Naučte se ovládat SmartEmailing z pohodlí domova  - oblíbené školení je nyní ONLINE - jen za 250 Kč. 

PODCAST

Ze života e-mailu

Pocast

Ze života e-mailu je první český podcast o e-mail marketingu se specialisty, freelancery, manažery známými i méně známými, kteří ale mají rozhodně, co předat.

Podcast, ve kterém zjistíte, jak žije e-mail jinde, a co obnáší a přináší. Naberete inspiraci, vědomosti z oboru a zjistíte, že chybám se nevyvaruje nikdo a jen testováním odhalíte to, co funguje. Rozhovory provází Ondřej Ratajský ze SmartEmailingu.

Dostupné epizody 

Jaroslav Janíček a Ondřej Martinek

Hosty podcastu Ze života e-mailu byli Jaroslav Janíček a Ondřej Martinek z Affilbox.cz. Společně jsme probírali affiliate marketing a jeho návaznost na e-mail. Povídali jsme si o tom, jak vlastně affiliate funguje, pro koho je vhodný, jak s ním začít, jak k němu strategicky přistoupit a konečně, jak vám s ním může pomoct právě e-mail. 

U obou našich hostů je znát, že affiliate marketing je pro ně srdcovka. V průběhu rozhovoru jeden na druhého neustále navazuje s dalšími zajímavými souvislostmi.

Na rozhovor se můžete podívat i na našem blogu zde.

O čem jsme se bavili:

Co přesně znamená affiliate program a pro koho je vhodný?

Komu se provizní program vyplatí a kdy se mu naopak spíše vyhnout?

Jakou roli hraje v affiliate e-mail

Co lze díky správně nastavenému e-mailingu v affiliate zautomatizovat?

Mám e-shop a affiliate program mě láká, kde mám začít?

Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

GDPR oslavilo 25. května 2021 své třetí narozeniny. K této příležitosti jsme u nás zorganizovali neformální SmartEmailing Talk, jehož hosty byla Kateřina Fišerová (SmartEmailing) a nezávislý advokát Josef Bátrla. Ohlédli jsme se do minulosti, řekli jsme si, jak k GDPR přistupoval úřad, v čem se stále dělají největší chyby a také co nás čeká do budoucna. 

Legislativa, mýty i největší fuckupy. Co mělo GDPR změnit a co opravdu přineslo? Záznam si můžete pustit zde.

O čem jsme se bavili:

Ohlédnutí do minulosti

Jak k GDPR přistupoval úřad

V čem se stále dělají největší chyby

Co nás čeká do budoucna

Mario Roženský

Mário v roce 2014 vdechl život aplikaci Supportbox, která od té doby žije zákaznickou podporou a pomáhá firmám zlepšit jejich zákaznický servis.
SupportBox kromě e-mailové komunikace umožňuje komunikaci také skrze live chat a telefony. Veškerou komunikaci propojuje do jednoho skvělého zákaznického centra, které funguje efektivně, jednoduše a z velké části automaticky.

O čem jsme se bavili:

Co to vlastně je zákaznická péče 

Proč je důležitá pro velké firmy i pro malé podnikatele

Co všechno se dá brát jako zákaznická péče

Jak moc je v zákaznické podpoře důležitý e-mail

Jaké nejčastější chyby se v zákaznické péči objevují 

Proč je u e-shopů důležité mít zákaznickou podporu na jednom místě a ne v Gmailu

Do jaké míry jde zákaznická péče zautomatizovat

David Finger

David je produktový manažer služby Email ve společnosti Seznam.cz. Díky bohatým zkušenostem (nejen) z vývoje antispamu a pohledu ze strany Seznam.cz Emailu, může všem, kteří se e-mailingem zabývají, předávat důležité informace pro zlepšení doručitelnosti i efektivity e-mailových kampaní. 

O čem jsme se bavili:

Co je klíčové pro spolehlivou doručitelnost?

Jak jsou důležité dobře nastavené DNS záznamy? 

Jak dostat e-mail z hromadné pošty do inboxu klienta?

Je dobré používat emotikony v předmětech e-mailu?

Co se stane když u seznamu trefíte tzv. spamovou past?

Nad čím byste měli při tvorbě kampaně přemýšlet?

Jak často by se měla dělat "hygiena" databáze?

Jan Kalianko

Jan Kalianko řídí projekty a nastavuje procesy v e-commerce už od roku 2009. Mimo práci pro klienty pořádá se svým týmem největší český veletrh pro on-line Czech On-line Expo. Vede také e-shop klub. Ve volných chvílích napsal knihu o tom, jak vybudovat úspěšný e-shop.

O čem jsme se bavili:

Jak se člověk dostane k tomu že začne pořádat konference ve velikosti COE

Co je na přípravě nejnáročnější

Jak vybírat speakery a partnery

Jednou zrušený termín COE a nový termín, který je zatím s otazníkem

Jak klienti prožívají letošní "tak trochu jiný" rok

Jak moc je důležitý pro e-shop e-mailing

Jaký je stav e-mailingu u e-shopů v ČR A SK

Na co by se měly e-shopy zaměřit, aby jejich e-shop začal fungovat lépe

Tomáš Charvát

Tomáš Charvát je majitelem společnosti Excello a přední expert na český boj se spammery. Služba VirusFree, kterou mimo jiné provozuje, je druhým největším příjemcem e-mailů v ČR a 3. největším na Slovensku. (Stará se o více než 5 000 000 e-mailových schránek). 

Tomáš_Ch

O čem si povídáme?

Jak počasí ovlivňuje intenzitu komunikace

Míra doručitelnosti e-mailů a co se stane s těmi, co se nedoručí

Síla kyber útoků a jejich cílené aktivity

Zpracování marketingových a transakčních e-mailů

Jak v e-mailu dodržovat uživatelský komfort

Co se stane při trefení spamové pasti

Co vedlo Tomáše k založení projektu VirusFree

Jaké byly začátky antispamu v Čechách, a jaká je produkce spamu v Čechách a na Slovensku

Kateřina Fišerová

Kateřina Fišerová je generální ředitelkou společnosti SmartSelling a.s.provozující český e-mail marketingový nástroj SmartEmailing. Společnost vede v duchu svobodné a slušné firmy, přijímající zodpovědnost za společnost a prostředí, ve kterém žijeme. Během jejího vedení se SmartEmailing stal stabilní, prémiovou značkou a jedničkou na českém trhu s výjimečnou mírou doručení 99,89 %. Aktuálně provází SmartEmailing transformací z e-mailového nástroje v automatizační multikanálovou platformu.

Katka_F

O čem si povídáme?

Jak se Katka vlastně dostala k e-mail marketingu a vedení Smartemailingu

Jaké to je být ženou ve vedoucí pozici

Proč byste měli dělat e-mail marketing, v čem je důležitý a proč to bez něj dneska prostě nejde

Vývoj e-mailingu v posledních 10 letech

Význam e-mail marketingu pro malé firmy, infopodnikatele i velké společnosti a korporáty

Budoucí vize SmartEmailingu a směr e-mail marketingu v následujících letech

GDPR a potvrzování přes Double Opt-in

Katka vystoupila na naší konferenci Ze života emailu, ze které už je k dispozici záznam! Nenechte si ujít 12 nabitých přednášek, které rozhýbou vaše e-maily.

Tomáš Mužík

Tomáš Mužík je zakladatel platformy Social Sprinters, která se zabývá vývojem aplikací pro virální šíření, získávání kontaktů, sbírání hodnocení a nástroji pro tvorbu landing pages. Dříve vedl marketingovou agenturu, nyní sám podniká a mimo vlastní byznys tvoří i edukační videa, ve kterých se dozvíte, jak naplno využívat sociální sítě a znásobit své prodeje.

Tomas_Muzik

O čem si povídáme?

Proč vznikli Social Sprinters

O významu Faceboku jako hlavního zdroje kontaktů

O důležitosti práce s kontakty i mimo sociální sítě a zapojení do e-mail marketingu

Jak s kontakty pracují a zvyšují jejich angažovanost díky e-mailu

O nové Tomášově knize 'Prodej na prvním místě'

Jakou roli v jeho podnikání hraje e-mail marketing

Odhalení jednoho z větších fuck-upů i o toho, jak ho využil ve svůj prospěch

Pavel Kuhn

Získávání zpětné vazby od uživatelů, nejen díky e-mailu

Pavel Kuhn je zakladatelem Surfey, řešení pro sběr zpětné vazby. Pavel se v oblasti start-upů pohybujeposledních sedm let a předtím pracoval přes 10 let na různých manažerských pozicích v oblasti reklamy, telekomunikace nebo designu. Podílel se na spouštění takových projektů jako jsou Zonky, Sazkamobil či Mobito. Na konferenci Ze života e-mailu představil téma zpětné vazby i naživo.

Pavel Kuhn

O čem si povídáme?

Jak z návštěvy průměrné hospody vzniklo Surfey

V čem se liší od dalších řešení pro sběr zpětné vazby

O významu sbírání zpětné vazby

Proč ji řadit k základním marketingovým procesům

Jak zpětnou vazbu dobře spojit s e-mail marketingem

O využití nasbíraných feedbacků u různých typů firem a další práci s ní

Pavel Pola

Zvyšování výkonnosti e-mailu

Pavel je šéfem e-mail marketingového odd. Etnetera Activate už 5. rokem, předtím působil 11 let v Etneteře na pozici technického ředitele. Jeho specializací je technické nastavení kampaní, e-mailing postavený na datech a především doručitelnost. Neunikne mu špatně nastavená segmentace, oslovení ani chybějící čárka.

O čem si povídáme?

Kdy se pro Pavla stal e-mail marketing jeho vášní a jaká data jsou v e-mail marketingu zásadní?

O tom, co rozhoduje o dobré doručitelnosti a jak dělat e-maily efektivně?

Jak snížit spamovost rozesílek?

Jaké cíle sleduje Pavel v e-mail marketingu a tipy, jak jich dosáhnout?

Co se v dosavadní praxi nepovedlo, ale pomohlo je posunou dál?

Proč s e-maily počítat a dávat jim dostatečný prostor?

Jindřich Jíra

Brand a e-mail marketing

Jindra působí jako konzultant a poradce v oblasti B2B Lead Generation Marketingu, Lead Managementu a Lead Nurturingu, pod vlastní značkou Lead Magnet.
Má více jak 10 let zkušeností ze salesu a marketingu, v posledních pěti letech působil na manažerských pozicích v oblasti digitálního marketingu.
Bývalý marketingový ředitel agentury Acomware a společnosti Netmail dnes radí českým i zahraničním firmám, jak správně generovat leady- nové obchodní příležitosti a jak získávat více nových klientů. SmartEmailingu Jindra pomáhá vytvářet implementovat lead generation marketingovou strategii.

O čem jsme se bavili:

Co přivedlo Jindru k e-mail marketingu a spolupráci se SmartEmailingem?

O tom, proč budovat brand, jak k tomu využít e-mail a další kanály?

Proč i v B2B je brand důležitý?

Jak na brand v případě e-shopů?

Na co nezapomínat v brandové strategii a čeho se vyvarovat?

Co důležitého se na poli e-mail marketingu stalo tento rok?

O příkladech dobře budovaných značek.

Přidejte se do facebook skupiny Ze života e-mailu, kde pro vás budeme mít vždy nové epizody, ankety a odpovědi na otázky co vás napadnou.

Jakého hosta byste rádi slyšeli? Jaké téma by vás zajímalo? Máte tip?

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů