BLOG

Co se děje ve světě e-mail marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ E-MAIL

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (SmartSelling a.s.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. 

Pavel Pola: Zvyšování výkonnosti e-mailu

Pavel Pola je CEO Etnetera Activate a jeden z předních odborníků na e-mail marketing. Jeho denní mantrou je “nedoručený e-mail neprodá.” To, že máte úžasné nápady na kampaně, krásný design, vyladěné copy a skvělý automatizační nástroj, vám je k ničemu, pokud nedokážete e-maily doručit. V rozhovoru, který si můžete poslechnout také jako podcast (na Spotify, Apple...

E-mail slaví 50. narozeniny

Těžko spočítat, kolikrát někdo e-mail prohlásil za mrtvý. Nikdy se tak nestalo, naopak. V dnešní době si bez e-mailu na internetu neobjednáte nic. Pokud nám historie e-mailu něco může napovědět, pak je to jediné. E-mail v dohledné době nikam nezmizí. Pojďme si historii k jeho krásným kulatým narozeninám alespoň stručně proletět.  Jak to začalo V...

SmartEmailing šablony: newsletter, kterým zaujmete

Ve SmartEmailingu při tvorbě kampaně obvykle začínáte s jednou z našich šablon. Vybrat si můžete z celé řady možností. Šablony navrhujeme s ohledem na různé obchodní cíle a styly. Prohlédněte si naši nabídku šablon zdarma a najděte tu nejvhodnější pro potřeby vaší značky.

Novela zákona: Změna v cookies od roku 2022

Ve středu 15. 9. 2021 Poslanecká sněmovna přehlasovala Senát a schválila novelu zákona o elektronických komunikacích. Znamená to, že od 1. 1. 2022 bude možné ukládat cookies pouze se souhlasem návštěvníků webu. Tato změna je zásahem do digitálního marketingu a pravděpodobně vzbudí podobnou vlnu pozornosti jako GDPR. Co to znamená pro personalizaci reklam, nebo digitální...

Jakub Čižmař: E-mailová strategie vám pomůže dojít do cíle

O důležitosti marketingové strategie jste už nejspíš četli několikrát. Tento článek shrnuje vše nejdůležitější z podcastu Ze života e-mailu, který tvoří a moderuje Ondra Ratajský. Jeho hostem byl tentokrát Jakub Čižmař, se kterým ​​se baví o tom, proč je e-mailová strategie důležitá a jak ji nastavit. Jako bonus v článku najdete ověřený fungující wireframe a...

Uvítací e-mail: 11 tipů a vzorů

Všichni slýcháme, jak důležité je udělat dobrý první dojem. Přišli jste pozdě na pohovor do nové práce? Zaměstnavatel hned získal špatný první dojem. Šli jste na první rande po topince s česnekem? Také špatný první dojem. Ukazuje se, že zásada „udělat dobrý první dojem“ platí nejen při osobních setkáních, ale také při e-mailových interakcích. Spousta...

Automatizujte odeslání e-produktů

Patříte mezi e-shopaře, kterým se rozjel e-shop a už nemáte čas na ladění detailů? Pravděpodobně přichází čas na automatizaci procesů. A to nejen po automatizaci PPC a jiných marketingových kanálů, ale také samostných procesů v expedici. Vždyť kolikrát vám nebo vašim zaměstnancům projde rukama objednávka u které vlastně “nic nebalíte”? Ve SmartEmailingu dokážeme pomoci i...

Affilbox podcast

Ze života e-mailu: Affiliate a e-mail marketing

Hosty podcastu Ze života e-mailu byli Jaroslav Janíček a Ondřej Martinek z Affilbox.cz. Společně jsme probírali affiliate marketing a jeho návaznost na e-mail. Povídali jsme si o tom, jak vlastně affiliate funguje, pro koho je vhodný, jak s ním začít, jak k němu strategicky přistoupit a konečně, jak vám s ním může pomoct právě e-mail. 

SmartEmailing Talk k výročí GDPR: Co přineslo?

GDPR oslavilo 25. května 2021 své třetí narozeniny. K této příležitosti jsme u nás zorganizovali neformální SmartEmailing Talk, jehož hosty byla Kateřina Fišerová (SmartEmailing) a nezávislý advokát Josef Bátrla. Ohlédli jsme se do minulosti, řekli jsme si, jak k GDPR přistupoval úřad, v čem se stále dělají největší chyby a také co nás čeká do...

E-mailová personalizace pro innogy: 20 000 unikátních e-mailů a 16x vyšší proklikovost

Mohlo by se zdát, že v možnostech e-mailingové personalizace už není kam růst. Oslovením v předmětu nebo doplněním produktů do šablony to ale teprve začíná. Pokud začneme hledat nové výzvy, zjistíme, že je zde prostor pro obrovský technologický posun. Důkazem je e-mailingová kampaň, na které jsme se podíleli spolu s Wunderman Thompson a Motionlab pro klienta...