Všechny e-shopy na Shoptetu na jednom místě? Tak může vypadat správa vašich e-mailových kampaní. Čas je vedle financí v provozu online byznysu důležitou veličinou. Každý e-shopař má rád jednoduché a hlavně přehledné řešení ideálně s jednou administrací. Ne vždy se tohle přání může splnit. Pro všechny e-shopy na Shoptetu jsme proto připravili vychytanou funkci, která právě čas realizace e-mailingu a výdaje za tarif dokáže šetřit nejlépe.
V rámci integrace – doplňku pro Shoptet, který je k instalaci zdarma můžete nově propojit na jednu registraci více e-shopů. Stačí zadat v sekci integrace aktivační kód, který dorazí do emailu správce e-shopu hned po objednání doplňku a nastavit patřičné seznamy kontaktů.
Řešení šité na míru pro CZ a SK varianty obchodů
Představte si, že vytvoříte zajímavé sdělení pro .CZ zákazníky a pak ho pouze (pokud se shoduje cílová skupina) přeložíte pro .SK zákazníky. Proč ne? I pro tyto účely slouží možnost připojení více e-shopů se Shoptet doplňkem k jednomu účtu ve SmartEmailingu.
Už přemýšlíte, jak se bude právě ve vašem odvětví tato funkcionalita hodit? Vaše komunikace k objednávkám může být nyní ještě personalizovanější a lépe načasovaná. Ve vývoji navíc právě testujeme automatizace vhodné pro expedici online obsahu.
Náš tip: Používáte-li funkci 2v1 vytvořte si na každý e-shop samostatný seznam kontaktů a přidělte mu štítek. Následně si pak oštítkujte také kampaně.
Co vše umí integrace?
Integrace – SmartEmailing doplněk pracuje za vás. V reálném čase pečuje o databázi kontaktů, přijímá ze Shoptetu všechny nové objednávky, registrace i leady ze sběrových formulářů. Eviduje uplatněné slevové kupony, způsob platby a dopravy i vlastní stav objednávky.
Využívejte ve svém e-mailingu všechna data, která o zákaznících e-shop zná. S kontakty z různých e-shopů můžete nově pracovat napříč plně automaticky nebo si jen zjednodušit práci kopírováním jednotlivých nastavení. Posíláte dárek za nákup v podobě slev a kuponů? Pošlete ho až zákazník zboží získá e-mailem pomocí SMART kampaně.
Segmentace základ B2B a B2C komunikace
Používáte ceníky pro různé cenové hladiny, zákaznické skupiny? Segmentovat zákazníky je nyní ještě jednodušší. Propojení čerpá data z distribučních listů, ceníků přímo do vlastních polí.
Webtracking sleduje chování uživatelů, obsah nákupu, frekvenci i zájmové kategorie sortimentu. Informace ze zákaznických skupin každého propojeného Shoptetu rozlišujeme a přidáváme do databáze jako nová vlastní pole s názvem eshopu. Následně lze data jednoduše využít právě pro cílenou segmentaci nebo jako součást obsahu kampaní.
Co doplněk zajistí? Položky do e-mailu raz dva
Obsah rozesílek, tedy položky, které máte v e-shopu, rychle importujeme přímo do e-mailových šablon pomocí Google nebo Heureka feedu. Zde si pak stačí vybrat feed, ze kterého chcete čerpat.
Nedílnou součástí našich vylepšení pro Shoptet je také zabezpečení feedů. Při integraci e-shopu do SmartEmailingu vřele doporučujeme vložit hash, který si generujete v administrace e-shopu (nastavení XML feedy). Na bezpečí vašich dat nám záleží. Návod k zabezpečení feedu najdete v naší nápovědě.
Jednoduše za zvýhodněnou cenu pro e-shopy na Shoptetu
O tom, že e-mailing je kanál s největší návratností investic (ROI) již bylo řečeno mnoho. Informaci, že konverze není radno srovnávat přímo s výsledky PPC a jiných výkonnostních kanálů tu také jistě zmiňovat nemusíme. Ale že kontakt se zákazníky a pozitivní zákaznická zkušenost je nenahraditelná, Vám rádi zopakujeme. Aby se Vám lépe začínalo, připravili jsme pro všechny eshopy na Shoptetu speciální ceník tarifů.
Ještě si nejste jisti zda a jak integrovat svůj e-shop nebo jen nemáte kapacity si vše sami nastavit? Ozvěte se nám, tým služeb je připraven pomoci nejen v začátcích. sluzby@smartemailing.cz