Meiro
Customer Data Platform

Analytický nástroj, který identifikuje a propojuje zákaznická data z online i offline zdrojů.

Meiro integrace scenář

Správa a propojení zákaznických dat

Meiro Správa a propojení

Singapurská společnost založená Čechy, která dobývá trh s nástroji na vytěžování, správu a aktivaci zákaznických dat. Meiro identifikuje zákazníkovu cestu a zaznamená všechny jeho interakce se značkou, ať už jde o chování na webu, v aplikaci, nebo při nákupu v kamenném obchodu. Kromě toho, Meiro rozpozná všechna zařízení a identifikátory (např. různé e-mailové adresy), která zákazník používá a z těchto aktivit vytváří jedinečný profil zákazníka s jasnou časovou osou.

Na základě těchto údajů lze jednoduše vytvořit precizní mikro segmentace zákazníků a tyto segmenty aktivovat v jakémkoliv jiném nástroji nebo platformě pro multikanálovou komunikaci přes e-mail, SMS nebo notifikace a ve výkonnostním marketingu (např. Google Ads, Facebook Ads atd.).

Strukturovaná data na pár kliknutí

Meiro je velmi účinný analytický nástroj navržený pro business uživatele tak, aby se snížila zátěž IT týmů a analytiků, kterým dává nad daty kontrolu. Marketingové a byznys týmy získají přístup ke skvěle strukturovaným zákaznickým datům připraveným k aktivaci pomocí několika kliků a dokáží prokazatelně reportovat a vyhodnocovat marketingové aktivity a jejich úspěšnost.

Meiro pomáhá zpracovat stovky milionů zákaznických profilů klientům po celém světě a zajišťuje bezpečnost zákaznických dat tak, aby byla v souladu s nejpřísnější legislativou v oblasti ochrany osobních údajů.

Meiro prezentace
Pavel Bulowski CMO & Co-founder of Meiro

Pavel Bulowski

CMO & Co-founder of Meiro

Meiro a SmartEmailing přináší na český trh skvělé spojení dvou služeb, které jsou experty ve svých oborech. Každá společnost, která nakládá se zákaznickými daty, potřebuje pro svůj růst nástroj na data management a nástroj pro e-mailovou komunikaci, který splňuje technologické požadavky zrychlené doby a nároky digitálního marketingového světa. Meiro CDP bezpečně sbírá a propojuje zákaznická data tak, aby byla použitelná nehledě na změny v digitálním světě, a automaticky je integruje do komunikační platformy SmartEmailingu, kde s nimi intuitivně mohou marketéři pracovat. Veškerá zákaznická interakce s e-mailovými kampaněmi je opět automaticky zpracována a uložena v Meiro CDP, takže vyhodnocování kampaní už nemůže být snazší.

SmartEmailing
a Meiro

Propojení těchto dvou nástrojů dává klientům konkurenční výhodu. Díky dobře strukturovaným zákaznickým datům, mikro segmentaci publik v marketingových kampaních zajistíte opravdu personalizovanou komunikaci se zákazníkem – doručíte mu snadno obsah, který ho zajímá ve chvíli, kdy ho potřebuje. Meiro zajišťuje komplexní a hlavně kompletní data o vašich zákaznících, která velmi jednoduše aktivujete ve SmartEmailingu a můžete doručit automatizované a obsahově relevantní zprávy vašim klientům.

Takto efektivní e-mailovou komunikací zlepšujete CX vaší značky, optimalizujete marketingový rozpočet a pěstujete solidní základy dlouhodobého vztahu se zákazníkem. CDP ukládá i veškerou interakci s e-mailovými kampaněmi a poskytuje podrobné analýzy zákaznických segmentů i kampaní.

Honza Keller

Získejte přesně to,
co potřebujete

Naučíme vás odesílat e-maily, které fungují, a k ruce vám dáme jednoho z našich zkušených account manažerů. Kontaktujte nás a začněte používat SmartEmailing ještě dnes!