Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Direct email marketing a direct mail

Proč dělat Direct Email Marketing

Když se podíváme, co na Internetu v současné chvíli děláme, na prvním místě je pořád čtení emailů (A k posílání slouží Direct Email Marketing). A tak máme jeden cíl, aby příjemce přečetl naši zprávu a aby na ni zareagoval.


Proč je Direct Email Marketing v současné době tak atraktivní:

  • Je dostupný, všichni ho znají, používají, umí ovládat. Když chcete poslat email, nemusíte volat grafika, platit programátora, zamluvit tiskárnu, objednat plochy a čekat a čekat a platit a platit. Marketingová činnost by měla být jednoduchá.
  • Je levný, neexistuje žádný jiný přímý komunikační kanál, který by byl levnější než email. TV, rozhlas, billboard, dopis, telefon, fax, sms, za vše nyní zaplatíte více než za doručený email.
  • Je měřitelný, jako většina věcí na internetu.
  • Je okamžitý, to znamená, když si řeknete, že pošlete informaci teď, bude doručena téměř okamžitě.
  • Je zábavný, hlavně když sledujete statistiky a sledujete, kdo kliká nebo nekliká na vaše emaily.
  • Je cílený. Pokud pracujete se segmenty a máte filtrovanou databázi, tak můžete velmi přesně posílat zprávy na konkrétní příjemce.
  • Je automatický, nastavíte věci jednou a pak už pro vás vše pracuje. Systém funguje klidně měsíce nebo i roky a doplňuje velmi dobře ostatní aktivity.
  • Je interaktivní, nakonec to nejzásadnější, nic se nevyrovná možnost okamžité reakce a vyvolání akce, to jen sen každého marketéra, zaujmout a vyvolat okamžitou akci.

 

Jak si žije direct email marketing

I v email marketingu žijeme tzv. v kruhu. Na té jedné straně je to získávání kontaktů, rozeslání kampaně, reakce na kampaň. Na té druhé straně je to odhlašování kontaktů.
Naším cílem je kolečko optimalizovat. To znamená, že připravíme kvalitní email, správně ho doručíme, uděláme ho tak, aby ho co nejvíce lidí otevřelo. V ideálním případě si ho přečtou a prokliknou se, zareagují na akci, která ve zprávě byla.
My vše na konci změříme, zjistíme, jak byl nebo nebyl email úspěšný a snažíme ho upravit a změnit tak, aby bylo příště kolečko ještě o něco lepší.

7 kroků k vysoce efektivnímu direct email marketingu

Direct Email Marketing je nezbytným nástrojem současného internetového a online marketingu. Přesto stojí u nás na okraji zájmu. Dle mých statitik 9,5 z 10 firem nevyužívá ve svém podnikání EM efektivně. Internetové reklamní agentury se mu věnují okrajově, resp. nevěnují.

Tímto ebookem chci něco změnit změnit. Garantuji vám, že pokud se budete řídit postupy, o kterých tento ebook je, nemůžete ve vašem podnikání neuspět.

 

K efektivnímu email marketingu vede těchto 7 kroků:

1. Postavení strategie
2. Vytvoření hodnotného obsahu
3. Budování databáze emailů
4. Vytvoření účinného emailu
5. Rozeslání emailů
5. Statistiky emailů
6. Automatizace
7. Zavedení systému péče o zákazníky

 

 

Autor:
David Kirš

Tip: Také by vás mohly zajímat články proč dělat ve firmě email marketing, jak připravit newsletter, jaký je rozdíl mezi direct emailemdirect mailem, jak na firemní emailing nebo jak zabezpečit hromadné rozesílání emailů bez posílání spamu.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 2MB (0.78% of 256MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

WS zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.