Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Počítadlo v e-mailu za 3, 2, 1!

Návod, jak na odpočet v e-mailu

Akční nabídky, urgence, časově omezené akce a jejich vizualizace může uživatele přesvědčit o tom, že je správný čas nakoupit nebo udělat konkrétní akci než stanovený čas vyprší. A proto přinášíme krátký návod, jak dostat počítadlo jednoduše i do vašeho newsletteru tvořeného v editoru.

1. Najdete vhodný nástroj

Na internetu najdete hodně on-line nástrojů, které vám po vyplnění pár polí vygenerují přesně takové počítadlo, jaké potřebujete. Zdarma můžete využít například Countdownmail nebo i námi zvolený Sendtric.

V nástroji vyplníte váš e-mail, požadovanou časovou zónu (Europe/Prague), požadovaný konec odpočtu a jazyk (Czech). Dále si zvolíte barvu pozadí, popisků a čísel. Využít můžete vaše firemní barvy nebo barvy newsletteru, ale vždy tak, aby byl odpočet na první pohled dobře čitelný. Poté už jen kliknete na tlačítko ‘Generate’ a vpravo se zobrazí náhled.

2. Zkopírujete URL adresu počítadla

Dole pod náhledem počitadla se automaticky vygeneruje kód, který můžete použít pro HTML šablonu. V případě, že chceme vkládat počítadlo přes Smart Editor, zkopírujeme jen část kódu se zdrojem (URL) počítadla. Najdete ji za značkou img src mezi uvozovkami a kopírujete celou URL adresu bez uvozovek.

3. Vložíte počítadlo do e-mailu

Poté přejdete do SmartEmailingu a konkrétního e-mailu nebo šablony, kam chcete odpočet vložit. V editoru vložíte prvek obrázek (nebo upravíte stávající) a přes úpravu obrázku jdete do nastavení ‘Změnit obrázek’. Zvolíte možnost ‘Zadat adresu (URL)’ a vložíte zkopírovanou adresu. Potvrdíte tlačítkem ‘Použít’ a odpočet je hned vidět v těle e-mailu.

Celý e-mail uložte, dokončete a pošlete na vybraný segment. Tadá, už můžete jen sledovat, jak vteřiny ubývají a blíží se konec (nebo možná i začátek) vaší akce.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 64MB (12.5% of 512MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.