11 zvyků, které když si osvojíte, stanete se vynikajícími e-mail marketéry

Sbíráte pravidelně emaily od nových i stávajících zákazníků, tvoříte segmentované e-mailové kampaně a měříte jejich výkonnost?

Pokud ano, tak Vám gratuluji! Jste na správné cestě, jak efektivně pracovat s e-mail marketingem. Pokud se ale chcete stát vynikajícími e-mail markétery, podívejte se na těchto 11 zvyků a ověřte si, jestli již vše děláte nebo máte ještě prostor pro zlepšení.

11zvyků-Recovered-Recovered

Kateřina Fišerová

Katka je generální ředitelkou SmartEmailingu. Společnost vede v duchu svobodné a slušné firmy, přijímající zodpovědnost za společnost a prostředí, ve kterém žijeme. Je také místopředsedkyní The Human Potential Academy z.s., zakládající členkou spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelkou módní značky Ilka fashion. Vším, co dělá, se snaží spojovat a podporovat českou a slovenskou společnost.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 21 140 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů