6-krokový e-mail marketingový funnel (proces)

Máte na webu webový formulář a sbíráte e-maily do své databáze? Super! První krok máte splněný. A jak se získanými kontakty dál pracujete? Komunikujete s nimi nějak? Určitě Vám doporučuji vytvořit si nějakou sérii automatizovaných e-mailů, díky kterým můžete budovat s Vašimi kontakty vztah a následně od Vás někteří i nakoupí.

Tomuto marketingovému komunikačnímu procesu, kdy se z návštěvníka stane zákazník říkáme funnel. V dnešní infografice si ukážeme, jak si můžete takový funnel vytvořit.

email_marketing_funnel

Petra Svobodová

je svobodná a šťastná online podnikatelka. Členka týmu Davida Kirše, kterému pomáhá nejen s publishingem na firemních blozích, ale i s marketingovými videi a tvorbou videonávodů pro podnikatele, např. jak si nastavit SmartSelling (MioWeb, FAPI, SmartEmailing a jiné podnikatelské aplikace pro podnikání).


Také pomáhá a radí online podnikatelům, jak díky videím mohou oslovit své zákazníky. Jejím cílem je dělat pro klienty animovaná videa, která jednoduše, zábavně a lidsky vystihnou podstatu, výhody a výjimečnost jejich projektu.


Je autorkou online kurzů Online Video Academy ,dále Milionový Web a tvůrkyní projektu Animačka.

Také ráda vaří, jí, cestuje, tancuje a vzdělává se :) Můj příběh si přečtete zde >>

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 27 562 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *