Smartnovinky (1): Lepší doručitelnost zpráv i ochrana formulářů

Od nového roku pro vás budeme připravovat seriál, ve kterém se zaměříme na ty nejvychytanější novinky z naší aplikace. Co nového se ve světě SmartEmailingu a e-mail marketování událo letos v lednu? 

DNS trackovací záznam pro lepší doručitelnost

Takzvané DNS záznamy mohou výrazně ovlivnit to, jestli se vaše e-maily dostanou adresátovi do schránky doručené pošty, nebo ne. Nastavení 4. DNS trackovacího záznamu, které jsme pro vás připravili hned na začátku roku 2018, má víc než pozitivní vliv na doručitelnost. Čím vám s vaším e-mailingem tak moc pomůže?

  • Budujete a zlepšujete reputaci své odesílací domény, takže vaše kampaně jsou pro příjemcův klient důvěryhodnější.
  • Tím snižujete riziko pádu do spamu a vaše e-maily si bude moct přečíst maximum příjemců.
  • Z vašich e-mailů se čtenáři proklikávají přes URL odkazy s vaší doménou místo stávajících odkazů SmartEmailingu.
  • Máte lepší přehled o spam skóre odesílací domény díky otestování na serveru mail-tester.com.

Návod na nastavení 4. DNS trackovacího záznamu pro vás připravila v krátkém videu naše skvělá zákaznická podpora.

Více můžete zjistit v naší nápovědě: http://napoveda.smartemailing.cz/article/608-nastaveni-4-dns-trackovaciho-zaznamu

Možnost trackování na webu

V minulosti SmartEmailing umožňoval sledovat, co lidé dělají po prokliknutí z e-mailu v rámci kampaně. Nově můžete trackovat návštěvníky i ve chvíli, kdy si dále procházejí váš web. Díky tomu si uděláte lepší přehled o tom, co vám přináší konverze, co funguje a na čem ještě bude lepší zapracovat.

Zajímá vás téma více? Koukněte do naší nápovědy na podrobnosti: http://napoveda.smartemailing.cz/article/602-webtracking

Ochrana webových formulářů

Vyplňování online formulářů spamboty, kteří vám jen zbytečně kazí statistiky a otravují život, udělal SmartEmailing jednou pro vždy konec hned dvěma způsoby. Systém reCAPTCHA přidává pod formulář zaškrtávací okénko „Nejsem robot“, se kterým si poradí jen člověk. Druhým způsobem ochrany jsou skryté formulářové prvky, které jsou umístěny mimo viditelnou část obrazovky. Běžný uživatel je tak na rozdíl od robota nemá šanci vyplnit. Pokud k jejich vyplnění přece jen dojde, systém rozpozná robota a požadavek se k vám vůbec nedostane.

Vyplňování formulářů spamboty je již minulostí.

Ochrana proti překlepům

S další novou funkcí už nebudete přicházet o kontakty, pokud vám lidé omylem odešlou vyplněný webový formulář s překlepem v e-mailové adrese. SmartEmailing nyní odhalí, pokud se uživatel splete v části za zavináčem nebo – u vlastní domény – v doménové koncovce (např. cy místo cz). Formulář lidem sám nabídne správnou variantu a vaše databáze se bude rozšiřovat zase o trochu rychleji.

Ochrana proti překlepům vám pomůže v rozšiřování databáze.

Novinky u Smart Kampaní

Díky novým funkcím teď budete mít lepší přehled také o Smart Kampaních. Na to, že je kampaň nastavená jako Smart Kampaň, vás nově upozorní zelený symbol budíčku. V přehledu aktivit navíc můžete sledovat také budoucí Smart Kampaně, které se teprve budou odesílat. Konečně vám nic neuteče.

Nový symbol u Smart Kampaní.

Kateřina Fišerová

Pomáhala rozjet email marketingové strategie desítkám českých firem. Dnes je manažerkou a lídrem značky SmartEmailing, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Propaguje myšlenky efektivního email marketingu jako nástroje pro budování vztahu se zákazníky. Nesnáší SPAM a jako lektorku a spíkra ji můžete potkat na konferencích. Více se dozvíte na www.katkafiserova.cz.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 749 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře
  1. Petra napsal:

    Skvělé video!

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů