Jen pro studenty Digisemestru:

SmartEmailing na
3 měsíce zdarma

+ video přednáška: Audit e-mail marketingu

Pavel Pola

Etnetera Activate

„Se SmartEmailingem jsem se setkal díky akci Email Marketing Online Summit, na které pravidelně vystupuji. Vím, že v porovnání s konkurencí (především tou zahraniční) SmartEmailing bez problémů doručuje do českých freemailů.

Poctivě přistupuje k bojování proti spamu a vzdělává klienty v osvědčených best practices e-mailingu i v souvisejících právních otázkách. Chtěl jsem vám pro vaše začátky s e-mail marketingem nabídnout k Mailchimpu rovnocennou českou alternativu. Proto jsem SmartEmailing oslovil, jestli by pro vás nechtěli vytvořit speciální nabídku na testování.

Výsledkem jsou:  3 měsíce zdarma a až 75 000 rozeslaných e-mailů.“

Založení účtu
pod 3 minuty

Vytvoření účtu vám zabere maximálně 3 minuty, a to včetně veškeré autorizace. (Vlastnoručně jsme to testovali, fakt). 

Video přednáška jako dárek: Audit e-mail marketingu

E-mail je stále nejmocnějším a nejefektivnějším kanálem marketingového mixu. Ovšem, dělá-li se správně. Jak zjistit, co je to opravdu správně? Vypracování auditu e-mail marketingu od odborníků a renomovaných agentur stojí řádově několik desítek tisíc korun. S námi nakouknete pod pokličku zdarma.

V rámci přednášky vás Pavel Pola a Jakub Čižmař provedou jednotlivými oblastmi, které je v e-mailingu třeba sledovat. Po skončení vysílání budete mít rozhodně jasno a k jednotlivým pasážím se můžete libovolně vracet. Navíc vám přidáme přepis přednášky + checklist pro odškrtávání (autor Pavel Pola) + PDF Jak začít s AB testováním (autor Jakub Čižmař). 

Tato přednáška se uskutečnila v rámci E-mail Marketing Online Summitu 2018 a běžně se prodává za 1990 Kč bez DPH. 

Prohlédněte si funkce

Podívejte se na všechny funkce SmartEmailingu

Budete v dobré společnosti

SmartEmailing je na trhu od roku 2010 a pomáhá více než 14 000 českým a slovenským firmám budovat skvělé vztahy se zákazníky a více prodávat díky e-mail marketingu a personalizované automatizaci. Mezi jeho klienty patří realitní makléři, finanční i kosmetičtí poradci, ale také velké nadnárodní společnosti.

Mall TV logo