Ve středu 15. 9. 2021 poslanecká sněmovna přehlasovala senát a schválila novelu zákona o elektronických komunikacích. Znamená to, že od 1.1. 2022 bude možné ukládat cookies pouze se souhlasem návštěvníků webu. Tato změna je zásahem do digitálního marketingu a pravděpodobně vzbudí podobnou vlnu pozornosti jako GDPR.
Co to znamená pro personalizaci reklam, nebo digitální a e-mail marketing? O tom si v podcastu Ze života e-mailu povídá Ondřej Ratajský s advokátem Josefem Bátrlou.
Rozhovor si také můžete přečíst na našem blogu.
Máme řešení pro
Pomoc a podpora
Přihlaste se k odběru novinek
Nejdůležitější novinky z naší aplikace přímo na váš e-mail.
Nejdůležitější novinky z naší aplikace přímo na váš e-mail.
Stáhněte si E-book: Vaše mise: Nekompromisně úspěšný retenční e-mail marketing
Nabídka na míru
Online školení
Individuální školení
Sběr kontaktů a nastavení uvítací série
RFM analýza
Správa e-mailových kampaní
Přechod z jiného nástroje
Audit vašeho e-mail marketingu
Automatizované kampaně
E-mailová šablona na míru
Služby
Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma
Stáhněte si CHECKLIST zdarma
Stáhněte si CHECKLIST zdarma
Registrace na workshop
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Vyplňte prosím své údaje
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.