Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Ultimátní personalizace v e-mailingu díky videím! Vyzkoušejte Webout. 

Posuňte personalizaci ve svém e-mail marketingu na úplně novou úroveň! Ve SmartEmailingu pro vás máme nově integraci Weboutu, softwaru pro personalizaci videí, který transformuje způsob, jakým komunikujete se svými zákazníky. Jméno zákazníka na triku? Na autě? Nebo na čele? Jak jsme využili personalizované video my? Dvě hromady inspirace jsou tu! 

Ve svém e-mailingu můžete personalizovat opravdu hodně věcí – od oslovení, přes nabídku produktů, až po barvy, nebo vizuál celého sdělení. Nebo taky video! Ne, nemusíte ho běžet natáčet ve stovkách verzí. Všechno už to někdo vymyslel! Webout je software pro personalizaci videí. Co to ale přesně znamená?

Informace, které o zákaznících máte můžete použít ve videu každému z nich na míru. No, ale jaké a jak je využít? Třeba můžete jejich jméno umístit ve videu snadno na hrnek, ceduli, tričko, poznávací značku vozu, váš produkt, prostě cokoli, co nabízí 2D plochu. Pokud máte k dispozici jejich fotku, můžete být ještě kreativnější. Znáte jejich věk? Můžete dát ta správná čísla na dort, nebo na číslo tramvaje. Účel a myšlenka videa je jen na vás. Jak jsme si s tou technologickou vychytávkou pohráli my? Mrkněte níže! 👀

„Letošní ročník Czech On-line Expo byl náš první. Potřebovali jsme o tom dát vědět způsobem, který opravdu zaujme. Chtěli jsme, aby bylo jasné, že začíná skutečně nová éra tohoto veletrhu.”
Ondra, Leader marketingu SmartEmailing

📢 Halooo, světe, přichází Czech On-line Expo 2024 a poprvé v režii SmartEmailingu! Czech On-line Expo je mimo jiné akce, na kterou míří hlavně lidi z marketingu a on-linu obecně. To je publikum, které je samo o sobě výzvou. Ondra měl jasno. Musí to být video. A ne ledajaké. Každému vznikla personalizovaná pozvánka přímo od Ondry! Mrkněte, jak to vypadalo. 👇

Jak jsme to celé udělali?

Udělala to za nás celé aplikace? Kdepak, alespoň jedno video se musí skutečně natočit, aplikace za vás neudělá úplně všechno. Je také třeba počítat s personalizací a některé úseky nahrát víckrát. Spolupracovali jsme s agenturou Eventechnix na natáčení personalizovaných scén. Po dokončení natáčení proběhly grafické úpravy a natrackovaly se personalizované prvky. Video se vložilo do Weboutu a implementovaly se interaktivní funkce. Díky integraci se SmartEmailingem jsme mohli okamžitě spustit kampaň po dokončení finální verze videa. A už to jelo! 

Každé video obsahovalo audiovizuální personalizaci pro konkrétního návštěvníka konference. Zobrazovalo se interaktivní tlačítko pro stažení aplikace Eventee, která poskytovala informace o veletrhu a program. Na závěr videa se dynamicky zobrazoval počet dostupných lístků na afterpartyzbývající čas do začátku konference. Marketingový svět tak mohl očekávat novou generaci konference a očekávání byla – samozřejmě – pěkně vysoko! 🚀

Chcete se zeptat, tak se nestyďte! Nás to taky zajímalo. Jmen, která Ondra ve videu zdraví a následně se s nimi loučí je 150. Ano, ano, 150 nejčastějších českých jmen. A co když byl v mailing listu třeba Damián? Bohužel, Damián by tím pádem dostal pozvánku bez oslovení. Dneska už jsme ale zase o kousek dál – s vaším hlasem si může pohrát AI a třeba pozdravit všechny za vás. 

Jak to s pozvánkou dopadlo?

 

Jsme milovníky dobrých konců, takže video-pozvánka měla nepřekvapivě skvělý ohlas. V marketingových kruzích se o ní skutečně mluvilo. Pozvánka odcházela na 20 tisíc kontaktů. A protože v komunitě skutečně zabodovala, má i její verze na YouTube přes 50 tisíc zhlédnutí, ačkoli tam je video bez personalizace. Pokud patříte mezi ty, které potěší čísla, tady je máte! 

 

„O video-pozvánce se psalo i mluvilo. Pozvánka měla velkou odezvu a věřím, že jsme vzbudili zvědavost i očekávání, která jsme následně – doufám – i naplnili na samotné akci.“
Ondra, herec v hlavní roli

Možná to vypadá jako velká věda, ale z jednoho promyšleného videa můžete udělat třeba narozeninové gratulace pro zákazníky na celý rok. Personalizované video je prostě trocha skillu a hooodně muziky! 🎸

📢 Jak skvěle jdou dohromady personalizovaná videa a e-mail marketing, a co všechno vlastně Webout umí, jsme pro vás připravili v integraci pro SmartEmailing najdete tady

📢 Zajímá vás technická stránka věci? Prozkoumejte detailně integraci a promyslete, co všechno, by vám mohla přinést. V naší nápovědě je práce s integrací popsaná krok za krokem! 👣

🎙️ PODCAST:

Zajímá vás více o vývoji softwaru Webout a dalších jeho referencích? Jste zvědaví, jak personalizaci videa využila ve svém hudebním klipu třeba Ewa Farna, nebo jak se prezident Petr Pavel převtělil do Jamese Bonda? Poslechněte si díl Digitálního kaleidoskopu se zakladateli Weboutu Michalem Orsavou a Karlem Juřičkou. 

Natália Smolka

Natália Smolka

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákzanícké retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.