Naučte se ovládat SmartEmailing z pohodlí domova  - oblíbené školení je nyní ONLINE - jen za 250 Kč. 

BLOG

Co se děje ve světě email marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ EMAIL

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (SmartSelling a.s.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. 

Ohlédnutí za konferencí: Lesk a bída personalizace digitálního marketingu

25.3. proběhla konference pořadatele BlueGhost.cz s názvem: Lesk a bída personalizace v digitálním marketingu. Konference měla původně proběhnout v klubovně Modrý duch, což vzhledem k vládním opatřením v souvislosti s koronaviriem nebylo možné. Naštěstí se akce přesunula do on-line prostředí a my jsme si mohli poslechnout 4 informacemi nabité přednášky o personalizaci – relativně nový,...

Inspirace, která posune váš byznys, zdraví i náladu

Při přípravě rozhovoru s Jirkou Rosteckým pro MladyPodnikatel.cz se Jirka zmínil, že se aktuální situace nepříjemně dotýká mimo jiné i nakladatelství Melvil, kterému vypadly příjmy z prodeje v kamenných obchodech. My máme knížky od Melvila moc rádi a vzhledem k tomu, že aktuálně probíhá na Melvilovi řada super slev, řekli jsme si tak je na...

Počítadlo v e-mailu za 3, 2, 1!

Návod, jak na odpočet v e-mailu Akční nabídky, urgence, časově omezené akce a jejich vizualizace může uživatele přesvědčit o tom, že je správný čas nakoupit nebo udělat konkrétní akci než stanovený čas vyprší. A proto přinášíme krátký návod, jak dostat počítadlo jednoduše i do vašeho newsletteru tvořeného v editoru. 1. Najdete vhodný nástroj Na internetu...

Letos si dárečky v kanceláři nerozbalíme

A jsme za to moc rádi! Tradiční Vánoce v našem týmu probíhají u nazdobeného stromku, s dobrým jídlem a pitím a samozřejmě také s dárky. Každoročně každý z nás donese pod stromeček dárek a děláme tzv. tajného Santu, kdy si každý náhodně vybere jeden z donesených balíčků a rozbalí si ho. Na listopadovém týmovém setkání...

Nevíte, jak napsat poutavý předmět?

My ano! A tak přinášíme tipy pro e-mailové předměty, které zvýší čtenost vašich newsletterů. O tom, zda uživatel e-mail otevře, rozhoduje kromě jeho náklonnosti k vaší značce a zájmu o pravidelné informace, také správně napsaný a promyšlený předmět. Jelikož poutavý předmět vede k otevření e-mailu, po kterém lze očekávat pročtení informací, po přečtení a zaujetí...

Jak na vánoční e-mailové kampaně?

Pro některá odvětví je čas Vánoc dobou okurkovou, a je proto dobré je využít jinak. Můžete partnerům poděkovat za spolupráci, popřát pohodový advent, vyzdvihnout úspěchy uplynulého roku nebo veřejně ocenit své zaměstnance. Jinde, a to hlavně u e-shopů a B2C prodejců je zimní sezóna vrcholem roku a počet i hodnota objednávek rostou. Proto by vaším...

O významu zpětné vazby se Surfey.cz

Rozhovor s Pavlem Kuhnem, Surfey.cz Máte hodně návštěvníků na stránkách, ale málo objednávek? Nedaří se vám zjistit, o jaké nové produkty by vaši klienti měli zájem nebo pozorujete příliš mnoho nedokončených registrací? Problém může být v nastavení procesů, webových stránkách nebo špatně zvolené textaci. Řešením je sběr zpětné vazby od uživatelů v ten správný moment...

Jak měřit úspěšnost e-mail marketingu

Je váš e-mail marketing dostatečně efektivní? Pokud nevíte, co vám jednotlivé kampaně a e-mail marketing celkově přináší, je čas zamyslet se nad tím, jaké statistiky aktuálně sledujete,  jaké byste sledovat mohli, a co by se z nich dalo vyvodit. Možná už sledujete počet odesílaných e-mailů a míru otevření, ale je tu spousta dalších metrik, které...

Mobilni_obsah

Ještě něco navíc k responzivním e-mailům

Nezapomínejte na mobilní zařízení Přibližně každý druhý e-mail se otevírá na mobilním zařízení a je často prvním krokem v zákazníkově nákupní cestě. I proto je důležité dbát na to, jaký obsah se uživatelům na mobilech zobrazí. Na první pohled těžko čitelný e-mail s malými písmeny, navigací určenou pro desktopy a tlačítky, na která se nedá...

Spustili jsme doplněk pro Shoptet!

Společně se Shoptetem spouštíme doplněk Všichni e-shopaři mohou slavit s námi! Díky spolupráci se Shoptet.cz jsme uvedli doplněk SmartEmailingu pro e-shopy, který jednoduše propojí váš internetový obchod se SmartEmailingem. Proč doplněk využívat Po stažení doplňku se váš obchod automaticky propojí s aplikací SmartEmailing, kde můžete jednoduše a efektivně komunikovat a budovat vztah s vašimi zákazníky. Doplněk...