Připojte se k našemu SmartEmailing TALK O AUTOMATIZACI!

Druhé online vysílání začíná

Dní
Hodin
Minut
Sekund

7 ukázek formulářů a zajímavých pop-up oken

Kam umístit webový formuář je jedna z nejčastějších otázek, kterou si patrně položíte i vy v moment, kdy se rozhodnete využívat možnosti e-mail marketingu naplno. Pokud už máte jasno, co kontaktům za vyplnění e-mailu nabídnete, je načase vymyslet umístění webového formuláře.  Více o magnetech a o tom, co můžete nabídnout výměnou za e-mail, se dozvíte v článku Michala Koláře: 7 způsobů budování kvalitní databáze.

1 pohled zmůže více než 1000 slov

Udělali jsme pro Vás pár screenů magnetů a formulářů, které jsme našli na českých webech, připadají nám zajímavé a přidali jsme své komentáře.  Není náhodou, že většina z nich má podobu vyskakovacích pop-up oken.

Zdroj: Amplion.cz – Magnet: Sleva 50 Kč na první nákup 

Pop-up okna se vyznačují nadprůměrným konverzním poměrem, a to i přesto že jejich vyskočení okamžitě po vstupu na stránky může některé  uživatele odradit. Varianta Amplionu se slevou na první nákup se nám líbí. (V případě slevového portálu je lepší, než lákání na „odběr akčních nabídek“. Kromě slevových serverů může být tento typ vhodný také pro e-shopy.)

Zdroj: Bonami.cz – Líbí se nám jednoduchost a líbivost grafiky, oceňujeme použití Facebooku 

Soutěž formou pop-up okna pro odhalení návštěvníků se skutečným zájmem

Pokud jsou i pro Vás cennější návštěvníci, kteří na Vašich stránkách vydrží, projdou si více stran, prohlédnou více produktů či přečtou více článků a nebo se Vám prostě jen nechce umístit vyskakovací okno hned na titulní stránku, může být variantou pop up okno, které vyskočí např. až po 5 prohlédnutých stránkách. (S počtem stránek můžete experimentovat.) Přesně na takovém principu jsou založeny soutěže, které jsme našli na BellaRose.cz a Grilovani.cz.

Zdroj: BellaRose.czGrilovani.cz – soutěže pro návštěvníky stránek 

Obsah je král…

Poslední formulář, který nám padl do oka, sice nepředstavuje žádnou převratnou novinku, ovšem v Česku se zatím příliš nepoužívá. Pokud nabízíte ve svých článcích opravdovou hodnotu, nevymýšlejte nové magnety a použijte to, co máte. Zamknout za e-mail můžete jen vybrané články, nebo vytvořit celou placenou sekci.

Zdroj: Affilak.cz – Screen zamčeného článku

Rada závěrem: Testujte a kombinujte!

Nespokojte se jen s jedním formulářem. Kombinujte je a testujte. Více je v tomto opravdu více. Nemyslíme tím, aby se přes webové formuláře nedalo na vašem webu hnout, ale to že umístěním více různých magnetů oslovíte více skupin svých potenciálních zákazníků. Někdo slyší na e-book či video, jiného zaujme sleva na první nákup. Níže přikládáme dva důkazy, jak snadno lze umístit více magnetů (či formulářů k jednomu magnetu) na jedinou stránku bez rušivého dojmu.

Zdroj: SmartEmailing – článek na blogu 

Zdroj: www.stanislavamrazkova.cz – vstupní stránka 

V dalším článku bychom Vám rádi přinesli inspiraci na zajímavé SmartKampaně. Používáte je? Myslíte, že ta Vaše stojí za to? Pochlubte se a sdílejte ji s ostatními. Stačí nám napsat. Ty nejzajímavější vybereme a jednoho z Vás odměníme naším firemním tričkem. 🙂

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Přidat komentář

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.