TOP 10

marketingových automatizací​

Stáhněte si online brožuru s nejpoužívanějšími scénáři marketingových automatizací a získejte inspiraci, jak můžete posunout svůj e-mailing na další úroveň.

Brožura TOP 10 marketingových automatizací

Posílejte zákazníkům jen to, co chtějí a to ve chvíli, kdy to chtějí.

E-shopům generuje e-mailing největší část obratu. Klasické newslettery z tohoto balíku zabírají jen 15 %. Největší podíl na úspěchu mají automatizované kampaně, které reagují na chování zákazníků v reálném čase a dokáží propojit e-mail s dalšími marketingovými kanály.

Svátek / narozeniny / výročí

Opuštěný košík

Uvítací scénář

Scénář po nákupu

Webinář

Budování vztahu s potenciálními klienty (B2B)

Reaktivační kampaň

Up-sell a Cross-sell

Zpětná vazba

Prodej kurzu

Brožura TOP 10 marketingových automatizací

PDF ke stažení zdarma TOP 10 scénářů

Už nemusíte přemýšlet, jak nejlépe vytvořit scénáře a jak začít. Vybrali jsme pro vás 10 nejpoužívanějších automatizací. Stačí si vybrat a nastavit je podle našeho vzoru. 

Kdo stojí za brožurou?

Spojili jsme síly, abychom vybrali ty „nej“ scénáře, se kterými jsme se u klientů setkali a které mají široké uplatnění ve většině oborů.

Tým SmartEmailingu

SmartEmailing, který přišel na trh v roce 2010, je česká služba pro kompletní správu e-mail marketingu. Díky vlastnímu odesílacímu modulu patří k nástrojům s nejlepší doručitelností v ČR a na Slovensku. V roce 2019 zahájil transformaci ve službu marketingové automatizace pro dokonalé cílení a personalizaci, díky které zefektivnily zákaznickou komunikaci firmy jako ESET, TV Nova, Zásilkovna, Vivantis, Innogy a další.​

Tým Včeliště

Tým Včeliště

Marketingová agentura Včeliště pomáhá od roku 2012 firmám a projektům dělat dlouhodobý obsahový marketing a proměňovat ho v konkurenční výhodu. Mezi její klienty patřily takové firmy jako Komerční banka, ERA reality, SupportBox nebo AXA. Pravidelně pořádá školení a vydává publikace ze světa obsahového marketingu.