Vyhrajte lístky na
Czech On-line Expo

Ve dnech 16. – 17. 2. 2022 probíhá v Praze dlouho očekávané Czech On-line Expo 2022. Pokud chcete být u toho, přidejte se: rozdáváme vstupenky zdarma, nebo s 50 % slevou.

Zatočte si!



Nevyhráli jste? Do našeho sálu můžete i bez lístků.

Automation & Email Summit je název sálu, který bude patřit špičkám české e-mailové scény a předním automatizačním profíkům. Oba nabité dny budeme přenášet online na našich stránkách. Pokud chcete získat z automatizace e-mailingu víc, než se vám zdálo, zaregistrujte se ke streamu, odkaz na vysílání vám pošleme e-mailem.

Program Automation & Email Summit

16. 2. 2022 – Středa

10:00 – 10:05

Zahájení středečního programu

10:05 – 10:30

Představení e-mailové automatizace e-shopu Samostatné dítě, která vyhrála 3. místo v soutěži Webtop100. Inspirace pro všechny, kteří začínají s e-mailovými automatizacemi.

Řečník

Lucie je e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Jako Shoptet partner se specializuje na e-mailing e-shopů. Právě Shoptet je segment, který ve SmartEmailingu opečovává a směřuje vývoj dle reálných požadavků e-shopařů.

10:35 – 11:05

Tipy, ukázky a výsledky z úspěšných personalizovaných video kampaní (nejen) z e-commerce.

Řečník

Roman má přes 20 let zkušeností z manažerských pozic ve firmách jako Microsoft, Mediatel nebo O2. Nyní má na starost klienty platformy Motionlab v Čechách a na Slovensku. Za poslední 2 roky byl u realizace desítek personalizovaných video kampaní, které oslovily miliony lidí a zaznamenaly rekordní výsledky. Jak zvednout online prodej o 700% nebo jak 11x zvýšit CTR se dozvíte v jeho přednášce.

11:10 – 11:25

Řečník

Markéta je ve SmartEmailingu manažerkou péče o zákazníky. Její parketou jsou workshopy a vzdělávání klientů v práci s aplikací online i offline. Jednou z velkých vášní Markéty je i péče o neziskový sektor, který SmartEmailing velkoryse podporuje.

11:30 – 12:10

Dělat dobrý e-mail marketing je věda, dělat ho v souladu se zákonem zas tak složité není. Přesto však spousta e-shopů nesbírá svoje kontakty v souladu s právem a jejich e-maily jsou pak časovaná bomba. A přesně na to se mrkneme v této přednášce.

Řečník

Josef je samostatný advokát, který se specializuje na IT právo, data protection, ale také právní oblasti e-commerce a marketingu. Jeho koníčkem je sledování vývoje v rámci technologií i marketingu, díky čemuž je pak dobrým rádcem při řešení složitých právních otázek.

12:15 – 12:45

Sociální sítě musí vydělávat vám, ne vy jim. A e-mailing v tom hraje prim. V rámci přednášky si ukážeme 11 geniálně jednoduchých způsobů, jak z uživatele sociálních sítí udělat kontakt ve vaší databázi.

Řečník

Tomáš Mužík je zakladatel platformy Social Sprinters, která se zabývá vývojem aplikací pro virální šíření, získávání kontaktů, sbírání hodnocení a nástroji pro tvorbu landing pages.

12:50 – 13:10

Případová studie, která ukazuje jak může e-mailing e-shopu růst. Co vedlo ke zvýšení výkonu e-mailingu o 395 %? Kompletní strategie použitelná pro každý e-shop, jak postavit e-mailing na nohy.

Řečník

Denisa je e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Klientům se věnuje v rámci e-mail marketingových služeb, kdy přemýšlí nad nejlepší e-mail marketingovou strategií a dává dohromady automatizované kampaně, které jsou zaměřené na výkon. Mezi její další dovednosti patří kódování a grafika.

13:15 – 13:30

Řečník

Markéta je ve SmartEmailingu manažerkou péče o zákazníky. Její parketou jsou workshopy a vzdělávání klientů v práci s aplikací online i offline. Jednou z velkých vášní Markéty je i péče o neziskový sektor, který SmartEmailing velkoryse podporuje.

13:35 – 14:05

Kam směřuje digitální marketing a jaké jsou digitální trendy? Pavel Bulowski představí CDP, jak funguje a pro koho je dobré.

Řečník

Pavel je CMO a spoluzakladatel Meiro Customer Data Platform – Singapurského softwarového startupu, který řeší kompletní správou zákaznických dat, od sběru dat až po jeho marketingovou aktivaci.

14:10 – 14:45

Kolik stížnosti na Váš e-shop stačí, aby Úřad pro ochranu osobních údajů zahájil u Vás kontrolu? Jak dopadly ti před Vámi a na co si vlastně dát pozor? Pojďme se poučit z předchozích kontrol a v neformálním tónu probrat to, jak se takové kontrole vyhnout.

Řečník

Josef je samostatný advokát, který se specializuje na IT právo, data protection, ale také právní oblasti e-commerce a marketingu. Jeho koníčkem je sledování vývoje v rámci technologií i marketingu, díky čemuž je pak dobrým rádcem při řešení složitých právních otázek.

14:50 – 15:20

Jan Krčmář vám ukáže možnosti marketingové automatizace a podělí se o své zkušenosti s hledáním datové elegance, kterou nabízí propojení SmartEmailingu a CDP platformy Meiro.

Řečník

Honza je account manažer a automatizační expert SmartEmailingu. Pomáhá e-shopům vytvářet pokročilé automatizační scénáře a konzultuje s nimi jejich individuální e-mail marketingové aktivity. Chytrý e-mailing, který reaguje na aktuální technologické trendy, považuje za nejdůležitější komunikační kanál každé moderní firmy.

15:25 – 15:40

Řečník

Markéta je ve SmartEmailingu manažerkou péče o zákazníky. Její parketou jsou workshopy a vzdělávání klientů v práci s aplikací online i offline. Jednou z velkých vášní Markéty je i péče o neziskový sektor, který SmartEmailing velkoryse podporuje.

15:45 – 16:05

Jak díky dvěma automatizačním scénářům začít změnit konverze vašich e-mailových kampaní

Řečník

Jirka působí ve SmartEmailingu jako e-mail marketing specialista. Aktuálně pomáhá klientům v rámci služeb, kdy nastavuje jejich e-mail marketing a především se snaží klienty učit, jak dělat e-mailing správně.

16:10 – 16:40

Jak dělat e-mail marketing na Shoptetu efektivně a bez spamu?Jak nasbírat 2000 kontaktů za dva týdny? Jak postupně zapojit e-mailové automaty, aby generovaly více objednávek bez zbytečného úsilí a vytěžit z e-mailingu více? Krok za krokem.

Řečník

Radek má na starost všechno, co se točí kolem marketingu, a také řeší přes partnerský program vztahy s agenturami a developery. Baví ho online marketing a vše kolem startupů. Zkušenosti sbíral například při vedení marketingu Slevomatu. Kdo neumí, tak učí, proto často přednáší o online marketingu. Kromě práce ho baví cestování. Taky rád s kolegy i nekolegy pořádá a účastní se teambuildingových aktivit. Ví, že už by měl stejně jako ostatní v týmu začít pořádně sportovat.

16:45 – 17:05

Přednáška pro začátečníky, kteří se chtějí v tématu zorientovat. Vysvětlíme si pojmy jako reputace, spamová past a další. Podíváme se, co vše má na doručitelnost e-mailů vliv.

Řečník

Katka Fišerová: Generální ředitelka SmartEmailing
Martin Strouhal: Vývojář a architekt aplikace SmartEmailing

17:10 – 18:00

Odpovědi na ty nejčastější otázky, které má většina provozovatelů e-shopu, když chtějí začít dělat efektivní automatizovaný e-mail marketing.

Řečník

Vojta je ředitelem oddělení služeb klientům SmartEmailingu. Stará se, aby konzultace, strategie, projekty a další služby pro všechny typy a velikosti klientů fungovali, přinášeli správnou hodnotu a byly v souladu s best practices. Je expertem na datová napojení, automatizaci komunikace a komunikační strategie.

17. 2. 2022 – Čtvrtek

9:00 – 9:05

Zahájení čtvrtečního programu

9:05 – 9:30

Sociální sítě musí vydělávat vám, ne vy jim. A e-mailing v tom hraje prim. V rámci přednášky si ukážeme 11 geniálně jednoduchých způsobů, jak z uživatele sociálních sítí udělat kontakt ve vaší databázi.

Řečník

Tomáš Mužík je zakladatel platformy Social Sprinters, která se zabývá vývojem aplikací pro virální šíření, získávání kontaktů, sbírání hodnocení a nástroji pro tvorbu landing pages.

9:35 – 10:05

Kam směřuje digitální marketing a jaké jsou digitální trendy? Pavel Bulowski představí CDP, jak funguje a pro koho je dobré.

Řečník

Pavel je CMO a spoluzakladatel Meiro Customer Data Platform – Singapurského softwarového startupu, který řeší kompletní správou zákaznických dat, od sběru dat až po jeho marketingovou aktivaci.

10:10 – 10:30

Případová studie, která ukazuje jak může e-mailing e-shopu růst. Co vedlo ke zvýšení výkonu e-mailingu o 395 %? Kompletní strategie použitelná pro každý e-shop, jak postavit e-mailing na nohy.

Řečník

Denisa je e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Klientům se věnuje v rámci e-mail marketingových služeb, kdy přemýšlí nad nejlepší e-mail marketingovou strategií a dává dohromady automatizované kampaně, které jsou zaměřené na výkon. Mezi její další dovednosti patří kódování a grafika.

10:30 – 14:45

Co všechno ovlivňuje doručitelnost? Proč některé kampaně končí ve složce hromadné, některé ve spamu a některé nedojdou vůbec? Na co je důležité dát si pozor? Blok otázek a odpovědí, na které se nejčastěji ptáte.

Řečníci

Martin Strouhal: Vývojář a architekt aplikace SmartEmailing
Tomáš Charvát: Majitel společnosti Excello, VirusFree
Pavel Pola: CEO Etnetera Activate
David Finger: Produktový manažer služby Email (Seznam.cz)

11:50 – 12:20

Dělat dobrý e-mail marketing je věda, dělat ho v souladu se zákonem zas tak složité není. Přesto však spousta e-shopů nesbírá svoje kontakty v souladu s právem a jejich e-maily jsou pak časovaná bomba. A přesně na to se mrkneme v této přednášce.

Řečník

Josef je samostatný advokát, který se specializuje na IT právo, data protection, ale také právní oblasti e-commerce a marketingu. Jeho koníčkem je sledování vývoje v rámci technologií i marketingu, díky čemuž je pak dobrým rádcem při řešení složitých právních otázek.

12:25 – 12:40

Řečník

Markéta je ve SmartEmailingu manažerkou péče o zákazníky. Její parketou jsou workshopy a vzdělávání klientů v práci s aplikací online i offline. Jednou z velkých vášní Markéty je i péče o neziskový sektor, který SmartEmailing velkoryse podporuje.

12:45 – 13:15

Tipy, ukázky a výsledky z úspěšných personalizovaných video kampaní (nejen) z e-commerce.

Řečník

Roman má přes 20 let zkušeností z manažerských pozic ve firmách jako Microsoft, Mediatel nebo O2. Nyní má na starost klienty platformy Motionlab v Čechách a na Slovensku. Za poslední 2 roky byl u realizace desítek personalizovaných video kampaní, které oslovily miliony lidí a zaznamenaly rekordní výsledky. Jak zvednout online prodej o 700% nebo jak 11x zvýšit CTR se dozvíte v jeho přednášce.

13:20 – 13:50

Jan Krčmář vám ukáže možnosti marketingové automatizace a podělí se o své zkušenosti s hledáním datové elegance, kterou nabízí propojení SmartEmailingu a CDP platformy Meiro.

Řečník

Honza je account manažer a automatizační expert SmartEmailingu. Pomáhá e-shopům vytvářet pokročilé automatizační scénáře a konzultuje s nimi jejich individuální e-mail marketingové aktivity. Chytrý e-mailing, který reaguje na aktuální technologické trendy, považuje za nejdůležitější komunikační kanál každé moderní firmy.

13:55 – 14:25

Kolik stížnosti na Váš e-shop stačí, aby Úřad pro ochranu osobních údajů zahájil u Vás kontrolu? Jak dopadly ti před Vámi a na co si vlastně dát pozor? Pojďme se poučit z předchozích kontrol a v neformálním tónu probrat to, jak se takové kontrole vyhnout.

Řečník

Josef je samostatný advokát, který se specializuje na IT právo, data protection, ale také právní oblasti e-commerce a marketingu. Jeho koníčkem je sledování vývoje v rámci technologií i marketingu, díky čemuž je pak dobrým rádcem při řešení složitých právních otázek.

14:30 – 14:45

Řečník

Markéta je ve SmartEmailingu manažerkou péče o zákazníky. Její parketou jsou workshopy a vzdělávání klientů v práci s aplikací online i offline. Jednou z velkých vášní Markéty je i péče o neziskový sektor, který SmartEmailing velkoryse podporuje.

14:50 – 15:10

Jak díky dvěma automatizačním scénářům začít změnit konverze vašich e-mailových kampaní

Řečník

Jirka působí ve SmartEmailingu jako e-mail marketing specialista. Aktuálně pomáhá klientům v rámci služeb, kdy nastavuje jejich e-mail marketing a především se snaží klienty učit, jak dělat e-mailing správně.

15:15 – 15:35

Představení e-mailové automatizace e-shopu Samostatné dítě, která vyhrála 3. místo v soutěži Webtop100. Inspirace pro všechny, kteří začínají s e-mailovými automatizacemi.

Řečník

Lucie je e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Jako Shoptet partner se specializuje na e-mailing e-shopů. Právě Shoptet je segment, který ve SmartEmailingu opečovává a směřuje vývoj dle reálných požadavků e-shopařů.

15:40 – 16:00

Přednáška pro začátečníky, kteří se chtějí v tématu zorientovat. Vysvětlíme si pojmy jako reputace, spamová past a další. Podíváme se, co vše má na doručitelnost e-mailů vliv.

Řečník

Katka Fišerová: Generální ředitelka SmartEmailing
Martin Strouhal: Vývojář a architekt aplikace SmartEmailing

16:05 – 16:25

Řečník

Markéta je ve SmartEmailingu manažerkou péče o zákazníky. Její parketou jsou workshopy a vzdělávání klientů v práci s aplikací online i offline. Jednou z velkých vášní Markéty je i péče o neziskový sektor, který SmartEmailing velkoryse podporuje.

16:25 – 17:00

Odpovědi na ty nejčastější otázky, které má většina provozovatelů e-shopu, když chtějí začít dělat efektivní automatizovaný e-mail marketing.

Řečník

Vojta je ředitelem oddělení služeb klientům SmartEmailingu. Stará se, aby konzultace, strategie, projekty a další služby pro všechny typy a velikosti klientů fungovali, přinášeli správnou hodnotu a byly v souladu s best practices. Je expertem na datová napojení, automatizaci komunikace a komunikační strategie.

Chcete sledovat Automation & Email Summit online?

Oba nabité dny budeme přenášet online na našich stránkách. Stačí se zaregistrovat ke streamu, odkaz na vysílání vám pošleme e-mailem.

Navíc zdarma SMARTBOOK Automatizační desatero

Už nemusíte přemýšlet, jak nejlépe vytvořit scénáře a jak začít. Vybrali jsme pro vás 10 nejpoužívanějších automatizací. Stačí si vybrat a nastavit je podle našeho vzoru. 

Registrace zdarma

Záznam vybraných přednášek zdarma

Každý online účastník získá po skončení (a zpracování videí) záznam ze 3 vybraných přednášek, které si sám vybere zdarma. Pro všechny přihlášené je připraveno i další překvapení.