Naučte se ovládat SmartEmailing z pohodlí domova  - oblíbené školení je nyní ONLINE - jen za 250 Kč. 

BLOG

Co se děje ve světě e-mail marketingu? 
Sledujeme nejnovější trendy a novinky. Budeme vás inspirovat.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NOVINKY PŘÍMO NA VÁŠ E-MAIL

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme (SmartSelling a.s.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. 

Uvítací e-mail: 11 tipů a vzorů

Všichni slýcháme, jak důležité je udělat dobrý první dojem. Přišli jste pozdě na pohovor do nové práce? Zaměstnavatel hned získal špatný první dojem. Šli jste na první rande po topince s česnekem? Také špatný první dojem. Ukazuje se, že zásada „udělat dobrý první dojem“ platí nejen při osobních setkáních, ale také při e-mailových interakcích. Spousta...

Automatizujte odeslání e-produktů

Patříte mezi e-shopaře, kterým se rozjel e-shop a už nemáte čas na ladění detailů? Pravděpodobně přichází čas na automatizaci procesů. A to nejen po automatizaci PPC a jiných marketingových kanálů, ale také samostných procesů v expedici. Vždyť kolikrát vám nebo vašim zaměstnancům projde rukama objednávka u které vlastně “nic nebalíte”? Ve SmartEmailingu dokážeme pomoci i...

Affilbox podcast

Ze života e-mailu: Affiliate a e-mail marketing

Hosty podcastu Ze života e-mailu byli Jaroslav Janíček a Ondřej Martinek z Affilbox.cz. Společně jsme probírali affiliate marketing a jeho návaznost na e-mail. Povídali jsme si o tom, jak vlastně affiliate funguje, pro koho je vhodný, jak s ním začít, jak k němu strategicky přistoupit a konečně, jak vám s ním může pomoct právě e-mail. 

SmartEmailing Talk k výročí GDPR: Co přineslo?

GDPR oslavilo 25. května 2021 své třetí narozeniny. K této příležitosti jsme u nás zorganizovali neformální SmartEmailing Talk, jehož hosty byla Kateřina Fišerová (SmartEmailing) a nezávislý advokát Josef Bátrla. Ohlédli jsme se do minulosti, řekli jsme si, jak k GDPR přistupoval úřad, v čem se stále dělají největší chyby a také co nás čeká do...

E-mailová personalizace pro innogy: 20 000 unikátních e-mailů a 16x vyšší proklikovost

Mohlo by se zdát, že v možnostech e-mailingové personalizace už není kam růst. Oslovením v předmětu nebo doplněním produktů do šablony to ale teprve začíná. Pokud začneme hledat nové výzvy, zjistíme, že je zde prostor pro obrovský technologický posun. Důkazem je e-mailingová kampaň, na které jsme se podíleli spolu s Wunderman Thompson a Motionlab pro klienta...

Pop-up okna

Co je pop-up a proč ho používat

Asi každý z nás by chtěl mít nějaké eso v rukávu, které může vytáhnout a poté mu raketově vzrostou konverze. Jedno pro vás máme. Řeč je o pop-up oknech nebo-li česky o vyskakovacích oknech. Ukážeme si význam vyskakovacího okna, jeho strategie, a mimo jiné také použití v praxi. Připraveni? Tak jdeme na to!

Je kupování databází dobrý nápad?

Není a nikdy nebyl – to vám pravděpodobně řekne každý marketingový specialista, kterému záleží na doručitelnosti vašich e-mailů, jejich dobré angažovanosti a dá-li pánbůh tak i konverzi. To však samo o sobě není jediný důvod, proč neutrácet peníze za kupovanou databázi kontaktů. Existuje totiž další, tím je čistý štít a vyhnutí se možné sankci.

Dark Mode v e-mailu a proč ho využívat

Dark Mode (tmavý režim) se stal trendem operačních systémů, webových prohlížečů i aplikací a svět e-mailu není žádnou výjimkou. S jistotou můžeme říct, že Dark Mode tady je a dále zůstane. V článku vám přiblížíme, co vlastně Dark Mode v e-mailu obnáší a na co při tvorbě vašich e-mailů myslet. 

Jak je to s tím double opt-in?

Téma získávání souhlasu se zasíláním obchodních sdělení rezonovalo podnikatelskou veřejností nejvíce v roce 2018 s očekávaným příchodem GDPR. Spolu s GDPR totiž přišly upřesňující podmínky, jak získat souhlas. Někteří podnikatelé se s trochou nadsázky (ale ne zas tak moc) dozvěděli, že aby mohli zasílat obchodních sdělení svým ne-zákazníkům, měli by nějaký souhlas mít. O tom,...

E-mail marketing v roce 2021

Není žádným tajemstvím, že rok 2020 nám přinesl několik neočekávaných trendů ve způsobu uvádění produktů a služeb na trh. Co se ale nezměnilo, je to, že e-mail byl pro firmy i zákazníky důležitý nejen v České republice, ale po celém světě. Zajímá vás, co to pro e-mail znamená v roce 2021? Pak čtěte dál.