CHCETE VĚDĚT, JAK SI STOJÍTE V E-MAILINGU

V POROVNÁNÍ S KONKURENCÍ?

BLOG

Co se děje ve světě email marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ EMAIL

EMOS_2017_lorincz_1200x627

Víte, jak efektivně budovat e-mailovou databázi pomocí Facebooku?

27Důvody k budování databáze pomocí Facebooku jsou jasné – je to levný, rychlý a autentický nástroj. Na této sociální síti jsou v České republice aktivní dvě třetiny internetové populace a tráví zde průměrně 2,5 hodiny denně. Pokud to se svou propagací na internetu myslíte vážně, na Facebooku byste měli být vidět. Způsoby propagace na Facebooku Fanouškovské stránky...

EMOS_2017_pola2_1200x627

Poznejte své zákazníky a zlepšete výsledky e-mailingu: řešením je A/B testování

Mají vaši zákazníci radši, když jim tykáte, nebo vykáte? Nevydrží nekliknout na dokonalou fotku vašeho zboží, nebo je radši udržíte u monitoru pořádně šťavnatým textem? Pokud nevíte, měli byste to co nejdříve napravit a začít se věnovat A/B testování. A/B testování je důležité pro správné nastavení e-mailingových kampaní, které příjemce zpráv nejlépe navedou k akci. Možnost optimalizovat zasílané zprávy tak, aby byly pro...

EMOS_2017_blog_rozensky_bez_1200x627

Péče o zákazníka: 7 tipů, jak aktivní poprodejní e-mailing zvedne vaše obchody

Konverzí ani prodejem to nekončí. Pokud si chcete dlouhodobě udržet spokojeného zákazníka, který se k vám bude rád vracet, zůstaňte s ním v kontaktu a budujte vztah. A až znovu projeví zájem o vaše zboží nebo službu, snažte se mu jeho cestu nákupem co nejvíc usnadnit. Péče o zákazníka a poprodejní e-maily by měly být důležitou součástí vašeho...

EMOS_2017_cerny_jan_1200x627

Jak zvýšit úspěšnost e-mailu personalizací?

Věděli jste, že personalizované e-maily jsou 6× úspěšnější než ty neosobní? Pošta adresovaná na tělo víc naláká k otevření, přečtení i provedení konverzní akce. Zkuste také posílat zprávy, které v zákazníkovi vzbudí pocit, že ho znáte a promlouváte právě k němu. 4 tipy na personalizaci Chcete-li správně cílit, sbírejte a třiďte potřebné informace. Teprve pak máte...

EMOS_2017_blog_kolar_bez_1200x627

Jak získat důvěru nových zákazníků? Říkejte si e-mailem o doporučení

Zákazník spokojený s vaší službou je jedním z nejlepších možných marketingových nástrojů. Podařilo se vám získat ho na svou stranu? Pokuste se to dál zužitkovat! Obvyklá zákazníkova cesta má 4 části: vědět, věřit, koupit, doporučit. Právě doporučením můžete tomu dalšímu vše usnadnit – začne vám věřit, jakmile se o vás dozví. Sobě tak naopak ušetříte práci. Jak si říct o...

EMOS_2017_pola_1200x627

Jak zvýšit Open Rate a CTR a dosáhnout nadprůměrných výsledků

Děláte e-mail marketing? A děláte ho správně? Pokud váháte, hodně vám napoví vyhodnocování, o kterém jsme už psali v jednom z minulých článků. Mezi nejsledovanější ukazatele by u vašich e-mailů měly patřit především Open Rate a CTR. Open Rate (míra otevření) udává, kolik procent adresátů vaši zprávu otevřelo. Za nadprůměrný výsledek se dá považovat alespoň 60% míra otevření. Click Through Rate (míra prokliku)...

EMOS_2017_blog_tichy_bez_1200x627

Vyhodnocujeme e-mailing: 6 ukazatelů, které vám pomohou uspět

Pravidelně vyhodnocovat úspěšnost zasílaných zpráv je základem k fungování e-mail marketingu. Díky statistikám si nejlépe uvědomíte úspěchy i chyby. Jedině tak se můžete z obojího poučit a stanovit tak další strategie, které vám zvýší zisky. Jakých 6 ukazatelů byste určitě měli sledovat? Míra doručitelnosti (delivery rate) Neexistující nebo přeplněné schránky adresátů způsobí, že se vám odeslané e-maily vrátí jako nedoručené. Míra doručitelnosti se...

EMOS_2017_blog_koubek_1200x627

5 tipů na copywriting e-mailu aneb Jak svými texty zaujmete

Dobře napsaný e-mail sklízí úspěch – zaujme, vytvoří vztah, pomůže prodávat. Na předmětu a prvních řádcích záleží, jestli vaše snaha skončí úspěchem, nebo krachem. K napsání skvělého textu přitom vůbec nemusíte být profesionální copywriter. Stačí si nastudovat základní pravidla a pak už jenom psát, psát a psát. S trochou praxe a se znalostí našich 5 tipů se výsledky začnou...

EMOS_2017_blog_korinkova_charvát_1200x627

GDPR ve vašem e-mailingu: nová hrozba za 20 milionů euro?

Věnujete se e-mail marketingu nebo se k tomu chystáte? V tom případě máte v rukou skvělý obchodní nástroj. Zároveň vám ale zbývá rok, abyste se připravili na nové nařízení Evropské unie. O co jde? Už jste slyšeli o GDPR? Co to GDPR je? GDPR (General Data Protection Regulation) je nové nařízení na ochranu osobních údajů, které vstoupí v platnost dne...

EMOS_2017_cikan_1200x627

Chytré automatické e-maily: jak vám ušetří čas a vydělají peníze?

Aby e-mail marketing co nejlépe fungoval, je důležité cílit ve správnou dobu na správné příjemce. Ruční rozesílání bez dobrého nástroje je náročné na čas i koordinaci, přitom účinnost zdaleka nemusí být taková, jaká se potenciálně v e-mailingu skrývá. Mnohem vhodnějším řešením je automatizace. Automatizace umožňuje vytvářet kampaně a ty potom směřovat adresátům podle jejich preferencí. Systém automaticky sbírá informace o zákazníkovi a podle toho pak...