Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Juraj Harkabuzík

AI je pro zákaznickou péči jako stvořená

Natália Smolka

Saas aplikace mě baví už hodně dlouho, ale až ve SmartEmailingu jsem si uvědomila, jak dokáží pomoct a ulehčit práci marketérům nebo obchodníkům. Jako marketingová specialistka ukazuji světu, že i nemožné se stáva skutečným.

Juraj Harkabuzík

Jurajem Harkabuzíkem je CEO MediaCall.

O čem jsme se bavili:

  • Jestli existuje oblast, kde AI umí opravdu efektivně šetřit čas, energii a náklady, je to zákaznická péče.

  • V čem je AI lepší než zaměstnanec?

  • V čem naopak stále tahá za kratší konec?

  • O nutnosti kvalitního systému pro zákaznickou péči.

Další podcasty

Když o copywriterovi nevíte, je to ideální
Jak úspěšně vstoupit na marketplace? V Dedoles to ví.
UX je vždycky o pochopení zákazníka
AI nás zbaví zbytečné práce. Přidanou hodnotu člověka nenahradí
Největší nevyužitý potenciál v e-commerce je v B2B
Firmy chtějí, aby recenze byly autentické i přísné

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.