Kompletní záznam konference Ze života Emailu 2019  nyní k dispozici >> 

Počítadlo v e-mailu za 3, 2, 1!

Návod, jak na odpočet v e-mailu

Akční nabídky, urgence, časově omezené akce a jejich vizualizace může uživatele přesvědčit o tom, že je správný čas nakoupit nebo udělat konkrétní akci než stanovený čas vyprší. A proto přinášíme krátký návod, jak dostat počítadlo jednoduše i do vašeho newsletteru tvořeného v editoru.

1. Najdete vhodný nástroj

Na internetu najdete hodně on-line nástrojů, které vám po vyplnění pár polí vygenerují přesně takové počítadlo, jaké potřebujete. Zdarma můžete využít například Countdownmail nebo i námi zvolený Sendtric.

V nástroji vyplníte váš e-mail, požadovanou časovou zónu (Europe/Prague), požadovaný konec odpočtu a jazyk (Czech). Dále si zvolíte barvu pozadí, popisků a čísel. Využít můžete vaše firemní barvy nebo barvy newsletteru, ale vždy tak, aby byl odpočet na první pohled dobře čitelný. Poté už jen kliknete na tlačítko ‚Generate‘ a vpravo se zobrazí náhled.

Sendtric.com

2. Zkopírujete URL adresu počítadla

Dole pod náhledem počitadla se automaticky vygeneruje kód, který můžete použít pro HTML šablonu. V případě, že chceme vkládat počítadlo přes Smart Editor, zkopírujeme jen část kódu se zdrojem (URL) počítadla. Najdete ji za značkou img src mezi uvozovkami a kopírujete celou URL adresu bez uvozovek.

Sendtric.com

3. Vložíte počítadlo do e-mailu

Poté přejdete do SmartEmailingu a konkrétního e-mailu nebo šablony, kam chcete odpočet vložit. V editoru vložíte prvek obrázek (nebo upravíte stávající) a přes úpravu obrázku jdete do nastavení ‚Změnit obrázek‘. Zvolíte možnost ‚Zadat adresu (URL)‘ a vložíte zkopírovanou adresu. Potvrdíte tlačítkem ‚Použít‘ a odpočet je hned vidět v těle e-mailu.

Celý e-mail uložte, dokončete a pošlete na vybraný segment. Tadá, už můžete jen sledovat, jak vteřiny ubývají a blíží se konec (nebo možná i začátek) vaší akce.

Natálie Brožová

Marketing Specialist

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 628 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů