Automation & Email Summit 2023
Czech On-line Expo

Top témata: 23 spíkrů, 22 přednášek. Špičky české e-mailové scénypřední automatizační profíci vystoupí společně 22. – 23. 2. 2023 na jediné události svého druhu: Automation & Email Summitu, který spojuje živou konferenci v rámci Czech Online Expa a online stream. Můžete u toho být. Pokud chcete získat z automatizace e-mailingu víc, než jste si mohli nechat jen zdát, přidejte se.

Jak?

ZDARMA v rámci online streamu (bez omezení)

Vysílat budeme na našich stránkách, odkaz na vysílání vám pošleme po přihlášení.

ŽIVĚ v rámci vstupenky na Czech Online Expo 2023

Počet míst v sále je omezený. V rámci COE se na vás těšíme na našem stánku B8.

Kdy?

22. 2. od 9:30 a 23. 2. 2023 od 8:30 hodin

Program

22.2.2023 – Středa

09:30 – 09:40

Zahájení středečního programu

09:40 – 10:05

Jak se peče takový úspěšný e-mailing na Shoptetu? Nakoukneme pod pokličku a ukážeme vám, že nápadem to v automatizaci pouze začíná. Projdeme si základní i pokročilé automatizované scénáře personalizované na míru různým e-shopům. Protože každý e-shop si zaslouží svůj originální automatizovaný příběh.

Řečník

Lucie je e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Jako Shoptet partner se specializuje na e-mailing e-shopů. Právě Shoptet je segment, který ve SmartEmailingu opečovává a směřuje vývoj dle reálných požadavků e-shopařů.

 

 

Věra Fišerová je Shoptet Specialistka ve SmartEmailingu, soustředí se na nalodění klientů, pravidelnou péči a optimalizaci jejich e-mail marketingu.

10:15 – 10:40

Zasílání newsletteru má svoje pravidla daná zákonem. Přesto velmi často dochází k nepochopení základních principů – jak pro rozesílku, tak už i samotný sběr osobních údajů. Pojďte si poslechnout jednoduchá pravidla a rady, jak správně sbírat souhlas, na co si dát pozor v informační dokumentaci a čemu se vyhnout při zasílání obchodních sdělení formou e-mailu a SMS.

Řečník

Josef je samostatný advokát, který se specializuje na IT právo, data protection, ale také právní oblasti e-commerce a marketingu. Jeho koníčkem je sledování vývoje v rámci technologií i marketingu, díky čemuž je pak dobrým rádcem při řešení složitých právních otázek.

10:50 – 11:10

Jak jsme využili e-mailingový nástroj k tomu, že po propojení s dalšími platformami sbíral data a distribuoval personalizovaná videa, ve kterých hrál hlavní roli čtenář Blesku? V přednášce vám ukážeme celý mechanismus této propracované a výsostně personalizované kampaně realizované pro Czech News Center a nastíníme role aplikací SmartEmailing, Meiro CDP a Motionlab.

Řečník

Honza je automatizační expert a garant oddělení e-mail specialistů ve SmartEmailingu. Zbožňuje data a hledání příležitostí, jak je využít pro maximálně personalizovaný zákaznický zážitek. Klientům SmartEmailingu pomáhá nacházet nové možnosti pro tvorbu automatizované komunikace, přičemž propracovaný e-mailing považuje za nejdůležitější komunikační kanál každé moderní firmy.

11:20 – 11:40

Nejdražší zákazníci jsou z akvizice. I to si uvědomil Ovocňák, český D2C (výrobce s vlastním e-shopem) na Shoptetu. V rámci retenčních kampaní proto nabídl svým zákazníkům pokročilou ponákupní péči s věrnostní programem Elity (Mehub). Díky nové integraci s tímto nástrojem zákazníci získávají ještě větší motivaci k dalším nákupům, protože svoje výhody formou ovobodů mají hned po ruce. Ovocňák své kampaně touto cestou skvěle personalizoval na úroveň 1:1 a drží si svůj originální vizuál newsletteru.

Řečník

Lucie je e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Jako Shoptet partner se specializuje na e-mailing e-shopů. Právě Shoptet je segment, který ve SmartEmailingu opečovává a směřuje vývoj dle reálných požadavků e-shopařů.

 

 

Tomáš Kořínek vede firmu Ovocňák, která vyrábí produkty z ovoce z českých sadů. V byznysovém prostředí se díky podnikatelské rodině pohybuje už od dětství, stál u zrodu myšlenky prodávat mléko přímo z farmy v mléčných automatech a vedl zastoupení mateřské firmy v Polsku.

 

Ondřej na volné noze vyvíjí, integruje a provozuje systémy pro optimalizaci obchodních nebo logistických procesů firem. S Jirkou Galandrem vytvořili Ellity, věrnostní systém pro každého e-shopaře, který buduje zákaznickou loajalitu.

11:50 – 12:25

Mnoho marketérů se spoléhá na čísla, která vidí ve statistikách (ať už e-mailových nástrojů, nebo např. Google Analytics), a bez znalosti kontextu je špatně vyhodnocuje. Na přednášce si řekneme, jak je dnešní měření e-mailových kampaní “křehké”, co všechno ovlivňuje open rate nebo click rate a jaký to má dopad třeba na vaše automatizované scénáře. Odpovíme na otázku, proč vám možná spadly meziročně příjmy z e-mailového kanálu, a podíváme se datům trochu na zoubek, abyste věděli, co děláte, když se na základě nich rozhodujete.

Řečník

Pavel je šéfem e-mail marketingového oddělení Etnetera Activate už 7. rokem. Předtím působil 11 let v Etneteře na pozici technického ředitele. Jeho specializací je technické nastavení kampaní, e-mailing postavený na datech a především doručitelnost. Neunikne mu špatně nastavená segmentace, oslovení ani chybějící čárka.

12:35 – 13:25

Panelová diskuze pro začátečníky, kteří se chtějí zorientovat v tématu doručitelnosti. Proč není doručitelnost samozřejmostí a na co je dobré dát si pozor? Vysvětlíme si zásadní pojmy (jako reputace, spamová past a další) a podíváme se, co vše má na doručitelnost e-mailů vliv.

Řečník

Martin Strouhal: Vývojář a architekt aplikace SmartEmailing.

 

 

 

Tomáš CharvátTomáš Charvát: Zakladatel společnosti Excello, VirusFree.

 

 

 

Štěpánka Lebedová: Produktová manažerka služby Email (Seznam.cz).

13:35 – 14:05

Co se píše v zákoně, je jedna věc. Co vám radí právníci, je věc další. Co by vás ale mělo zajímat nejvíce, je to, co si o konkrétních případech zasílání obchodních sdělení myslí Úřad pro ochranu osobních údajů – zejména pak, za co rozdává pokuty. Pojďte si poslechnout, jaké situace jsou podle ÚOOÚ hraniční a na co se ve svých kontrolách zaměřuje.

Řečník

Josef je samostatný advokát, který se specializuje na IT právo, data protection, ale také právní oblasti e-commerce a marketingu. Jeho koníčkem je sledování vývoje v rámci technologií i marketingu, díky čemuž je pak dobrým rádcem při řešení složitých právních otázek.

14:15 – 15:05

Zásahy spamových pastí mají fatální dopad na reputaci odesílatele. Překlepy, recyklované a pristine pasti… Jak se jich vyvarovat a jak je dostat ze stávající databáze? Proč jsou validátory mailovek tak trochu k ničemu a co dělat, když spam trapy proklikávají. Nabídneme pohled Seznam Emailu a VirusFree.

Řečník

Martin Strouhal: Vývojář a architekt aplikace SmartEmailing

 

 

 

Tomáš CharvátTomáš Charvát: Zakladatel společnosti Excello, VirusFree

 

 

 

David FingerDavid Finger stál u zrodu současné podoby Emailu a také vývoje podstatné části antispamu, který ovlivňuje doručitelnost.

15:15 – 15:35

Ukážeme si základní nastavení e-mail marketingu u klienta na Shoptetu a řekneme si, proč jsou pravidelné rozesílky a správné nastavení základní automatizace důležité pro váš e-mail marketing. A třeba i pro ztrojnásobení procenta podílu z tržeb nebo úspěšné budování brandu.

Řečník

Věra Fišerová je Shoptet Specialistka ve SmartEmailingu, soustředí se na nalodění klientů, pravidelnou péči a optimalizaci jejich e-mail marketingu.

15:45 – 16:15

E-shop Megapixel dlouhodobě investuje spoustu energie do tvorby obsahu. Jejich magazín pro fotografy patří mezi nejčtenější média v dané branži a pro Megapixel jde o významnou část marketingového mixu. Jak se obsah podílí na budování fotografické komunity? A co se stane, když zkombinujete “statický” obsah, pokročilou e-mailingovou automatizaci a data z CDP platformy Meiro? Podíváme se na e-mailingový use-case, který v loňském roce zvítězil v soutěži WebTop100 v kategorii retenčního marketingu.

Řečník

Honza je automatizační expert a garant oddělení e-mail specialistů ve SmartEmailingu. Zbožňuje data a hledání příležitostí, jak je využít pro maximálně personalizovaný zákaznický zážitek. Klientům SmartEmailingu pomáhá nacházet nové možnosti pro tvorbu automatizované komunikace, přičemž propracovaný e-mailing považuje za nejdůležitější komunikační kanál každé moderní firmy.

16:25 – 16:50

Ukážeme si, jak GUG.cz používá SmartEmailing k posilování značky a jaké výsledky měří a pozoruje. Přednáška je vhodná zejména pro ty, kteří chtějí začít se psaním newsletterů a mají z toho obavy. Cílem přednášky je podělit se o konkrétní postupy, které jsme v GUGu nastavili a vyladili. Řekneme si, co nám (ne)funguje a co s tím.

Řečník

Lída Kasalová je spolu-navigátorkou komunity GUG.cz, která vzdělává Česko v technologiích. Má zkušenosti s obchodem, marketingem a projektovým řízením z českých společností a manažerským účetnictvím z Polska, kde 4 roky žila. Je mámou 2 dětí a svůj volný čas věnuje spaní, psaní a zpívání.

23.2.2022 – Čtvrtek

8:30 – 8:40

Zahájení čtvrtečního programu

8:40 – 9:00

Jde snížit náklady na e-mailing, ale přitom přinést více konverzí? Na case study, kterou jsme tvořili společně se značkou Unuo, vám ukážeme, že méně je někdy více. Zvýšili jsme efektivitu e-mailing marketingu a snížili PNO (podíl nákladů na obratu) pod 7 %. Ukážeme si, co se povedlo, ale zároveň se s vámi podělíme i o dva fuckupy.

Řečník

Lucie je e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Jako Shoptet partner se specializuje na e-mailing e-shopů. Právě Shoptet je segment, který ve SmartEmailingu opečovává a směřuje vývoj dle reálných požadavků e-shopařů.

9:10 – 9:30

Prozradíme vám, jak Swissten.eu získali 16% konverzní poměr u nových leadů, které získali téměř bez práce. Ukážeme si prakticky, jak kontakty můžete získávat, jak s nimi dál pracovat v rámci automatizovaných scénářů a jak docílit, aby vám přinesly kýžený výsledek.

Řečník

Jaroslav je zakladatel projektu dekovacka.cz, který propojuje e-shopy a pomáhá jim získávat nové zákazníky.

 

 

 

Jirka působí ve SmartEmailingu jako e-mail marketing specialista. Aktuálně pomáhá klientům v rámci služeb, kdy nastavuje jejich e-mail marketing a především se snaží klienty učit, jak dělat e-mailing správně.

9:40 – 10:00

Propojili jsme SmartEmailing s objednávkovým systémem Národního divadla, automatizovali dynamické připomínky divadelních představení a ušili je každému divákovi na míru. Výsledek? Open rate 70 %. Přijďte si poslechnout, jak spojení SmartEmailingu a Národního divadla fungovalo v praxi.

Než v roce 2016 objevila kouzlo e-mailingu, byla Hanka knihovnicí. Z jejích hlubokých znalostí a vášně pro přesnost v minulosti těžily takoví e-commerce hráči, jako jsou Feedo.cz či Bonami. Dnes Hanka pomáhá rozvíjet e-mailové automatizace klientům ve SmartEmailingu.

 

Lukáš BuchtaLukáš působí ve SmartEmailingu jako vedoucí týmu account manažerů a řeší každodenní potřeby významných klientů. Zkušenosti nasbíral v PwC Česká republika, ve kterém působil jako konzultant kybernetické bezpečnosti, nebo v ESETu, kde se poprvé přiblížil k e-mail marketingu.

10:10 – 10:35

Chcete začít s e-mailovým marketingem nebo ho dělat konečně pořádně a efektivně? Ukážeme si, jak e-mailovou komunikaci nastartovat (nebo restartovat), aby byli odběratelé na vaše e-maily dobře naladění, aby se na ně těšili a aby se vám e-mailing nejen zaplatil, ale i vydělával. Zároveň se také vyhnete potenciálním problémům (s doručitelností, nahlašováním jako spam a podobně). První e-maily, které rozešlete, jsou totiž velmi důležité.

Řečníci

Jakub se věnuje e-mailovému marketingu už více než 10 let. Pomáhá malým, středním i velkým klientům, aby jim nejen e-mailová komunikace přinášela větší obraty, ale také (a hlavně), aby e-maily odběratele bavily.

10:45 – 11:35

Česká e-commerce loni poprvé v historii klesla. Počet e-shopů se snížil na něco málo přes 50 tisíc. E-mailing jako nejvýkonnější kanál marketingového mixu proto získává ještě více na významu. Začínají se k němu obracet i zarytí odpůrci newsletterů. Meziroční míra otevření vzrostla a stoupá i počet e-mailů ve schránkách příjemců. Mění se však jejich obsah. Osobní komunikace se přesunula na 1:1 komunikátory (messenger, whatsapp apod.) a e-mail se využívá více pro formální komunikaci. Co to znamená? E-mail je nadějí pro vás i pro vaši konkurenci. Letošní rok bude o retenci. Jak se starat o stávající zákazníky, udržet je angažované s chutí nakupovat opakovaně? Jak k tomu využít data, automatizaci nebo AI?

Řečník

Kateřina vstoupila do světa online marketingu už před 14 lety. Z univerzální markeťačky v agentuře Acomware se vyhoupla na garantku e-mailingu a copywritingu. O pár let později pomáhala na volné noze desítkám klientů zvyšovat výkonnost e-mailingu a dnes stojí v čele SmartEmailingu, předního českého nástroje na e-mailovou a marketingovou komunikaci. Šíří osvětu o důležitosti doručitelnosti, miluje automatické scénáře a hledání souvislostí v datech.

Jana se marketingové komunikaci věnuje přes 10 let. Má bohaté zkušenosti s přípravou obsahové strategie, publikačních plánů a sdílením obsahu pro webové stránky, e-mailing, sociální média a další oblasti nejen online marketingu. Při své práci se blíže setkala z různorodými oblastmi produktů a služeb, jako jsou cestovní ruch, farmacie, knižní nakladatelství nebo sportovní kurzy. Poslední 4 roky se věnuje výhradně e-mailovému marketingu pro klienty Sherpas TECH, o kterém také pravidelně píše na firemním blogu.

Denisa je e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Klientům se věnuje v rámci e-mail marketingových služeb, kdy přemýšlí nad nejlepší strategií a dává dohromady automatizované kampaně, které jsou zaměřené na výkon. Věnuje se také kódování a grafice.

 

Dana je specialistka na e-mail marketing a automatizace v online podnikání. Vytváří byznys strategie na míru a nastavuje e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni. Původní profesí je právnička, proto navrhované marketingové strategie a e-mailing v sobě zahrnují i právní souvislosti a respektování legálních možností.

11:45 – 12:15

Podíváme se jaké změny nás s novým GA4 čekají, co to pro nás znamená (ať už z pohledu implementace nebo reportingu), na co si dát pozor a čeho bychom se měli vyvarovat. Na přednášce si také ukážeme, co je důležité mít a jak postupovat při migraci z UA na GA4. Nakonec si zopakujeme jak pracovat s emailovými kampaněmi, aby se správně zobrazili v GA4.

Řečník

Už cca 10 let se věnuje analytice a také má rád společnosti na 3 písmena, od IBM přes AVG se dostal do společnosti MSD, kde v globálním týmu orchestruje digitální analytiku napříč světem. Kromě toho spoluzaložil agenturu Marketing Makers, která pomáhá klientům růst v digitálním světě. Pokud si nehraje s daty, tak někde běhá, ochutnává jídlo nebo si užívá lahodný šálek kávy.

12:25 – 13:15

Jak významně zvýšit efektivitu automatizovaných kampaní? Třeba pomocí propracované agregaci dat, profile stitchingu a aktivace ve správnou chvíli správným komunikačním kanálem. V této přednášce se dozvíte o výzvách, které s sebou nese omnichannel komunikace postavená na datech, a zjistíte, proč je e-mailing stále nejvýraznějším kanálem pro aktivaci zákazníka.

Řečník

Vojta je expert na marketingová data, automatizace a pokročilé technologie. Ve SmartEmailingu má na starost oddělení služeb klientům a jeho náplní je vymyslet a spolu se specializovanými týmy dodat optimální a udržitelné řešení.

 

 

Jiří je produktovým manažerem v Meiro CDP. Zaměřuje se na hledání a definování nových funkcí a partnerství, která naplní současné i budoucí potřeby klientů a zapadnou do nově vznikajících ekosystémů marketingových dat a digitálního marketingu. Za sebou má zkušenosti z digitálního marketingu pro Aukro a bezmála 10 let v agentuře Fragile.

 

Honza je automatizační expert a garant oddělení e-mail specialistů ve SmartEmailingu. Zbožňuje data a hledání příležitostí, jak je využít pro maximálně personalizovaný zákaznický zážitek. Klientům SmartEmailingu pomáhá nacházet nové možnosti pro tvorbu automatizované komunikace, přičemž propracovaný e-mailing považuje za nejdůležitější komunikační kanál každé moderní firmy.

13:25 – 13:55

Jak se peče takový úspěšný e-mailing na Shoptetu? Nakoukneme pod pokličku a ukážeme vám, že nápadem to v automatizaci pouze začíná. Projdeme si základní i pokročilé automatizované scénáře personalizované na míru různým e-shopům. Protože každý e-shop si zaslouží svůj originální automatizovaný příběh.

Řečník

Věra Fišerová je Shoptet Specialistka ve SmartEmailingu, soustředí se na nalodění klientů, pravidelnou péči a optimalizaci jejich e-mail marketingu.

 

 

 

Lucie je e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Jako Shoptet partner se specializuje na e-mailing e-shopů. Právě Shoptet je segment, který ve SmartEmailingu opečovává a směřuje vývoj dle reálných požadavků e-shopařů.

14:05 – 14:30

Trend tmavého režimu každoročně roste – loni ho používala více než třetina celosvětových uživatelů. Jste na něj připraveni? Víte, jak ho správně nastavit pro svůj e-mailing? Vezmeme to od základů a řekneme si, čemu se vyhnout a co naopak udělat, aby dark mode fungoval tak, jak má.

Řečník

Kristýna je e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu, kde vede kodérský tým. V oddělení e-mail marketingových služeb se zaměřuje zejména na pomoc klientům s jejich newslettery. 

14:40 – 15:30

Panelová diskuze plná datových otázek a odpovědí. Jaké datové zdroje využívá komplexní digitální marketing v e-commerce? A jak velký přínos mají tato data na výkon digitálního marketingu? Zajímat nás také bude, jaký dopad a potenciál mají kvalitní data na jednotlivé kanály omnichannelu. A co na všechna ta datová “kouzla” české právo? Jaká jsou omezení a na co si dát pozor při sbírání, zpracovávání a využívání dat v omnichannelu? Zjistíme, že realita není tak černá, jak se často při zavádění nové legislativy na první pohled zdá.

Řečník

Josef je samostatný advokát, který se specializuje na IT právo, data protection, ale také právní oblasti e-commerce a marketingu. Jeho koníčkem je sledování vývoje v rámci technologií i marketingu, díky čemuž je pak dobrým rádcem při řešení složitých právních otázek.

 

Jiří je produktovým manažerem v Meiro CDP. Zaměřuje se na hledání a definování nových funkcí a partnerství, která naplní současné i budoucí potřeby klientů a zapadnou do nově vznikajících ekosystémů marketingových dat a digitálního marketingu. Za sebou má zkušenosti z digitálního marketingu pro Aukro a bezmála 10 let v agentuře Fragile.

 

Vojta je expert na marketingová data, automatizace a pokročilé technologie. Ve SmartEmailingu má na starost oddělení služeb klientům a jeho náplní je vymyslet a spolu se specializovanými týmy dodat optimální a udržitelné řešení.

15:40 – 16:15

Ukážeme si základní nastavení e-mail marketingu u klienta na Shoptetu a řekneme si, proč jsou pravidelné rozesílky a správné nastavení základní automatizace důležité pro váš e-mail marketing. A třeba i pro ztrojnásobení procenta podílu z tržeb nebo úspěšné budování brandu.

Řečník

Věra Fišerová je Shoptet Specialistka ve SmartEmailingu, soustředí se na nalodění klientů, pravidelnou péči a optimalizaci jejich e-mail marketingu.

Naši speakři

Martin Strouhal

Martin Strouhal

Tomáš Charvát

Tomáš Charvát

Vojta-Bulíř-1

Vojta Bulíř

Jirka-Svoboda-scaled-e1635592004946

Jirka Svoboda

Jan-Krčmář-scaled-e1635591896501

Jan Krčmář

Hana Trolerová2

Hana Trolerová

Denisa-Vávrová-scaled-e1635592049574

Denisa Vávrová

Lucie-Prokopová-scaled-e1635592088548

Lucie Prokopová

batrla

Josef Bátrla

jakub-cizmar

Jakub Čižmář

Jiří Hejl

Jiří Hejl

Pavel Pola

Pavel Pola

1670445978048

Věra Fišerová

David Finger

David Finger

ondřej polách

Ondřej Polách

lída kasalová

Lída Kasalová

Dana Hanousková

Dana Hanousková

Lukáš Teplý

Lukáš Teplý

štěpánka lebedová

Štěpánka Lebedová

jana šobrová

Jana Šobrová

Kristýna Fialková

Kristýna Fialková

Jaroslav Janíček

Jaroslav Janíček

Lukáš Buchta

Lukáš Buchta

Záznam vybraných přednášek zdarma

Každý online účastník získá po skončení (a zpracování videí) záznam ze 3 vybraných přednášek, které si sám vybere zdarma. Pro všechny přihlášené je připraveno i další překvapení.

Navíc zdarma SMARTBOOK Automatizační desatero

Už nemusíte přemýšlet, jak nejlépe vytvořit scénáře a jak začít. Vybrali jsme pro vás 10 nejpoužívanějších automatizací. Stačí si vybrat a nastavit je podle našeho vzoru. 

Registrace zdarma