Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Úspěšně podnikat na internetu se dá, i když je vám 50+

Miluje malbu horkým voskem a je certifikovanou lektorkou této výtvarné techniky. Pomáhá lidem kreativně tvořit, objevovat svět barev a pochopit jak prostřednictvím nich můžeme ovlivňovat naše emoce a zlepšovat  si tak zdraví a každodenní život. Její věk 50+ pro ní není překážkou, protože miluje život. Inspiruje ženy a pomáhá jim pochopit, že i v tomto věku mají co nabídnout a žít život podle svých představ.

jana

Mohla bys nám na úvod říci pár vět o sobě? V čem podnikáš, jak dlouho a co na internetu konkrétně prodáváš?

Vo veku 50 rokov som ostala nezamestnaná a dostavili sa veľké depresie. Ťažko som túto situáciu zvládala, cítila som sa frustrovaná. Až raz v noci sa mi niečo stalo. Vnútorný hlas ma prinútil vstať a ísť k počítaču. Tam som našla slovo enkaustika a mne za začal meniť život od základov. Milujem maľbu horúcim voskom a som certifikovanou lektorkou tejto výtvarnej techniky.

Pomáham ľuďom kreatívne tvoriť, objavovať  svet farieb a pochopiť ako prostredníctvom nich môžeme ovplyvňovať naše emócie a zlepšovať  si tak zdravie a každodenný život. Tým, že som aj poslucháčkou 3. ročníka na TUKE spustila som projekt pre ženy 50+, kde ich motivujem a inšpirujem, že život vo veku 50+ nekonči, ba práve začína.

Podnikám od 1.1.2015 a  na internete predávam e-knihy, online kurz a semináre na živo spojené s výtvarnou technikou enkaustika a veci s tým spojené.  Moje weby http://www.janabakicova.sk/ a  http://zena50plus.sk/ .

S jakými největšími překážkami jsi se setkala, když jsi začala podnikat na internetu?

Moje podnikanie je prevažne na internete. Mala som veľké šťastie na začiatku, lebo  mi do cesty vošla Stáňa Mrázková so svojim online kurzom Podnikanie z pláže. Ani na chvíľu som neváhala a šla do toho. Spočiatku to bolo veľmi náročne, lebo kurz je plný nových vecí.

Som veľká bojovníčka a vzdávať sa to nebolo riešenie, no vedela som a bola presvedčená, že toto je tá správna cesta. Mnohokrát som sedela celé hodiny pokiaľ som prišla na veci súvisiace s webom. Preplakala som veľa noci, rodina do mňa hučala, že nech sa radšej zamestnám. Nie kričala som a prestala som ich počúvať, dnes som na seba hrdá, že som to zvládla.

Tak to palec nahoru, že jsi se nevzdávala a nakonec uspěla 🙂 S kolika kontakty jsi začínala a jak jsi vlastně začala budovat svou databázi?

Začínala som s nulou, napísala som e-knihu zdarma, ktorú mi zať skritizoval až po čiernu zem. Platenú e-knihu som musela odložiť a dokončila až o rok. To, čo sa zdalo na začiatku tak jasné, počas kurzu u Stáni sa začalo meniť a ja som pochopila, že to musím celé prekopať od základov. Urobila som novú e-knihu zdarma a krátky videokurz zdarma, obidve veci súviseli s výtvarnou technikou enkaustikou a tu začali padať do databázy kontakty. Za mesiac som mala to, čo predtým mi trvalo polroka.

Proč jsi si vybrala právě SmartEmailing pro realizaci strategie email marketingu?

Ako som spomenula, oslovila má Stánina ponuka a tam bol celý balík spojený aj s SmartEmailingom. Na začiatku kurzu som vedela akurát to, že je to zber kontaktov a nejaká rozosielka. Verila som Stáni a kurz ukazoval, že sa to naučím.

Jak konkrétně využíváš SmartEmailing ve svém podnikání?

Moja odpoveď je vždy. Napísaný nový článok ide na databázu, akcie súvisiace s kampaňami mojich platených e-kníh, seminára alebo online kurzu. Je to pre mňa neoddeliteľná súčasť mojej práce na webe a pri podnikaní.

Takto Jana sbírá emailové kontakty na úvodní stránce webu: 

jana1

Poté, co přijdete na samotnou stránku, nabízí Jana výměnou za email svůj eBook: 3 základné pomôcky k tvorbe enkaustikou

jana2

Můžeš nám prozradit, kolik se Ti podařilo již získat kontaktů do Tvé databáze? Za jak dlouho a jak jsi toho docílila?

Po 10 mesiacoch zberu to bolo veľmi slabé. Mám veľmi špecifickú skupinu na maľovanie horúcim voskom .Zlom nastal pred Vianocami, keď som spravila e-knihu zdarma a videokurz k výtvarnej technike. Za mesiac som mala skoro 150 novych kontaktov. Po roku a pol som na hranici 730. Spočiatku som bojovala o každý kontakt a bola smutná, keď sa niekto odhlásil. Po čase, keď som sa naučila písať články, napísať email na databázu, už to neriešim.

Kontakty pribúdajú samé. Začala som točiť videá a to ľudí zaujíma. Na začiatku má nikto nepoznal, dnes som jediná na Slovensku a môžem povedať aj v Čechách, ktorá má túto výtvarnú techniku ako podnikanie a napísané cele technologické postupy k nej. Dokonca aj moja školiteľka mi vďaka tomuto podnikaniu ponúkla spoluprácu.

Jana má na webu i samostatnou záložku v menu “eBook zdarma”, kde nabízí opět nabízí dva ebooky zdarma výměnou za emailovou adresu:

jana3

Jak se získanými kontakty dále pracuješ? Máš vytvořené nějaké automatizované či segmentované emailové kampaně?

Na jednu e-knihu zdarma mám nastavené smartkampaň, ktorá obsahuje tri emaily, na videokurz mám dokonca urobené segmentovanie a smartkampaň pozostáva z 8 emailov a na konci padá kontakt do nového zoznamu. Tu spomeniem i iný online kurz od  Stáni stredná plážová, kde sme sa všetko naučili. Takže mám segmentovanie muži, ženy, celkom databáza a tak podobne.

Super, že používáš i segmentaci a automatizované kampaně. Mnoho lidí by určitě zajímala nějaká čísla. Můžeš s námi posdílet, jaká je přibližně Tvá míra otevření emailů a míra prokliku?

Miera prekliku sa pohybuje od 19 – 33 % podľa obsahu. Keď som sa pomýlila a poslala email s ospravedlnením miera otvorenia bola 52%. Miera prekliku sa pohybuje od 4 až po 11%, to vyššie číslo súvisí s cestovateľskými článkami.

Co bys doporučila lidem, kteří by chtěli také email marketing začít dělat, ale neví kde začít?

Oslovila má jedná známa, že videla moje weby a že ona tiež chce, venuje sa alternatívnej medicíne. Dohodli sme sa na stretnutí a ona sa začala vypytovať. Do žiadnych detailov sme nešli, vyrozprávala som jej iba môj priebeh na prácu so všetkým. Toľko veľa? Bola jej odpoveď.

Moja odpoveď pre tých, čo chcú začať s email marketingom je: Choďte do toho, ak máte čo ponúknuť a ste vytrvali, puste sa a začnite. Buďte pripravení na to, že sa budete neustále učiť nové veci. Nikto to za vás neurobí. Napíšete e-knihu zdarma, potom príde výzva na platenú, potom prídu výzvy na webináre , semináre na živo  atď.

Za seba môžem povedať i toľko. Vo veku 50++++ mi začala nová etapa života, idem s dobou, robím to , čo má baví a najmä som spokojná a páni svojho času. Mladí ľudia pri debate o weboch, len pozerajú na mňa a vo vnútri hlavy im prebehne , čo ty babenka vieš , čo je web. Ja viem nielen čo je web, ja som si ho postavila sama, sama si ho spravujem a na ňom pracujem.

Od začiatku roka 2015 ako som začala s email marketingom  mám postavené dva funkčné weby a teraz pracujem na treťom.

A pre Vás, čo sa nevetie rozhodnúť mám ako odpoveď toto: Za 18 mesiacov, je to presne doba,  keď som spoznala slovo email marketing som dokázala to , čo som nedokázala za celý život. Naučila som sa veľa nového, naučila som sa písať články, som odvážnejšia, do môjho života prišlo veľa nových ľudí , od ktorých sa učím a oni sa učia od mňa. Citím sa potrebná a konečne viem čo chcem robiť, posúvam sa dopredu a naučila som sa rýchlo rozhodnúť a konať.

 

Kateřina Fišerová
Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.