Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Jak zvýšit úspěšnost e-mailu personalizací?

Věděli jste, že personalizované e-maily jsou 6× úspěšnější než ty neosobní? Pošta adresovaná na tělo víc naláká k otevření, přečtení i provedení konverzní akce. Zkuste také posílat zprávy, které v zákazníkovi vzbudí pocit, že ho znáte a promlouváte právě k němu.

4 tipy na personalizaci

Chcete-li správně cílit, sbírejte a třiďte potřebné informace. Teprve pak máte šance se zákazníkovi strefit do vkusu, potěšit ho a vytvořit tak vztah, který vám nakonec zvýší prodej.

Personalizovat můžete text i obsah:

Začněte personalizovat už v předmětu

Použijte v něm adresátovo jméno nebo zužitkujte jinou informaci od něj.

Používejte oslovení

Nebojte se třeba překvapit a oslovit zákazníka domáckou podobou jeho jména.

Personalizujte obsah zprávy

Posílejte e-maily podle pohlaví, věku, zájmů nebo posledních nákupů.

Podepište se

Nebo dejte kontakt na osobu, na kterou se čtenář může obrátit.

Jak sehnat informace?

Vyplněním křestního jména při přihlášení k newsletteru to nekončí. Hlavně pro zasílání obsahu ušitého na tělo k perzonalizaci je nezbytný sběr dat a následná segmentace.

Nechte příjemce pošty občas vyplnit nějakou tu informaci o sobě. Pokud máte jeho důvěru, svěří se vám o něco snáze.

Využívejte znalosti historie nákupů. Sledujte, co si zákazník koupil, a nabízejte mu zboží podobné (k červeným lodičkám červenou kabelku), nebo naopak odlišné (dvě pračky za měsíc si asi nikdo nekoupí; sušičku k nové pračce třeba ano).

Bez nástroje ani persónu

Myslíte, že na osobních zprávách něco bude? Tak začněte se sběrem dat, segmentací a personalizací co nejdříve. Máme ale ještě jednu radu: určitě se tohle všechno nepokoušejte zvládat ručně.

Personalizujte automaticky pomocí e-mailingového nástroje. Ten sleduje veškerá získaná data, na základě kterých veškerou poštu cílí. E-maily sám odešle a kampaň vyhodnotí.

Personalizujte a buďte úspěšní

Je hodně způsobů, jak personalizovat a zvyšovat tak úspěch svého e-mail marketingu. Mnohem více jste se o těchto způsobech mohli dozvědět na Email Marketing Online Summitu 2017. Propásli jste tuto akci? Nevadí, máme pro vás záznam, v němž se dozvíte vše podstatné nejen o personalizaci.

Koupit záznam EMOS 2017.

Personalizaci na summitu probral Jan Černý, zakladatel a mozek firmy DataBreakers – specialistů na využití sběru dat, umělé inteligence a automatizace pro zvýšení příjmu svých klientů.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 30MB (5.86% of 512MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.