JAK SE PŘIPRAVIT NA GDPR?

BLOG

Co se děje ve světě email marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ EMAIL

Tipy na to, jak vybrat e-mailingový nástroj.

E-mailingový nástroj: jak vybrat ten nejlepší pro vás?

Posílat zprávy bez e-mailingového nástroje už dnes patří do online marketingového pravěku. Pokud chcete mít o svém e-mailingu přehled a místo padání do spamu plnit vytyčené cíle, měl by takový nástroj co nejvíce odpovídat vašim potřebám. Podívejte se na 6 tipů, které vám usnadní volbu správného nástroje ještě předtím, než svůj e-mailing naplno rozjedete. Ujasněte...

Vyzpovídali jsme Jirku ze zákaznické podpory.

FANDÍME FUTSALU: „Jsem týmový hráč, raději přihrávám,“ říká podporák Jirka

SmartEmailing není jen o podpoře marketingu a podnikatelů. Jsme také parta přátel a lidí, které baví sport. Nově jsme se pustili i do sponzorování, ze kterého máme velkou radost! Nakoupili jsme dresy futsalovému týmu FC Jobsko. Účastníky brněnské futsalové ligy jsme si nevybrali náhodou: za tým nastupuje Jirka Svoboda z naší zákaznické podpory. „Dívat se...

Upravte svou landing page, aby se potenciálnímu zákazníkovi líbila.

Připravte na e-mailing své stránky: 4 věci, na které byste neměli zapomenout

E-mail marketing není jen o posílání e-mailů, ale o fungujícím propojení více prvků. Jedním z těch nejdůležitějších je váš web. Právě tady budete nejspíš sbírat kontakty a právě sem se pravděpodobně čtenáři vašich zpráv budou nejvíce proklikávat. Právě proto je práce na sebelépe vyšperkovaných e-mailech zbytečná bez dobře připravených stránek. Které 4 věci byste si...

Jednou za čas je potřeba protřídit e-maily v databázi. Tipy a rady najdete v článku.

Jak vést reaktivační kampaň a uspět?

Také si myslíte, že klíčem k úspěchu v e-mail marketingu je mít co největší databázi kontaktů? Pak nejspíš nepočítáte s kontakty bez interakce, které nepřináší vašemu e-mailingu žádný užitek. Pokud příjemci vaše zprávy neotevírají, nikam se neproklikávají nebo e-maily od vás rovnou vyhazují do koše, jen vám zbytečně zabírají místo v databázi. Kromě toho, že...

Nechte si poradit s e-mail marketingem a začněte vydělávat.

Úspěšný e-mailing od základů: vytvořte účinnou strategii a stanovte požadavky

Posílání e-mailů je jedním z nejúčinnějších způsobů online marketingu s potenciálem vydělávat. Pokud ale vaše zprávy přistávají ve schránkách příjemců jako neřízené střely, těžko můžete čekat skvělé výsledky. Důležitou součástí e-mail marketingu je proto příprava strategie. Co to je strategie? Strategie e-mailingu je dokument, do kterého si budete zaznamenávat aktuální stav e-mailingu, zhodnocení a návrhy...

se-emailing

Pozvedněte svůj i český e-mailing: 5 tipů, jak být efektivnější!

Na e-mail marketing jsou u nás stále ještě nejednoznačné názory. Zatímco někteří lidé vnímají alespoň ty užitečné e-maily pozitivně, pro jiné je jakákoliv komerční korespondence ve schránce jen otravný spam. Víte, jak si u příjemců se svým e-mailingem stojíte vy? Podívejte se na 5 tipů, jak být efektivnější a prospěšnější nejen sobě, ale také celému...

EMOS_2017_lorincz_1200x627

Víte, jak efektivně budovat e-mailovou databázi pomocí Facebooku?

27Důvody k budování databáze pomocí Facebooku jsou jasné – je to levný, rychlý a autentický nástroj. Na této sociální síti jsou v České republice aktivní dvě třetiny internetové populace a tráví zde průměrně 2,5 hodiny denně. Pokud to se svou propagací na internetu myslíte vážně, na Facebooku byste měli být vidět. Způsoby propagace na Facebooku Fanouškovské stránky...

EMOS_2017_pola2_1200x627

Poznejte své zákazníky a zlepšete výsledky e-mailingu: řešením je A/B testování

Mají vaši zákazníci radši, když jim tykáte, nebo vykáte? Nevydrží nekliknout na dokonalou fotku vašeho zboží, nebo je radši udržíte u monitoru pořádně šťavnatým textem? Pokud nevíte, měli byste to co nejdříve napravit a začít se věnovat A/B testování. A/B testování je důležité pro správné nastavení e-mailingových kampaní, které příjemce zpráv nejlépe navedou k akci. Možnost optimalizovat zasílané zprávy tak, aby byly pro...

EMOS_2017_blog_rozensky_bez_1200x627

Péče o zákazníka: 7 tipů, jak aktivní poprodejní e-mailing zvedne vaše obchody

Konverzí ani prodejem to nekončí. Pokud si chcete dlouhodobě udržet spokojeného zákazníka, který se k vám bude rád vracet, zůstaňte s ním v kontaktu a budujte vztah. A až znovu projeví zájem o vaše zboží nebo službu, snažte se mu jeho cestu nákupem co nejvíc usnadnit. Péče o zákazníka a poprodejní e-maily by měly být důležitou součástí vašeho...

EMOS_2017_cerny_jan_1200x627

Jak zvýšit úspěšnost e-mailu personalizací?

Věděli jste, že personalizované e-maily jsou 6× úspěšnější než ty neosobní? Pošta adresovaná na tělo víc naláká k otevření, přečtení i provedení konverzní akce. Zkuste také posílat zprávy, které v zákazníkovi vzbudí pocit, že ho znáte a promlouváte právě k němu. 4 tipy na personalizaci Chcete-li správně cílit, sbírejte a třiďte potřebné informace. Teprve pak máte...