Naučte se ovládat SmartEmailing z pohodlí domova  - oblíbené školení je nyní ONLINE - jen za 250 Kč. 

BLOG

Co se děje ve světě e-mail marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ E-MAIL

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (SmartSelling a.s.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. 

Affilbox podcast

Ze života e-mailu: Affiliate a e-mail marketing

Hosty podcastu Ze života e-mailu byli Jaroslav Janíček a Ondřej Martinek z Affilbox.cz. Společně jsme probírali affiliate marketing a jeho návaznost na e-mail. Povídali jsme si o tom, jak vlastně affiliate funguje, pro koho je vhodný, jak s ním začít, jak k němu strategicky přistoupit a konečně, jak vám s ním může pomoct právě e-mail. 

SmartEmailing Talk k výročí GDPR: Co přineslo?

GDPR oslavilo 25. května 2021 své třetí narozeniny. K této příležitosti jsme u nás zorganizovali neformální SmartEmailing Talk, jehož hosty byla Kateřina Fišerová (SmartEmailing) a nezávislý advokát Josef Bátrla. Ohlédli jsme se do minulosti, řekli jsme si, jak k GDPR přistupoval úřad, v čem se stále dělají největší chyby a také co nás čeká do...

E-mailová personalizace pro innogy: 20 000 unikátních e-mailů a 16x vyšší proklikovost

Mohlo by se zdát, že v možnostech e-mailingové personalizace už není kam růst. Oslovením v předmětu nebo doplněním produktů do šablony to ale teprve začíná. Pokud začneme hledat nové výzvy, zjistíme, že je zde prostor pro obrovský technologický posun. Důkazem je e-mailingová kampaň, na které jsme se podíleli spolu s Wunderman Thompson a Motionlab pro klienta...

Pop-up okna

Co je pop-up a proč ho používat

Asi každý z nás by chtěl mít nějaké eso v rukávu, které může vytáhnout a poté mu raketově vzrostou konverze. Jedno pro vás máme. Řeč je o pop-up oknech nebo-li česky o vyskakovacích oknech. Ukážeme si význam vyskakovacího okna, jeho strategie, a mimo jiné také použití v praxi. Připraveni? Tak jdeme na to!

Je kupování databází dobrý nápad?

Není a nikdy nebyl – to vám pravděpodobně řekne každý marketingový specialista, kterému záleží na doručitelnosti vašich e-mailů, jejich dobré angažovanosti a dá-li pánbůh tak i konverzi. To však samo o sobě není jediný důvod, proč neutrácet peníze za kupovanou databázi kontaktů. Existuje totiž další, tím je čistý štít a vyhnutí se možné sankci.

Dark Mode v e-mailu a proč ho využívat

Dark Mode (tmavý režim) se stal trendem operačních systémů, webových prohlížečů i aplikací a svět e-mailu není žádnou výjimkou. S jistotou můžeme říct, že Dark Mode tady je a dále zůstane. V článku vám přiblížíme, co vlastně Dark Mode v e-mailu obnáší a na co při tvorbě vašich e-mailů myslet. 

Jak je to s tím double opt-in?

Téma získávání souhlasu se zasíláním obchodních sdělení rezonovalo podnikatelskou veřejností nejvíce v roce 2018 s očekávaným příchodem GDPR. Spolu s GDPR totiž přišly upřesňující podmínky, jak získat souhlas. Někteří podnikatelé se s trochou nadsázky (ale ne zas tak moc) dozvěděli, že aby mohli zasílat obchodních sdělení svým ne-zákazníkům, měli by nějaký souhlas mít. O tom,...

E-mail marketing v roce 2021

Není žádným tajemstvím, že rok 2020 nám přinesl několik neočekávaných trendů ve způsobu uvádění produktů a služeb na trh. Co se ale nezměnilo, je to, že e-mail byl pro firmy i zákazníky důležitý nejen v České republice, ale po celém světě. Zajímá vás, co to pro e-mail znamená v roce 2021? Pak čtěte dál.

I malá pomoc se počítá

Už možná víte, že rádi spolupracujeme s neziskovou organizací Adra. Izolace je v aktuální situaci sice nutná, ale pro lidskou psychiku velmi zatěžující. A v místech jako Domov se zvláštním režimem Pomocné ruce v Brně je jakýkoliv důvod k radosti velkou pomocí. Proto jsme přemýšleli, jak vykouzlit seniorům úsměv na tváři. Zapojili jsme naše děti...

Mluvme jako lidi: Ohlédnutí za Communication Summitem

V marketingové komunitě se nám rozmohl takový nešvar. Marketéři často neumějí mluvit jako lidi. Ve snaze působit chytře a odborně se z komunikace vytrácí jednoduchost. Firmy a úřady mluví uměle a sdělení cílové skupiny míjí. Proč se tak děje a jaké je pozadí za lidským rozhodováním, nasloucháním a komunikací podrobně rozebralo několik skvělých řečníků na...