Jak SmartEmailing ke konferenci “Zdraví zevnitř ven” přišel

Rozhovor s Katkou Fišerovou o partnerství s Porozumění mysli

SmartEmailing (SE) se stal generálním partnerem konference Dr. Billa Pettita, která proběhne 6. 6. 2019 v Praze, a kterou v týmu představila Katka Fišerová. Ostatním se nápad natolik zalíbil, že se plánované akce zúčastní celý SE tým. Protože se zdá, že toto partnerství je úplně mimo záběr naší firmy, poprosila jsem Katku o přiblížení celé věci.

Bill_Pettit

Představíš nám stručně Dr. Billa Pettita?

Ano, je to americký psychiatr, který se věnuje psychiatrii a hlavně práci s lidmi, teď už je to skoro 50 let. Společně s Lindou, to je jeho žena, která je psycholožka, cestuje po světě a pomáhají lidem najít znova svoje zdraví, duševní zdraví. On sám trpěl depresemi, což je trochu zvláštní, protože vystudoval psychiatrii. No a až potom, během své praxe a po seznámení se Sydem Banksem, našel skutečný původ těch stavů. A k tomu našel jedno v podstatě jednoduché řešení. A to je porozumění.

 

A co má tedy Porozumění společného se SmartEmailingem. Hodí se to k sobě vůbec?

Zdálo by se, že firma, kde vyvíjíme online aplikace, nemá nic společného s věcmi jako je duševní pohoda a vnitřní zdraví. Chápu, že není zřejmé, proč by nás něco takového vlastně mělo zajímat, ale když se nad tím zamyslím, je to vlastně úplně logické a dává mi to velký smysl. Vždyť přece všichni jsme lidi a máme plné hlavy myšlenek a je jedno, jestli jsem CEO, markeťák, programátor nebo mamina na mateřské. Stále nad něčím přemýšlíme.

Třeba o práci, o šéfovi, o sobě nebo o našich partnerech. Někdo pracuje i 16 hodin denně a pořád přemýšlí. Myslíme tak vlastně neustále a mozek nám jede non-stop. Chceme být pořád lepší, uznávanější a pak za to dobře placení. V jiném pohledu zase chceme být dobrý partner, zaměstnanec, lídr nebo matka… Celkově prostě potřebujeme být prospěšní a přinášet nějaký užitek. No a pak většinu času, i když to vlastně ani moc nevíme, tak na sebe pořád nevědomě tlačíme a neuvědomujeme si, jak moc řešíme, co “musíme”, co bychom “měli”, a co zase “nesmíme”, a co vyšlo, a co se děje jinak než jsme si vlastně naplánovali. A pak strávíme hrozně moc času nad tímhle a nad porovnáváním se s někým dalším a nad tím, co se stane, když uděláme tohle, a co když to bude takhle a takhle.

Někdy se to nakonec celé tak roztočí jako nějakej myšlenkovej kolotoč, že už to vede jen k tomu, že naše vnitřní hlídačka “Siri” nebo “Jarvis”, kdyby někdo chtěl, spustí bezpečnostní software, kterým jakoby se nás snaží varovat. A tahle varování přichází v různých podobách. Může to být jenom blbá nálada, ale někdy jsou to regulérní stavy úzkosti a deprese. A my když si nevšimneme, že už jsme mimo, a pořád přidáváme další a další věci, tak ten náš ochranný software už nestačí a začne poškozovat hardware. Abych to zkrátila, mozek nám začne ovlivňovat hormony, pálí energii, protože je ve stavu pohotovosti, a pak už nám nezbyde energie na jiné systémy, jako třeba na (pc antivir) imunitu.

 

Takže kdybys to měla shrnout, jak je SE spojen s touto konferencí?

Když se vrátím zpátky, o čem jsem mluvila, tak mi přijde, že by s tímhle tématem měla být spojitelná absolutně jakákoliv firma a dokonce i jednotlivec.

 

Proč jsme tedy partnerem zrovna my a jak akci podporujeme?

To je jednoduchý, líbí se nám to a chceme to porozumění šířit co možná nejdál. Můj život to změnilo a mění každý den. Vidím na sobě výsledky a cítím se více v klidu. A to nemyslím, jen v práci. Navíc akci pořádá neziskovka The Human Potential Academy, která by bez sponzorů neměla prostředky na to sem Billa Pettita přivést. A protože mám osobní zkušenost, jak může porozumění mysli ovlivnit fungování firmy i lidský život, tak jsem se rozhodla to nadhodit a ono to vyšlo, takže díky nám může člověk na akci jít se slevou. Doufám, že to přitáhne o to víc lidí!

 

Jak můžou lidi tuto výhodu získat?

Jednoduše se zadá náš kód SMARTEMAILING při objednávání a 500 Kč se samo odečte. Vstupenka pak vychází na tisícovku, což je v porovnání s tím, kolik tyto věci stojí v zahraničí, opravdu hezká cena. Kromě toho, že lidi ušetří, tak se s nima moc ráda uvidím i já. Můžeme si popovídat a dát si třeba kafe.

 

Jak ses ty sama o akci dozvěděla?

Já pomáhám zmíněné neziskovce už skoro rok. Jsme čtyři a všichni jsme certifikovaní transformativní koučové SuperCoach Academy Michaela Neilla. Ale kromě  koučinku máme své další práce a firmy. Teď mě napadá, jak ses ptala na začátku, jestli to není mimo téma, když vyvíjíme aplikace, tak mě napadá, že třeba i Martin Jotov (jeden ze spoluzakladatelů neziskové organizace, pozn. autora) vede nanotechnologickou společnost IQ structures.

 

Co si lidé z konferenci odnesou?

Celá konference bude o tom, jak funguje naše psychika, jak si sami děláme stres a blbou náladu, a co si tím všechno způsobujeme. I když je to neúmyslně, tak si to děláme v podstatě sami. Pak také o tom, jak se radovat, jak si užívat a jak díky skutečnému porozumění našim náladám můžeme získat nadhled. Teda takový návod na jasnou hlavu, lepší výkonnost a celkově efektivitu. Prostě, jak mít super život plný štěstí.

 

Poslední věta, kterou bys dodala k akci?

Ať lidi přijdou, protože to bude opravdu zajímavá věc, kterou si navíc ještě můžou zlepšit vlastní život!

 

Konferenci pořádá nezisková organizace The Human Potential Academy z. s.

Akce proběhne 6. 6. 2019 v Praze na Stavební fakultě ČVUT

Více informací a přihlášky na oficiálním webu konference.

Natálie Brožová

Pracovala jako konzultant výkonnostní reklamy v Seznam.cz, potom vedla marketing pro KAISER+KRAFT a teď je marketingovou hlavičkou ve SmartEmailingu. Mimo online a marketing je trenérkou atletické přípravky na Smíchově a sama má ráda běh, gymnastiku nebo longboardy.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 646 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů