Kompletní záznam konference Ze života Emailu 2019  nyní k dispozici >> 

BLOG

Co se děje ve světě email marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ EMAIL

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (SmartSelling a.s.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. 

O významu zpětné vazby se Surfey.cz

Rozhovor s Pavlem Kuhnem, Surfey.cz Máte hodně návštěvníků na stránkách, ale málo objednávek? Nedaří se vám zjistit, o jaké nové produkty by vaši klienti měli zájem nebo pozorujete příliš mnoho nedokončených registrací? Problém může být v nastavení procesů, webových stránkách nebo špatně zvolené textaci. Řešením je sběr zpětné vazby od uživatelů v ten správný moment...

Jak měřit úspěšnost e-mail marketingu

Je váš e-mail marketing dostatečně efektivní? Pokud nevíte, co vám jednotlivé kampaně a e-mail marketing celkově přináší, je čas zamyslet se nad tím, jaké statistiky aktuálně sledujete,  jaké byste sledovat mohli, a co by se z nich dalo vyvodit. Možná už sledujete počet odesílaných e-mailů a míru otevření, ale je tu spousta dalších metrik, které...

Mobilni_obsah

Ještě něco navíc k responzivním e-mailům

Nezapomínejte na mobilní zařízení Přibližně každý druhý e-mail se otevírá na mobilním zařízení a je často prvním krokem v zákazníkově nákupní cestě. I proto je důležité dbát na to, jaký obsah se uživatelům na mobilech zobrazí. Na první pohled těžko čitelný e-mail s malými písmeny, navigací určenou pro desktopy a tlačítky, na která se nedá...

Spustili jsme doplněk pro Shoptet!

Společně se Shoptetem spouštíme doplněk Všichni e-shopaři mohou slavit s námi! Díky spolupráci se Shoptet.cz jsme uvedli doplněk SmartEmailingu pro e-shopy, který jednoduše propojí váš internetový obchod se SmartEmailingem. Proč doplněk využívat Po stažení doplňku se váš obchod automaticky propojí s aplikací SmartEmailing, kde můžete jednoduše a efektivně komunikovat a budovat vztah s vašimi zákazníky. Doplněk...

10 chyb, kterým se vyhnout v e-mailových kampaních

Čemu se vyhýbat při tvorbě newsletterů Při vytváření newsletterů a e-mailových kampaní je potřeba myslet na spoustu věcí, a i proto se často stává, že v kampaních vidíme stále stejné chyby. Některé z nich jsme vybrali, abyste zjistili, jestli se vám daří se jim vyhýbat! 1. Odesílání stejného e-mailu na celou databázi Rozdělení vašich kontaktů...

Sdílejte články v e-mailech pomocí RSS feedu

Od teď vkládáte články jednoduše! Nově můžete ve SmartEmailingu sdílet vaše články pomocí propojeného RSS feedu. Jméno autora, název článku nebo jeho vydání načtete ve SmartEditoru automaticky a bez další manuální práce. Pro využití nové funkce stačí znát URL feedu vašeho webu nebo blogu a v případě stránek na WordPressu ještě nainstalovat RSS plugin. Pak už...

Víme, co se dělo na E-mail Restartu 2019

Pečlivě jsme poslouchali kolegy ze světa e-mailu a přinášíme report z letošního E-mail Restartu Konference E-mail Restart, kterou pořádá agentura Taste proběhla 24. 6. 2019 v Divadle pod Palmovkou a program byl nabitý celý den. Přinášíme alespoň některé zajímavosti ze světa e-mailingu, které na přednáškách padly. Jan Tichý (Keynote) Úvodu se za agenturu Taste zhostil...

Wordpress plugin pro formulare

Co všechno umí nový WordPress plugin pro webové formuláře?

Sbírejte kontakty přes formuláře SmartEmailingu Sbírání kontaktů tak, aby se do vaší databáze dostaly jen správně napsané, uživateli potvrzené a reálně fungující adresy, je složité. Vlastnosti našich formulářů jako double opt-in, kontrola překlepů a ochrana před spamboty pomáhají udržet vaši databázi kontaktů v pořádku. Doposud jste mohli tyto formuláře vkládat přes HTML, Java Script nebo...

Lead Scoring

Jak využít skórování kontaktů k odhalení potenciálních zákazníků?

Skórování kontaktů neboli „bodování“ jednotlivých uživatelů podle určitých kritérií pomáhá k rozdělení databáze na skupiny. Na rozdíl od segmentace, kdy uživatel jednoduše splňuje nebo nesplňuje zadané kritérium (např. ano, je žena) vám skórování prozradí, jak moc je pro vás konkrétní uživatel obchodně zajímavý.

Konference B. Pettita

Jak SmartEmailing ke konferenci “Zdraví zevnitř ven” přišel

Rozhovor s Katkou Fišerovou o partnerství s Porozumění mysli SmartEmailing (SE) se stal generálním partnerem konference Dr. Billa Pettita, která proběhne 6. 6. 2019 v Praze, a kterou v týmu představila Katka Fišerová. Ostatním se nápad natolik zalíbil, že se plánované akce zúčastní celý SE tým. Protože se zdá, že toto partnerství je úplně mimo...