Automatizace zákaznického zážitku

E-mailing zpravidla generuje největší část obratu. Klasické newslettery z tohoto balíku generují jen 15 %. 

Největší podíl na úspěchu mají automatizované kampaně, které reagují na chování zákazníků v reálném čase.

Klíčovou součástí aplikace SmartEmailing je pokročilá e-mailová automatizace. Komunikujte s vašimi zákazníky efektivně na základě jejich chování
a nákupních signálů.

Díky automatizaci

DOKÁŽETE VÍC

Posílejte e-maily reagující na vyhledávání ve vašem e-shopu, kampaně na opuštěný košík, nebo zahajte automatickou komunikaci díky znalosti předchozích nákupů. Pomocí pokročilých automatizovaných scénářů bude SmartEmailing komunikovat za vás.

Využijte synergie marketingových kanálů

Zákazníka můžete e-mailem provázet v rámci celého nákupního procesu. Pro každou fázi See – Think – Do – Care se hodí jiný způsob oslovení a e-mail v ní můžete doplnit jiným marketingovým kanálem: Facebook, Sklik, Viber apod.

 

Personalizace, po které jste toužili

Automatický scénář a krásné e-maily jsou jen začátek. Udělejte každou kampaň dokonale personalizovanou a posílejte svým zákazníkům přesně to, co chtějí ve chvíli, kdy to chtějí.

E-mail marketingová automatizace v bodech:

Nejoblíbenější automatické scénáře:

Svátky, výročí

Uvítací série

Upsell, crossell

Reaktivační kampaně

Opuštěné košíky/kategorie

Vojta Bulíř

Nechte automatizaci
pracovat za vás

Rádi pro vás na základě požadavků a dostupných dat připravíme individuální scénář na míru.

Poradíme vám i další marketingové kanály, které si pohodlně propojíte s aplikací SmartEmailing a vaše kampaně budou rázem efektivnější.