DO SMARTEMAILINGU HLEDÁME

DALŠÍ SRDCE BIJÍCÍ PRO ZÁKAZNICKOU SPOKOJENOST

Chceš zákazníky překvapovat. Nestačí ti, když jsou (jen) spokojení, chceš aby byli nadšení?  Uvědomuješ si, že všichni jsme něčí zákazníci, a proto můžeš kvalitou své práce pomáhat ke zlepšení prostředí zákaznické péče v Čechách.

MOŽNÁ JSI TO TY, POKUD:

Odpovíš 10x ANO? 

  • Miluješ komunikaci s lidmi?
  • Ovládáš SmartEmailing?
  • Máš dobrý pravopis?
  • Nebojíš se videa?
  • Máš zkušenosti s e-mail marketingem?
  • Znáš naše další aplikace FAPI a Mioweb
  • Jsi proaktivní?
  • Miluješ tým, ale dokážeš fungovat také samostatně?
  • Máš zkušenost s prací na dálku?
  • Když nevíš, přirozeně se ptáš?

KDE BUDEŠ PRACOVAT?

Jako svobodná firma se nebráníme práci na dálku. Místem výkonu Tvé práce proto může být Tvá vlastní pracovna. Pokud jsi z Brna či okolí - bude Ti k dispozici naše kancelář v Brně. Minimálně 1x týdně se tu společně potkáme. (Při nástupu prosím počítej s tím, že v Brně strávíš více času.)

TVOJE HLAVNÍ PRACOVNÍ NÁPLŇ

Náplň Tvojí práce může být kreativní a různorodá. Zákaznickou péči máme rozdělenou dle kanálů.  Podle toho, co Ti půjde a v čem se budeš cítit jako ryba ve vodě, budeme přesnou náplň průběžně upravovat. Minimálně 60 % tvého času však budeš v komunikaci se zákazníky skrze: 

Telefon

Naše telefonní linka pro technické dotazy je v provozu každý všední den od 9:00 do 16:00. Dotazů bývá různě, v létě méně, v průběhu kampaní více. Zákazníci obvykle potřebují navést, jak něco správně nastavit a nebo volají jen aby se ujistili, že mají nastaveno správně. Občas se také něco nepovede a je třeba zákazníky informovat o dané situaci. 

Tak to byla ta re-aktivní část. V rámci proaktivního volání se můžeš těšit na volání zákazníkům s radami, jak mohou svůj účet lépe využívat v rámci konzultací zdarma. (Vše tě naučíme, neboj se.)

E-mail

E-mailových schránek máme několik. Naší zásadou je odpovědět nejpozději do 24 hodin. Běžně ale odpovídáme v průměru do několika hodin. Na rozdíl od telefonu je e-maily třeba zkontrolovat i o víkendu nebo večer.  Záleží na Tvé ochotě pomoci, když je potřeba. 

Chat a dotazy na sociálních sítích

Občas nám zákazníci píší na Facebooku. O takovém dotazu se dozvíš prostřednictvím notifikace. Máme v plánu spustit také online chat. 

DALŠÍ MOŽNOSTI, SE KTERÝMI MŮŽEŠ POMOCT

Tvorba nápověd (textových, obrázkových či videonápověd), testování nových funkcí z vývoje, podpora online i živých školení a webinářů, podpora manažerky - přípravou podkladů a nabídek, publikace článků na blog, správa sociálních sítí ... Možná Tě napadá ještě víc, čím můžeš SmartEmailingu a našim zákazníkům přispět. Napiš nám o tom! 

JAK VYPADÁ NÁŠ IDEÁL?

Dá se na něj spolehnout. Je loajální. Váží si zákazníků i týmových kolegů. Co slíbí, to splní. Při odpovědi klientům vždy naslouchá a snaží se předčít očekávání. Vždy má a projevuje zájem o zákazníka. Není pasivní. Sleduje nové trendy a vymýšlí, jak zákaznický zážitek vylepšit a posunout na další úroveň. Nebojí se svoje nápady sdílet s týmem a dotahovat je.  Je zodpovědný sám za sebe a dokáže říct: "Já nevím, potřebuji pomoc." Nebere slova zákazníků osobně, pokud nejde o pochvalu.

CO OD NÁS MŮŽEŠ ČEKAT TY?

Po nástupu Tě čekají 3 měsíce doby hájení. Budeš se učit a seznámíš se s chodem naší firmy. Nejlepší je ale hození do vody, takže počítej s tím, že ... plavat už umíš, ne? 🙂 Doba hájení slouží k tomu, aby ses i Ty mohl/a rozhodnout, že chceš jít další životní etapu společně s námi. I my samozřejmě budeme sledovat Tvoje zapojení a kompatibilitu s týmem a vizí naší zákaznické podpory. 

  • Flexibilní pracovní dobu a práci z domova
    Dostupnost zákaznické podpory obvykle uvádíme jako každý všední den od 9:00 - 16:00. Pokud se domluvíš s kolegy, můžeš si odběhnout pro děti, na nákup a podobně - to není problém.
  • Práci na HPP a odměnu 25.000 - 30.000 Kč
    + bonus ze zisku SmartEmailigu (vyplácí se 1x ročně a tým si jej rozděluje podle zásluh sám)

Po době hájení navíc...

  • Online kurzy z dílny SmartSelling a z naší historické knihovničky
    Chceme být lídrem v online podnikání, a proto u nás najdeš celou řadu českých i zahraničních programů k samostudiu.
  • Vzdělávání v oboru
    Jako podporáka Tě budeme vysílat na konference a akce zaměřující se na zákaznickou péči.
  • Příspěvek na další vzdělávání a mentoring
    Pokud se chceš dále vzdělávat nebo využít pro svůj rozvoj třeba koučink, po době hájení Ti rádi přispějeme 50 % ceny vzdělávání nebo mentoringu.
  • SmartEmailing + Mioweb + Fapi pro vlastní potřebu zdarma
    Chceš mít svůj vlastní web nebo blog třeba o chování psů, pletení, marketingu nebo čemkoli, co ti dělá radost? Proč ne 🙂 Jako člen týmu máš možnost takový web mít. (Míša dělá FB marketing, Markétka míchá vůně a prodává aromaterapeutické šperky, Hanička prodává ekologická ekobalítka. Ty můžeš taky. )
  • Týmová dovolená
    Spolu s partnery a dětmi strávíme každé léto prodloužený víkend až týden společně jako tým v nějakém krásném místě naší krásné republiky a užijeme si spoustu legrace.
  • Možnost pomáhat a podporovat potřebné
    Tým disponuje společnými "Good money", které představují zhruba 5% z ročního zisku SmartEmailingu. Tým může z těchto peněz čerpat a podporovat vybrané aktivity a projekty z oblasti sociální péče, ekologie atd.

JAK SE PŘIHLÁSIT

Natoč krátké cca 2minutové video o tom, proč chceš s námi spolupracovat, proč tě baví zákaznická péče  a proč jsi zrovna ty tím nejlepším člověkem pro tuto pozici. Přidej životopis a společně s videem tyto dvě věci pošli na podpora@smartemailing.cz. Jako předmět e-mailu, prosím, uveď: "VIP PODPORAK" 

Přihlásit se můžeš do 10.8.2018, do kdy přijímáme nové uchazeče. Nejpozději 24.8. Ti dáme vědět, jestli postupuješ do druhého kola a pozveme Tě na kávu. 

Fb lišta