BLOG

Co se děje ve světě email marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ EMAIL

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (SmartSelling a.s.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. 

Double opt-in vám pomůže vyhovět GDPR.

Double opt-in: víte, jak vám pomůže vyhovět GDPR?

Double opt-in není žádnou novinkou, přesto se o této metodě nejvíc mluví hlavně v poslední době. V e-mailingu se totiž stane nejvhodnější metodou, kterou vyhovíte GDPR. Víte, jakým způsobem vám double opt-in pomůže a jak ho pro svůj e-mailing nastavíte?

Vybudujte si přehlednou e-mailovou databázi.

5 tipů, jak budovat přehlednou e-mailovou databázi

List management je v e-mail marketingu nezbytný k údržbě databáze kontaktů. Jeho účelem je zachovat pořádek v seznamu příjemců tak, aby byla rozesílka efektivnější z hlediska zlepšení statistik nebo snížení spam skóre. Zároveň je důležitý třeba ve světle přicházejícího nařízení GDPR. Inspirujte se našimi 5 tipy, díky kterým vám správa kontaktů přinese lepší výsledky.

Jak vám pomohou landing pages v e-mailingu?

Landing pages v e-mail marketingu: víte, jak vám pomohou?

Landing page je prvním místem na vašem webu, na které se zákazník proklikne – nejčastěji přes e-mail nebo placenou reklamu. Tato stránka má za cíl pouze a jedině konverze, kterými jsou typicky nákup, stáhnutí e-booku nebo vyplnění přihlašovacího formuláře. Víte, jak landing pages využijete pro lepší výsledky svého e-mail marketingu?

E-mailový time management je nesmírně důležitá součást e-mailingu.

E-mailový time management: víte, kdy posílat e-maily?

V e-mail marketingu se řídíme nepsaným pravidlem, že pokud lidé e-mail neotevřou do 48 hodin, nejspíš je už nezajímá. Proto je mnohem lepší jim zprávy posílat právě ve chvíli, kdy jsou na to připraveni. Existují ale nějaké denní hodiny nebo dny v týdnu, které vám zlámou všechny rekordy v míře otevírání?

Přinášíme vám prvních pět Smartnovinek.

Smartnovinky (1): Lepší doručitelnost zpráv i ochrana formulářů

Od nového roku pro vás budeme připravovat seriál, ve kterém se zaměříme na ty nejvychytanější novinky z naší aplikace. Co nového se ve světě SmartEmailingu a e-mail marketování událo letos v lednu? 

Vyplňte anketu a získejte video o GDPR.

GDPR anketa: řekněte nám, co si myslíte o novém nařízení EU

Obávané nařízení Evropské unie o ochraně osobních dat se blíží mílovými kroky. Kromě hrozby rekordně vysokých pokut přináší do firem také zmatky, jak se vlastně připravit. Co si o GDPR myslíte vy?

Vyhodnocujte, získejte důležitá data, následně testujte a upravujte své e-maily.

Neusněte na vavřínech: vyhodnocujte, sledujte, testujte, upravujte

Zlepšovat úroveň svého e-mailingu, dosahovat tím větších konverzí a tedy i vyšších tržeb – to jsou dost pádné důvody k tomu nehodit své zprávy za hlavu hned ve chvíli, kdy dokončíte jejich přípravu a odešlete je adresátům.

Hýčkejte si zákazníka i po nákupu.

Nákupem to nekončí. Jak se starat o zákazníky po nákupu

Účelem úspěšného dlouhodobého e-mail marketingu zpravidla není jednorázová akce. Teprve komunikace se stálými zákazníky dává posílání obchodních zpráv ten pravý smysl. Jak se ale o nakupující nejlépe starat po konverzi, abyste pro ně nadále zůstávali lákavou značkou?

Ušetřete čas i nervy pomocí automatizace.

Automatizujte to! Jak šetřit svůj čas a nervy pomocí automatizace

Základem efektivního e-mail marketingu je automatizace, bez které budou vaše snahy poloviční. Posílání e-mailů na základě stažení e-booků nebo automatizovaná přání k narozeninám umožňují využívání takzvaných autoresponderů a triggerů. Víte, proč jsou v e-mailingu tak důležité?

Na e-mailu s PF si dejte záležet.

6 tipů, jak posíláním PF e-mailem budovat značku

Vánoční a novoroční přání jsou důležitým prvkem budování značky směrem k obchodním partnerům i zákazníkům. Posílat je za každých okolností ale nemusí být úplně vhodné. Víte, jak by takové vkusné PF poslané e-mailem mělo vypadat?