Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Czech On-line Expo v kostce – proč si ho příště nenechat ujít?

Měsíce příprav utekly mrknutím oka a my byli v halách pražského výstaviště v Letňanech, kde proběhl 3. ročník největšího e-commerce & business veletrhu Czech On-line Expo. Byla to veliká jízda a jsme rádi, že byl náš Smártí stánek tak navštěvovaný. Jsme vděční, že jste si tolik chválili program našeho sálu Automation & Email Summit – ať už jste přednášky poslouchali naživo nebo přes online stream.

Nabitý program přivedl zraky stovek diváků!

Veletrhem Czech On-line Expo jsme žili už několik měsíců. Rozhodli jsme se totiž mít na akci kromě stánku i přednáškový sál, do kterého jsme pozvali špičky e-mail marketingové scény. Včetně našich vlastních specialistů na e-mailing.

Celým programem přednáškového sálu prováděl Lukáš Buchta, se kterým se můžete jinak setkat v roli našeho account managera. A i jako moderátor odvedl skvělou práci.

Automatizaci od základů vysvětlila Markéta Danišová a tématu jsme věnovali hned několik bloků. Honza Krčmář mluvil o pokročilé automatizaci u klientů Vivantis a Heureka. Svými případovými studiemi se také mohly pochlubit naše e-mail marketingové specialistky. Lucie Prokopová, s bronzovým projektem soutěže WebTop100 pro e-shop Samostatné dítě, a Denisa Vávrová, která odhalila tajemství výrazného zvýšení meziročního obratu e-mailingu Nebbia-store.cz.

Jirka Svoboda se zaměřil na výkonnostní kampaně založené na automatizaci. Konkrétní přínosy ukázal na projektu Kalas – úspěšné značce cyklistického oblečení. O příjemnou tečku programu obou veletržních dnů se postaral Vojta Bulíř, který odpovídal na nejčastější otázky provozovatelů e-shopů.

Další inspirativní osobnosti na jednom místě

V přednáškovém sále jste mohli zaslechnout i další jedničky českého e-mail marketingu. Tomáš Mužík, zakladatel platformy Social Sprinters, hovořil o sběru kontaktů nejen na sociálních sítích, a dokonce odpověděl na otázku, proč musí sítě vydělávat nám a ne my jim.
Konkrétní ukázky dokonale zvládnutých personalizovaných videí představil Roman Mikluš z Motionlab. A o digitální trendy a CDP pod pokličkou se postaral spoluzakladatel firmy Meiro Customer Data Platform Pavel Bulowski. Své místo u nás měl také Radek Hudák, který publikum seznámil s e-mailovou strategií na Shoptetu krok za krokem.

Miláčkem publika se svým humorem stal advokát Josef Bátrla, který zábavnou formou představil, jak dělat e-mail marketing ruku v ruce s právem a jak předejít stížnostem (a případné kontrole) od Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Právě na Josefa padalo po přednáškách velké množství otázek. Rozhodli jsme se proto s ním v rámci SmartEmailingu uspořádat online workshop o právu v e-mail marketingu – co je nezbytně nutné a co bychom měli vědět?

A protože z praxe víme, jak je tato tematika důležitá, zvýhodněnou cenu workshopu jsme i po skončení veletrhu ponechali.

Panelová diskuze odpověděla na otázky o doručitelnosti

Naše CEO Katka Fišerová v roli moderátorky a hlavní mozek SmartEmailing aplikace Martin Strouhal se společně s Tomášem Charvátem z VirusFree, předním expertem na boj se spammery, Davidem Fingerem z Email.cz a Pavlem Polou z Etnetera Activate postarali o přínosnou panelovou diskuzi, kde odpovídali na nejčastější otázky na téma doručitelnosti.
Ne všechno v panelové diskuzi zaznělo. Pokud vás problematika doručitelnosti e-mailů zajímá více, přihlaste se na jedinečný online workshop, kde vám Tomáš Charvát srozumitelně vysvětlí, co všechno doručitelnost ovlivňuje, proč některé kampaně končí ve složce hromadné, ve spamu, nebo dokonce nedorazí vůbec.

Titul nejlepší kávy veletrhu

Bez řádné dávky kofeinu nedáme ve SmartEmailingu ani ránu. A tak když jsme se rozhodovali, co bude „gró“ návštěvy našeho stánku, dlouho jsme se nerozmýšleli. Na to konto jsme se spojili s baristou Vaškem, z pražírny Naber Kaffee, který se o čerstvou kávu postaral přímo na místě.

Stánek, na kterém se vyplatilo zastavit

Přátelská atmosféra, kvalitní káva a tváře SmartEmailingu – to všechno jste mohli zažít při návštěvě našeho stánku, který jste určitě neviděli naposledy. Hned 13. 4. se na vás opět těšíme v místech pražského výstaviště v Letňanech, na dalším e-commerce veletrhu Reshoper. Lístky jsou už teď dostupné přímo na stránkách veletrhu zcela zdarma. Další dobrou zprávou je, že i kávovar tentokrát přijede s námi.

Malá pozornost od nás

Po celou dobu veletrhu Czech On-line Expo jste mohli na každém kroku nacházet QR kód, pod kterým byl schovaný náš SmartBook s TOP 10 nejpoužívanějšími automatizačními scénáři. A aby vám toto automatizační desatero neuniklo, zdarma si ho můžete stáhnout tady.

Veronika Balíková

Jako copywriter se starám, aby všechny písmenka, háčky, čárky a tečky byly na svém místě, a vytvořily tak text, který si každý rád přečte. Na sociálních sítích sdílím, jak vypadá život ve SmartEmailingu a sem tam vytvořím nějakou tu grafiku.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 58MB (22.66% of 256MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.