Od nového roku pro vás budeme připravovat seriál, ve kterém se zaměříme na ty nejvychytanější novinky z naší aplikace. Co nového se ve světě SmartEmailingu a e-mail marketování událo letos v lednu?
Takzvané DNS záznamy mohou výrazně ovlivnit to, jestli se vaše e-maily dostanou adresátovi do schránky doručené pošty, nebo ne. Nastavení 4. DNS trackovacího záznamu, které jsme pro vás připravili hned na začátku roku 2018, má víc než pozitivní vliv na doručitelnost. Čím vám s vaším e-mailingem tak moc pomůže?
Návod na nastavení 4. DNS trackovacího záznamu pro vás připravila v krátkém videu naše skvělá zákaznická podpora.
Více můžete zjistit v naší nápovědě: http://napoveda.smartemailing.cz/article/608-nastaveni-4-dns-trackovaciho-zaznamu
V minulosti SmartEmailing umožňoval sledovat, co lidé dělají po prokliknutí z e-mailu v rámci kampaně. Nově můžete trackovat návštěvníky i ve chvíli, kdy si dále procházejí váš web. Díky tomu si uděláte lepší přehled o tom, co vám přináší konverze, co funguje a na čem ještě bude lepší zapracovat.
Zajímá vás téma více? Koukněte do naší nápovědy na podrobnosti: http://napoveda.smartemailing.cz/article/602-webtracking
Vyplňování online formulářů spamboty, kteří vám jen zbytečně kazí statistiky a otravují život, udělal SmartEmailing jednou pro vždy konec hned dvěma způsoby. Systém reCAPTCHA přidává pod formulář zaškrtávací okénko „Nejsem robot“, se kterým si poradí jen člověk. Druhým způsobem ochrany jsou skryté formulářové prvky, které jsou umístěny mimo viditelnou část obrazovky. Běžný uživatel je tak na rozdíl od robota nemá šanci vyplnit. Pokud k jejich vyplnění přece jen dojde, systém rozpozná robota a požadavek se k vám vůbec nedostane.
S další novou funkcí už nebudete přicházet o kontakty, pokud vám lidé omylem odešlou vyplněný webový formulář s překlepem v e-mailové adrese. SmartEmailing nyní odhalí, pokud se uživatel splete v části za zavináčem nebo – u vlastní domény – v doménové koncovce (např. cy místo cz). Formulář lidem sám nabídne správnou variantu a vaše databáze se bude rozšiřovat zase o trochu rychleji.
Díky novým funkcím teď budete mít lepší přehled také o Smart Kampaních. Na to, že je kampaň nastavená jako Smart Kampaň, vás nově upozorní zelený symbol budíčku. V přehledu aktivit navíc můžete sledovat také budoucí Smart Kampaně, které se teprve budou odesílat. Konečně vám nic neuteče.
Skvělé video!
Nice video sir! pretty informational though.