Jak PackWay propojuje e-mailing s online reklamou

Jak PackWay propojuje

e-mailing s online reklamou

Jak využít potenciál svých zákazníků naplno? V PackWay, kde stojí za e-shopy jako Blancheporte.cz a Magnet3p.cz, si odpověděli – v propojení e-mail marketingu a online reklamy!

V PackWay dlouhodobě dobře pracují v e-mail marketingu se zákazníky podle angažovanosti. Podívejte se, jak skrze e-mailing chytře zapojili reklamní kampaně na Metě a jaká jim to přineslo čísla.
Case study vám přinášíme ve spolupráci s agenturou Advisio.

Výzva

E-mailing je pro PackWay dlouhodobě klíčový kanál.

Otázka ale zněla:

  • Jak znovu oslovit zákazníky, kteří na e-maily nereagují?

 

  • Jak využít kontakty s vysokou angažovaností pro retargeting v reklamních systémech?

 

  • Jak efektivně vyhodnocovat dopady jednotlivých publik?

 

Řešení

SmartEmailing → automatické posílání segmentů do reklamních systémů.

Primární publika:

  • Kontakty s angažovaností A.

  • Kontakty s angažovaností B a C.

  • Kontakty, které otevřely e-mail, ale nenakoupily.

  • Kontakty s opuštěným košíkem.

Další publika:

  • Zákazníci s vyšší kumulovanou útratou, ale bez nákupu v posledním roce.

  • Segmentace podle pohlaví a produktových kategorií.

Díky tomu mohla agentura Advisio cílit odděleně na různé skupiny a testovat jejich výkon v kampaních.

Jak to fungovalo v praxi

Na Metě

  • Využití více seznamů zákazníků → rozdělení na „už nakoupili“ vs. „projevili zájem, ale nenakoupili“.

 

  • Hodnotnější publika = nižší PNO, proto se zaměřili hlavně na bývalé zákazníky a engaged kontakty.

 

  • Využití i pro komunikaci TOP kategorií a slevových akcí.

 

Výsledky a zhodnocení

Blancheporte a MAGNET 3P:

  • Kontakty s angažovaností A jednoznačně nejvíce konvertují a pravidelně nakupují.

  • U B a C segmentů je návratnost slabší – vyplatí se detailnější segmentace (podle kategorií, typů produktů).

  • Meta kampaně ukázaly, že publika, která již nakoupila nebo jsou engaged, dosahují dlouhodobě lepších výsledků a nižšího PNO.

Hlasy z projektu

„Automatické odesílání seznamů zákazníků je určitě přínos. Agentura s nimi aktivně pracuje a vidíme v tom prostor pro další ladění strategie a testování.“

 

PackWay, Jarmila Pavlíková

„Největší hodnotu pro nás mají seznamy uživatelů, kteří už nakoupili – drží nejnižší PNO napříč kampaněmi. Engaged publika také fungují velmi dobře.“

 

Advisio

Co dál?

  • Prohloubit segmentaci podle produktů a kategorií → ještě větší personalizace.

     

  • Společný call s agenturou Advisio → doladění podmínek pro publika, návrh nových scénářů.

     

  • Další testování v reklamních systémech, aby se naplno využila síla velké databáze PackWay.

     

Shrnutí

Propojení e-mailingu a reklamních systémů je skvělý doplněk, který pomáhá lépe zhodnotit databázi.
U PackWay se jasně ukazuje, že angažovaní zákazníci (A) jsou zlatý důl.
U méně angažovaných je nutná chytřejší segmentace a personalizace.

Integrace SmartEmailingu s reklamními platformami otevírá další možnosti pro efektivní práci s daty – a přináší výsledky, které stojí za to dál rozvíjet.

Korporace, které nám důveřují

Markéta Mazačová

Od žurnalistiky a historie k PR a do marketingu, ale vždycky tak nějak u psaní. Nejradši píšu pro značky, které mají jasný a výrazný tone of voice a nebojí se odlišit. Baví mě ghostwriting, komunikační minimalismus i popkulturní odkazy. Trápí mě pomlčky a spojovníky a ve volném čase hledám ta správná slova.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: Vaše mise: Nekompromisně úspěšný retenční e-mail marketing


Nabídka na míru

Online školení

Individuální školení

Sběr kontaktů a nastavení uvítací série

RFM analýza

Správa e-mailových kampaní

Přechod z jiného nástroje

Audit vašeho e-mail marketingu

Automatizované kampaně

E-mailová šablona na míru

Služby

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.