Naučte se ovládat SmartEmailing z pohodlí domova  - oblíbené školení je nyní ONLINE - jen za 250 Kč. 

DO SMARTEMAILINGU HLEDÁME

DALŠÍ SRDCE BIJÍCÍ PRO PÉČI O NAŠE ZÁKAZNÍKY 
A JEJICH SPOKOJENOST

Chceš zákazníky překvapovat. Nestačí ti, když jsou (jen) spokojení, chceš aby byli nadšení?  
Uvědomuješ si, že všichni jsme něčí zákazníci, a proto můžeš kvalitou své práce pomáhat ke zlepšení prostředí zákaznické péče v Čechách.

Zároveň svou odborností v e-mail marketingu máš v rukou možnost napravovat pověst e-mailu coby obtěžujícího spamu na nástroj, který pečuje, pomáhá a prodává.

MOŽNÁ JSI TO TY, POKUD:

Odpovíš 10x ANO? 

  • Miluješ komunikaci s lidmi?
  • Ovládáš SmartEmailing nebo jiný e-mailmarketingový nástroj?
  • Máš hezkou češtinu a kultivovaný způsob vyjadřování?
  • Nebojíš se točit videa?
  • Máš zkušenosti s e-mail marketingem a máš chuť se v něm stále vzdělávat?
  • Naplňuje tě pomáhat?
  • Jsi proaktivní?
  • Miluješ tým, ale dokážeš fungovat také samostatně?
  • Máš zkušenost s prací na dálku?
  • Když nevíš, tak to zjistíš?

KDE BUDEŠ PRACOVAT?

Jsme svobodná firma a pracovat u nás budeš na dálku. Místem výkonu Tvé práce proto může být Tvá vlastní pracovna. Pokud jsi z Prahy či okolí, může Ti být k dispozici naše kancelář. Osobně se pak jednou za měsíc setkáváme v Brně.

TVOJE HLAVNÍ PRACOVNÍ NÁPLŇ

V kontaktu budeš v komunikaci se zákazníky skrze: 

Telefon

Naše telefonní linka pro technické dotazy je v provozu každý všední den od 9:00 do 16:00. Dotazů bývá různě, v létě méně, v průběhu kampaní více. Zákazníci obvykle potřebují navést, jak něco správně nastavit a nebo volají, jen aby se ujistili, že mají nastaveno správně. Občas se také něco nepovede a je třeba zákazníky informovat o dané situaci. 

Tak to byla ta re-aktivní část. V rámci proaktivního volání se můžeš těšit na volání zákazníkům s radami, jak mohou svůj účet lépe využívat v rámci konzultací zdarma. (To tě naučíme, neboj se.)

E-mail

E-mailových schránek máme několik. Naší zásadou je odpovědět nejpozději do 24 hodin. Běžně spíš ale odpovídáme v průměru do několika hodin. Na rozdíl od telefonu je e-maily třeba zkontrolovat i o víkendu nebo večer.  Záleží na Tvé ochotě pomoci, když je potřeba. 

Budeš accountem pro konkrétního zákazníka

To obnáší možnost kompletní péče o konkrétního klienta ve smyslu tvorby šablony, pomoci s přechodem od jiného e-mailmarketingového nástroje až po nastavení jeho celé e-mailmarketingové strategie.

DALŠÍ MOŽNOSTI, KTERÉ MOHOU BÝT NÁPLNÍ TVÉ PRÁCE

Tvorba nápověd (textových, obrázkových či videonápověd), testování nových funkcí z vývoje, podpora online i živých školení a webinářů, podpora manažerky - přípravou podkladů a nabídek, publikace článků na blog, správa sociálních sítí ... Možná Tě napadá ještě víc, čím můžeš SmartEmailingu a našim zákazníkům přispět. Napiš nám o tom! 

JAK VYPADÁ NÁŠ IDEÁL?

Dá se na něj spolehnout. Je loajální. Váží si zákazníků i týmových kolegů. Co slíbí, to splní. Při odpovědi klientům vždy naslouchá a snaží se předčít očekávání. Vždy má a projevuje zájem o zákazníka. Není pasivní. Sleduje nové trendy a vymýšlí, jak zákaznický zážitek vylepšit a posunout na další úroveň. Nebojí se svoje nápady sdílet s týmem a dotahovat je.  Je zodpovědný sám za sebe a dokáže říct: "Já nevím, potřebuji pomoc." Nebere slova zákazníků osobně, pokud nejde o pochvalu.

CO OD NÁS MŮŽEŠ ČEKAT TY?

Po nástupu Tě čekají 3 měsíce doby hájení. Budeš se učit a seznámíš se s chodem naší firmy. Nejlepší je ale hození do vody, takže počítej s tím, že ... plavat už umíš, ne? 🙂 Doba hájení slouží k tomu, aby ses i Ty mohl/a rozhodnout, že chceš jít další životní etapu společně s námi. I my samozřejmě budeme sledovat Tvoje zapojení a kompatibilitu s týmem a vizí naší zákaznické podpory. 

  • Flexibilní pracovní dobu a práci z domova
    Dostupnost zákaznické podpory obvykle uvádíme jako každý všední den od 9:00 - 16:00. Pokud se domluvíš s kolegy, můžeš si odběhnout pro děti, na nákup a podobně - to není problém.
  • Práci na fulltime a odměnu 25.000 - 35.000 Kč
    + bonus ze zisku SmartEmailigu (vyplácí se 1x ročně a tým si jej rozděluje podle zásluh sám)

Po době hájení navíc...

  • Online kurzy z dílny SmartSelling a z naší historické knihovničky
    Chceme být lídrem v online podnikání, a proto u nás najdeš celou řadu českých i zahraničních programů k samostudiu.
  • Vzdělávání v oboru
    Jako podporáka Tě budeme vysílat na konference a akce zaměřující se na zákaznickou péči.
  • Příspěvek na další vzdělávání a mentoring
    Pokud se chceš dále vzdělávat nebo využít pro svůj rozvoj třeba koučink, po době hájení Ti rádi přispějeme 50 % ceny vzdělávání nebo mentoringu.
  • SmartEmailing
    Jako člen týmu máš možnost používat účet ve SmartEmailingu pro svou vlastní potřebu.. (Markétka míchá vůně a prodává aromaterapeutické šperky, Hanička prodává ekologická ekobalítka. Ty můžeš taky. )
  • Týmová dovolená
    Spolu s partnery a dětmi strávíme každé léto prodloužený víkend až týden společně jako tým v nějakém krásném místě naší krásné republiky a užijeme si spoustu legrace.
  • Možnost pomáhat a podporovat potřebné
    Tým disponuje společnými "Good money", které představují zhruba 5% z ročního zisku SmartEmailingu. Tým může z těchto peněz čerpat a podporovat vybrané aktivity a projekty z oblasti sociální péče, ekologie atd.

JAK SE PŘIHLÁSIT

  • Natoč krátké cca 2minutové video
    o tom, proč chceš s námi spolupracovat, proč Tě baví zákaznická péče a proč jsi zrovna ty tím nejlepším člověkem pro tuto pozici. Video nahrej na youtube jako neveřejné a pošli nám na něj odkaz.
  • Přidej životopis
    se svými dosavadními zkušenostmi

Tyto dvě věci pošli (bez nich to opravdu nepůjde, odpovědi, kterým chybí video i životopis, budeme vyřazovat rovnou) na podpora@smartemailing.cz. Jako předmět e-mailu, prosím, uveď:
"CHCI BÝT PODPORÁK" 

Přihlásit se můžeš do 15.11.2020, do kdy přijímáme nové uchazeče. Nejpozději 30.11. Ti dáme vědět, jestli postupuješ do druhého kola.

Fb lišta