Poslední volná místa na školení DORUČITELNOST (24. 3.) a PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Školení DORUČITELNOSTI začíná za

Hodin
Minut
Sekund
Logo SmartEmailing

A/B testování: Poznejte své zákazníky

Mají vaši zákazníci radši, když jim tykáte, nebo vykáte? Nevydrží nekliknout na dokonalou fotku vašeho zboží, nebo je radši udržíte u monitoru pořádně šťavnatým textem? Pokud nevíte, měli byste to co nejdříve napravit a začít se věnovat A/B testování.

A/B testování je důležité pro správné nastavení e-mailingových kampaní, které příjemce zpráv nejlépe navedou k akci. Možnost optimalizovat zasílané zprávy tak, aby byly pro čtenáře co nejlákavější, je jednou z největších výhod e-mail marketingu.

Jak správně postupovat?

Pro A/B testování budete potřebovat vhodný nástroj jako SmartEmailing nebo GetResponse. Váš newsletter nejdříve zašlete dvěma menším skupinám příjemců. Teprve na základě vyhodnocení rozešlete zprávu zbytku databáze.

Výsledky testování vám na podobné typy kampaní poslouží také do budoucna, nelze z nich ale čerpat do nekonečna. Jak se časem vaše databáze bude měnit, budou zastarávat také výsledky.

Co všechno můžete testovat?

  • předmět e-mailu,
  • oslovení a přístup k adresátovi,
  • texty jednotlivých částí e-mailu,
  • rozvržení s obrázky nebo textový e-mail,
  • varianty obrázků,
  • call to action s tlačítkem, nebo bez,
  • čas odeslání e-mailu.

Možná přijdete na něco dalšího, vhodného právě pro váš e-mailing. Ačkoliv jde testovat velké množství různých metrik, při každém A/B testu se pro přehlednost zaměřte pouze na jednu věc.

Zužitkujte výhody A/B testování díky summitu EMOS 2017

Chcete-li e-mailingem zefektivnit své podnikání, pořiďte si kompletní balíček záznamů z Email Marketing Online Summit 2017. A/B testování od A po Z probral na webináři řečník Pavel Pola.

Koupit záznam EMOS 2017.

Ve firmě Etnetera Activate vede už čtvrtým rokem tým zabývající se chytrým e-mail marketingem založeným na datech. Předtím působil 11 let na pozici technického ředitele ve firmě Etnetera. Má rozsáhlé zkušenosti s více než 10 e-mailovými nástroji, zabývá se do hloubky doručitelností e-mailů, přednáší o správných postupech chytrého e-mailingu na konferencích, spolupodílel se na přípravě semináře o e-mailingu na DigiSemestru a je na něm poznat na první pohled, že e-mailing je jeho vášeň.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 12MB (4.69% of 256MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.