JAK SE PŘIPRAVIT NA GDPR?

Jak zvýšit úspěšnost e-mailu personalizací?

Věděli jste, že personalizované e-maily jsou 6× úspěšnější než ty neosobní? Pošta adresovaná na tělo víc naláká k otevření, přečtení i provedení konverzní akce. Zkuste také posílat zprávy, které v zákazníkovi vzbudí pocit, že ho znáte a promlouváte právě k němu.

4 tipy na personalizaci

Chcete-li správně cílit, sbírejte a třiďte potřebné informace. Teprve pak máte šance se zákazníkovi strefit do vkusu, potěšit ho a vytvořit tak vztah, který vám nakonec zvýší prodej.

Personalizovat můžete text i obsah:

Začněte personalizovat už v předmětu

Použijte v něm adresátovo jméno nebo zužitkujte jinou informaci od něj.

Používejte oslovení

Nebojte se třeba překvapit a oslovit zákazníka domáckou podobou jeho jména.

Personalizujte obsah zprávy

Posílejte e-maily podle pohlaví, věku, zájmů nebo posledních nákupů.

Podepište se

Nebo dejte kontakt na osobu, na kterou se čtenář může obrátit.

Jak sehnat informace?

Vyplněním křestního jména při přihlášení k newsletteru to nekončí. Hlavně pro zasílání obsahu ušitého na tělo k perzonalizaci je nezbytný sběr dat a následná segmentace.

Nechte příjemce pošty občas vyplnit nějakou tu informaci o sobě. Pokud máte jeho důvěru, svěří se vám o něco snáze.

Využívejte znalosti historie nákupů. Sledujte, co si zákazník koupil, a nabízejte mu zboží podobné (k červeným lodičkám červenou kabelku), nebo naopak odlišné (dvě pračky za měsíc si asi nikdo nekoupí; sušičku k nové pračce třeba ano).

Bez nástroje ani persónu

Myslíte, že na osobních zprávách něco bude? Tak začněte se sběrem dat, segmentací a personalizací co nejdříve. Máme ale ještě jednu radu: určitě se tohle všechno nepokoušejte zvládat ručně.

Personalizujte automaticky pomocí e-mailingového nástroje. Ten sleduje veškerá získaná data, na základě kterých veškerou poštu cílí. E-maily sám odešle a kampaň vyhodnotí.

Personalizujte a buďte úspěšní

Je hodně způsobů, jak personalizovat a zvyšovat tak úspěch vašeho e-mail marketingu. Dozvědět se o nich mnohem víc můžete na Email Marketing Online Summitu 2017.

EMOS_2017_CTA_blog

Personalizaci na summitu probere Jan Černý, zakladatel a mozek firmy DataBreakers – specialistů na využití sběru dat, umělé inteligence a automatizace pro zvýšení příjmu svých klientů.

EMOS_2017_cerny_jan_1200x627

Barbora Straková

Je ve SmartEmailingu nováčkem, ale i za tu krátkou chvíli jí e-mail marketing přirostl k srdci. Je pro každou špatnost, má ráda sport, jachting, dobré víno a hudbu. Kde jí můžete potkat? No přeci na pódiu v čele rockové kapely :-).

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 845 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *