JAK SE PŘIPRAVIT NA GDPR?

5 tipů na obsahový magnet: jak přitáhnout nové kontakty?

Bez obsahových magnetů se v e-mail marketingu neobejdete. Přitáhnou čtenářovu pozornost, vyřeší jeho problém a způsobí, že vám na sebe okamžitě rád zanechá kontakt.

Možností, jak toho dosáhnout, je celá řada. V každém konkrétním případě podnikání funguje něco jiného, proto neváhejte vyzkoušet více variant. Třeba se vám nakonec osvědčí všechny.

Mezi ty nejpřitažlivější a osvědčené magnety patří:

  • e-booky
  • bonusový obsah (tzv. Content Upgrade, viz. dále)
  • free trial verze
  • dotazníky nebo testy
  • pop-up okna při odchodu

Sepište vlastní e-book

E-booky jsou hodně rozšířené, protože fungují. Není to ale vždycky jen tak.

Příliš všeobecný e-book bude mít buď tak malý rozsah, že vlastně nikomu nic neřekne, nebo tak velký, že ho pro změnu nikdo nedočte. Moc úzce zaměřená tematika zase při nevhodném umístění zaujme jen malou skupinu lidí.

Proto si dobře rozvrhněte, o čem budete psát, ať neinvestujete energii do něčeho, co vám ji v počtu kontaktů zpět nevrátí.

Zlákejte na bonusový obsah

Jak funguje tzv. Content Upgrade? Dejte čtenářovi 10 tipů jen tak a těch 5 nejlepších a nejdůležitějších za e-mail. Vyprávějte mu o nepostradatelné šabloně, kterou si na konci článku může sám stáhnout.

Vsaďte na atraktivitu. Když už návštěvník došel, dopátral, dočetl se tak daleko, dá vám svůj kontakt docela rád.

Dejte čas na rozmyšlenou

Zkušební free trial verze vašeho produktu, aplikace nebo služby na čtrnáct dní zdarma? To je za jeden e-mail dostatečně férová nabídka.

Když se zákazník nerozhodne hned na základě kvality samotného produktu, aspoň s ním nějakou dobu zůstanete v kontaktu prostřednictvím svého newsletteru.

Vyžádejte si chvilku na otázku

U dobře mířeného dotazníku si uživatel rád odpočine třeba u kávy. Navíc vám při tom poskytne pár užitečných informací a hlavně svou e-mailovou adresu!

Skvělým lákadlem mohou být také různé testy. Zajímáte se o e-mail marketing? Odpovězte na 12 otázek a zjistěte, jestli je Email Marketing Online Summit 2017 to pravé ořechové pro vás!

Pop-upujte na rozloučenou

Nezapomněli jste náhodou na něco? Opravdu chcete odejít a přijít o rady největších odborníků na e-mailing na našem webináři?

Pop-up okna, která na uživatele vyskakují ve chvíli, kdy se stránky chystá opustit, možná mohou působit jako něco velmi obtěžujícího. Podle statistik ale fungují bezvadně.

Nabídněte a doručte s tím pravým nástrojem

Teorii bychom měli, na řadu přichází praxe. Hodně práce s uvedenými taháky za vás odvede správně zvolený nástroj.

Třeba český SmartEmailing umí vytvořit kampaň, která po přihlášení uživatele automaticky posílá e-maily. Software sám generuje formuláře. Univerzální LeadPages zase nejdříve odešle kontakt a až pak ho zařadí do zvolené kampaně v rámci e-mailingového obsahu.

O magnetech na Email Marketing Online Summitu 2017

Chcete se dozvědět více o těch největších obsahových magnetech? Také o nich budeme mluvit koncem května během webináře Email Marketing Online Summit 2017.

EMOS_2017_CTA_blog

S informacemi na toto téma vystoupí mimo jiné Josef Řezníček ze Včeliště – internetové marketingové agentury, která se specializuje na dlouhodobé obsahové strategie při získávání nových zákazníků.

Barbora Straková

Je ve SmartEmailingu nováčkem, ale i za tu krátkou chvíli jí e-mail marketing přirostl k srdci. Je pro každou špatnost, má ráda sport, jachting, dobré víno a hudbu. Kde jí můžete potkat? No přeci na pódiu v čele rockové kapely :-).

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 844 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *