6-krokový e-mail marketingový funnel (proces)

Máte na webu webový formulář a sbíráte e-maily do své databáze? Super! První krok máte splněný. A jak se získanými kontakty dál pracujete? Komunikujete s nimi nějak? Určitě Vám doporučuji vytvořit si nějakou sérii automatizovaných e-mailů, díky kterým můžete budovat s Vašimi kontakty vztah a následně od Vás někteří i nakoupí.

Tomuto marketingovému komunikačnímu procesu, kdy se z návštěvníka stane zákazník říkáme funnel. V dnešní infografice si ukážeme, jak si můžete takový funnel vytvořit.

email_marketing_funnel

Kateřina Fišerová

Pomáhala rozjet email marketingové strategie desítkám českých firem. Dnes je manažerkou a lídrem značky SmartEmailing, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Propaguje myšlenky efektivního email marketingu jako nástroje pro budování vztahu se zákazníky. Nesnáší SPAM a jako lektorku a spíkra ji můžete potkat na konferencích. Více se dozvíte na www.katkafiserova.cz.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 722 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře
  1. This is so well written.

  2. Have to looking the all update for find the where is windows 10 internet explorer and seen the setting of batter browsing.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů