6-krokový e-mail marketingový funnel (proces)

Máte na webu webový formulář a sbíráte e-maily do své databáze? Super! První krok máte splněný. A jak se získanými kontakty dál pracujete? Komunikujete s nimi nějak? Určitě Vám doporučuji vytvořit si nějakou sérii automatizovaných e-mailů, díky kterým můžete budovat s Vašimi kontakty vztah a následně od Vás někteří i nakoupí.

Tomuto marketingovému komunikačnímu procesu, kdy se z návštěvníka stane zákazník říkáme funnel. V dnešní infografice si ukážeme, jak si můžete takový funnel vytvořit.

email_marketing_funnel

Kateřina Fišerová

Pomáhala rozjet email marketingové strategie desítkám českých firem. Dnes je manažerkou a lídrem značky SmartEmailing, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Propaguje myšlenky efektivního email marketingu jako nástroje pro budování vztahu se zákazníky. Nesnáší SPAM a jako lektorku a spíkra ji můžete potkat na konferencích. Více se dozvíte na www.katkafiserova.cz.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 648 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů