostem se díky vzájemné integraci podařilo výrazným způsobem zefektivnit a automatizovat pokročilou komunikaci na zákazníky v rámci jejich životního cyklu.
1.12.2020
Firma provozující nástroj pro emailing a marketingovou automatizaci SmartEmailing se rozšířila o nové tváře. Eliška Flasarová dostává na starosti nově vzniklé oddělení služeb. Jiří Havlovic a Ladislav Žaba se pak budou věnovat obchodu a péči o klíčové zákazníky.
24.11.2020
O tom, jak důležité je věnovat pozornost důkladné interpretaci dat, promluvila Kateřina Fišerová, CEO SmartEmailing. Ukázala, co lze v případě zasílaných newsletterů dělat, pokud jejich adresáti nereagují.
22.9.2020
Konference Nástroje v marketingu představila několik online nástrojů, které mohou marketérům usnadnit práci. Na komunikační kanál – e-mail – se zaměřil Ondřej Ratajský z firmy SmartEmailing.
Srpen 2020
10.8.2020
20.7.2020
Společnost SmartSelling, provozovatel nástroje pro e-mail marketing SmartEmailing, mění svou vlastnickou strukturu. Od původního majoritního vlastníka Davida Kirše kupují firmu zaměstnanci v čele s CEO, Kateřinou Fišerovou a vývojářem Martinem Strouhalem, kteří byli doposud minoritními vlastníky společnosti.
1.6.2020
Konference Nástroje v marketingu představila několik online nástrojů, které mohou marketérům usnadnit práci. Na komunikační kanál – e-mail – se zaměřil Ondřej Ratajský z firmy SmartEmailing.
15.5.2020
29.4.2020
26.12.2019
18.12.2019
Co víc si přát – svoje kontakty mám v SmartEmailingu v potřebných seznamech, ve SmartEmailingu tvořím a posílám e-mailové kampaně a detaily o nich se mi přenáší zpět do Salesforce. Markeťák dál používá, co je zvyklý, obchodníci zase žijí v Salesforce a přiřazením kontaktů do jednotlivých kampaní mají jistotu, že jim příště přijdou příslušné e‑maily.
10.12.2019
7.12.2019
„Důležitým aspektem je u svobodné firmy autonomní rozhodování, velká míra zodpovědnosti napříč celým podnikem, a hlavně pak též zcela otevřená komunikace a dialog všech se všemi,“ popisuje Kateřina Fišerová, CEO aplikace SmartEmailing, která se principy svobodné firmy řídí.
30.10.2017
O strategiích v digitální reklamě se diskutovalo na konferenci Prime time for…Internet Jungle.
Kateřina Fišerová: Více než 90 % respondentů z našeho průzkumu se na GDPR nepřipravuje, velká část z nich nemají o GDPR ani tušení.
25.10.2017
E-mailing je pro řadu podniků a živnostníků nedílnou součástí marketingových aktivit. Vyplývá to z průzkumu mezi více než třemi stovkami subjektů od obchodů a e-shopů přes realitní kanceláře.
24.11.2017
Zhruba třetina českých firem se stále nepřipravila na nové nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR), které vstoupí v platnost příští rok na konci května. Víc než čtvrtina firem neví, co GDPR je. Vyplývá to z průzkumu provozovatele aplikace SmartEmailing mezi 1400 firmami v ČR a na Slovensku.
14.11.2017
Podnikáte? Chcete, aby o Vás vědělo co nejvíce lidí? A nemáte peněz nazbyt? Jedním z nástrojů, které si ukazujeme v tištěném magazínu Business Leaders, je e-mailing. Proč mu vlastně věnujeme prostor? A jak díky němu úspěšní lidé, o kterých v tištěném magazínu čtete, tolik rostou?
16.11.2017
Společnostem hrozí za nedodržení GDPR vysoké pokuty. Podle průzkumu se 32,54 procenta dotázaných na nařízení ještě ani nechystá, dalších 27,3 procenta neví, co GDPR je.
16.10.2017
Čtvrtina firem zatím GDPR neřeší vůbec a malí podnikatelé většinou ještě ani netuší, co přesně si pod zkratkou představit. Podle posledního průzkumu aplikace SmartEmailing měly ke konci roku 2017 přípravy na GDPR hotové jen 4 procenta firem.
19.7.2017